McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Slecht geregelde zaak

Je krijgt onderbetaald je werkt sowieso meer dan 8 uur en stressvoll abseluut geen aanrader

Alleen gezellige collega’s thats it

Corrupt management, vervelende gasten, weinig loon, ze proberen alles wat niet mag en ze verwachten te veel van je

Pluspunten

50% korting op eten (alleen als je die dag werkt en het mag maar 1 keer)

Minpunten

Slecht management, slechte communicatie

Door een personeelstekort word je regelmatig opgebeld om op je vrije dag te werken. Heel vaak is dit onnodig omdat de situatie regelmatig verkeerd word ingeschat. Als er een klein iets verkeerd gaat heb je gelijk een boze manager.De "bedankjes" die je krijgt voelen niet als bedankjes. Omdat wij tijdens corona hebben gewerkt, heeft al het personeel een bon gekregen voor een etentje. Mij werd deze bon gegeven tijdens mijn dienst, midden in een gesprek met een gast. De manager keek chagrijnig, alsof ze mij het niet gunde. Zonder me aan te kijken zette ze het tasje met de bon op een tafel achter me en zei ze "Dankjewel voor je inzet" op een zeer ongeïnteresseerde toon.Vrij vragen kun je op je buik schrijven. Je mag alleen vrij als je zelf vervanging regelt, geen uitzonderingen. Ik werd op een schooldag ingepland, en na 3 weken lang te hebben aangegeven dat ik niet kan werken werd ik op school gebeld met de vraag waar ik was.Zelfs van dienst ruilen schijnt lastig te zijn. Toen ik had geruild met een collega is dit niet goed gecommuniceerd onder de managers. Ze belden me, ik moest werken. Ik gaf aan dat ik weken geleden deze dienst al had geruild, en dat het de dag van te voren nog een keer zou zijn aangegeven. Het antwoord was dat dit niet bekend was en dat de collega met wie ik had geruild er niet was. Eenmaal aangekomen is mijn collega gewoon aan het werk. Zij zou 20 minuten voor haar dienst al aanwezig zijn geweest. Hier heb ik nooit wat over gehoord, niet eens zoiets als een sorry.Toen ik aangaf dat ik een gesprek wilde met de manager, ging het ook verkeerd. Elke keer -

Pluspunten

personeelskorting van 50%, goed loon, redelijke uren

Minpunten

veel overuren, slechte onderlinge communicatie, slechte sfeer, eentonig werk

Redelijk loon chaotisch werk

Voor een student redelijk werk met bovengemiddeld loon maar leidinggevende en werk zelf erg chaotisch met veel ruzie met collega's en gasten, niet voor iedereen afgelegd.

• McDonald's
  • Slecht geregelde zaak