McDonald's

Reviews over Bedrijfscultuur bij McDonald's

Nederland1.210 reviews

Wissen

842 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 217.636 reviews

grappige ervaringen en leuke crewleden

het is een bedrijf waar je moet laten zien dat je niet op je tanden bent gevallen anders ben je zo weg.

Pluspunten

korting 50 procent

Minpunten

raare floormanagers

Leuke bijbaantje voor studenten met goede mensen

Goede mensen, goede salaris en management. Ik vind dat het is een van de beste bijbaantjes.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Stinkt van olie

Gezellig

Leuk , gezellig, goede collega's, op tijd betaald, tijd gaat snel, openbaar vervoer is beschikbaar, aardig teamleiders, soms is het te druk maar valt mee

Gezellig

Was een top bedrijf om te werken heb het erg naar gezin gehad met de collega's waarmee ik kon omgaan

Pluspunten

Korting oo je bestelling als je werkt of gewerkt heb

Minpunten

Sommige momenten veel stress

Wel oke maar zou het niet aan iemand aanraden

Het was wel leuk maar te vermoeiend en ze slopen je echt als 16 jarige. Ook nog te horen gekregen dat je niet slim moest zijn om bij mcdonalds te werken van de manager. Voor de rest wel leuk

Pluspunten

Gratis eten, gezellige werksfeer en leuk kerstpakket

Minpunten

Lang staan op de werkvloer geen medeleving

Goede bijbaan student

Ik ben 16 jaar en werk nu 1 jaar bij McDonalds Tegelen. Dit bedrijf is fijn om mee te werken en staat voor een goeie tijd daar, veiligheid en teamwork!

Pluspunten

20% korting op het assortiment

Minpunten

Pauze van 30 minuten

Slecht salaris, bedrijfscultuur is alleen geld verdienen

Jongeren wordt constant gevraagd om extra pauze te nemen waardoor ze uitlokken en mc het meeste geld verdient en iedereen op stand-by kan staan. De werkdruk wordt zo hoog mogelijk gelegd. Zoveel mogelijk door 1 persoon laten doen.

Minpunten

Weinig loon, hoge werkdruk

Gezellig

- De collega's en de werksfeer zijn heel gezellig- Het is wel druk werken en stressvol

Leuke bijbaan

Gezellige collega’s en een leuke sfeer. Je krijgt 50% korting op je eten tijdens werken (bij minimaal 7/8 euro). Leuke uitjes en feestjes. Wel is het tijdens de rush (16:30/18:30) heel hectisch. Het is heel druk in het restaurant en drive. Wel geluk hebben dat je geen Table Service op je rooster hebt, anders heb je pech met al die bestellingen bregen. Managers doen soms wel koppig met akkoord geven voor bepaalde dingen zoals pauze, maar zijn wel lief.

Salaris moet fors omhoog om het de moeite waard te maken

Je krijgt de mogelijkheid om flexibel te werken, handig als je school of andere verplichtingen hebt. Maar het komt ook vaak voor dat je wordt ingeroosterd buiten de afgesproken beschikbaarheid en dan kun je in de problemen komen. Het salaris is erg laag gezien de winst die zij maken en de hoeveelheid die je produceert.

Pluspunten

50% korting op eten, aardig management, diversiteit werkzaamheden

Minpunten

laag salaris

matig bedrijf

Ik heb er 2 maanden gewerkt en dat was voor mij meer dan genoeg. Er heerst vriendjespolitiek en je wordt vaak ingepland voor lange diensten (8-9 uur). Vaak wordt je ingepland voor een lange dienst in de avond en wordt je na 2 uur verteld dat ze willen dat je naar huis gaat. Wanneer je zegt dat je niet wil gaan omdat je de uren nodig hebt om rond te komen gaan ze om het kwartier klagen dat er teveel mensen zijn en dat je moet gaan. Mensen die hier eten zijn ook niet normaal vies dus wanneer je geselecteerd wordt om die rotzooi van de grond op te ruimen weet je dat je daar de aankomende 5 uur mee bezig bent. loon was boven minimumloon maar niet veel. Manager zei dat ik service zou werken maar was er nooit dus dat gebeurde amper. Manager was super aardig maar heb hem 2 keer gezien en alles wat hij zei werd achter z'n rug weersproken door z'n onder managers. Ook niet fijn dat iedereen er al super lang werkt want er waren allemaal koppeltjes die aan het flirten en aan het kussen waren terwijl jij je lunch at. Voor je lunch mag je trouwens ook gewoon dokken want je krijgt maar 50% korting en pas vanaf 3,50. Cultuur binnen het bedrijf is dus niet zo fijn want je moet alles in een kluisje doen want anders wordt het door je collega's gestolen. Er werd serieus gejat in de kleedkamers: laptops, opladers en vooral werkkleding. Wanneer je werkkleding gestolen wordt op het werk zeggen ze dat het je eigen schuld is en mag je niet checken wie in misschien die 5 minuten dat je weg was je spullen gestolen waren. dat betekent dus ook dat je de verloren werkkleding zelf mag vergoeden en daardoor -

Prettig bedrijf

Goeie collega's. Wel hard werken. Prima management.

Fun workplace but sometimes stressful

The job had Fun workplace with great people but sometimes stressful at times because of all the rush hours but with more experience, McDonald’s is a great job to take.

Goede samenwerkende sfeer

Het is hard werk als je werkt bij de McDonalds omdat het tempo soms erg hoog kan liggen. Dit is onder andere bij de rush zichtbaar, van 18:00 tot 20:00. Aardige werknemers, managers zijn ook niet constant formeel dus je kan met ze lachen.

heel stressvol en weinig waardering

Vreselijk bedrijf om in te werken. heb daar een aantal jaar gewerkt met geen doorgroeimogelijkheden. ze werden me wel beloofd maar het waren gwn praatjes. er werd elke dag tegen je geschreeuwd, omstandigheden waren zo slecht dat je je rot werkt, waardering voor je harde werk kan je letterlijk vergeten. dit was natuurlijk gwn Den Haag. management luistert NIET. je vraagt een ding en dat word genegeerd. dus ja geen aanrader

Jezelf kapot werken voor bijzonder weinig

Drie jaar gewerkt en het is zoals verwacht hard werken. Personeelstekort of niet je staat altijd onderbemand rond de piektijden. Onderlinge contact met collega zorgt ervoor dat je de dag überhaupt doorkomt.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Lange dagen

leuk voor in het begin maar veel te stressvol

sommige managers kunnen heel erg zeurenin het begin leer je veel maar is en blijft altijd stressvol en je werkt vaak tot laat

Veel stress en verantwoordelijkheden voor erg weinig geld.

Ik heb er 1,5 jaar gewerkt, mijn McFiliaal was niet berekend op veel gasten, en elk weekend ging het weer fout wat eindigde in geschreeuw en teleurgestelde gasten. Medewerkers zijn duidelijk niet de prioriteit, winst wel. De managers konden de druk niet aan en er werd veel geroddeld.

Stressvolle, maar productieve werkomgeving

De McDonalds is een goede baan om ervaring mee op te doen, maar niet een plek waar ik lang had willen blijven. Management heeft vaak wel een voorkeur naar werknemers van hogere leeftijd/betere positie. Verder wordt er ook veel van je verwacht, vaak op onrealistisch niveau. Als alles goed gaat is het heerlijk om door te werken, maar er gaat om het uur wel iets mis, en dan word er niet goed mee gecommuniceerd.

Hoger management is slecht

Vanaf manager word je slecht betaald met de verantwoordelijkheid die je hebt. Hoger management roddelt teveel en maakt eigen verhalen om mensen onderuit te halen of om hun eigen slechte skills te kunnen redden. Franchisenemers weten hier niks van want die worden de supervisor slecht geïnformeerd omdat hij zelf ook zo is. Hoger management komt ook met veel slechte dingen weg. Goede managers zijn er niet meer, die zijn weg gegaan vanwege dat. Zodra ze ontslag indienen word er alleen nog maar slecht over gepraat. Kwaliteit op de werkvloer nu is ook heeeeel slecht!

Pluspunten

Crew is gezellig

Minpunten

Loon, hoger management

Leuke werksfeer en collega’s

De collega’s en werksfeer is heel leuk. De tempo waarop je dingen moet doen is zo snel mogelijk. Er is vaak te weinig personeel en dus wordt je wel wat vaker opgebeld thuis.

Pluspunten

50% korting op werkdagen

Minpunten

personeelstekort

Vergelijk McDonald's met

Meer informatie over McDonald's in populaire locaties

• McDonald's
  • Bedrijfscultuur