McDonald's

McDonald's Reviews

Nederland1.139 reviews

1.139 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 209.994 reviews

Gezellige collegas

Prima sfeer en leuke collegas. Competitief ingesteld om de snelste te zijn.

Slecht ingewerkt, geen goede sfeer

Ze probeerden mij wel in te werken maar dit ging niet heel efficiënt. Ze lieten mij ook geen initiatief nemen terwijl de situatie er om vroeg. Aan het einde van mijn training kon ik dus nog niets zelfstandig doen. Doordat ik niet productief was hierdoor kreeg ik ook smerige blikken van collega's. Arrogante managers. Als ik met mijn armen over elkaar stond kreeg ik gezeur ("want dat is geen open uitstraling") maar als de manager dat deed mocht het wel. Herhaaldelijk ingeroosterd terwijl ik die tijden niet als beschikbaar had opgegeven. Gevolg: constant daar achteraan moeten bellen. Ook geen goede frietschep voor linkshandigen, doordat deze een dubbel handvat heeft wordt deze ook gewoon door rechtshandigen gebruikt, waarna ze het linker handvat op de hete ovenplaat leggen. Ik moest vervolgens friet in de bakjes scheppen met een heet handvat, als ik hier wat van zei, kreeg ik als antwoord "Jammer dan." Voor mij was dat reden om te vertrekken. Het enige dat compenseerde voor het superlage loon was een kerstpakket.

Als bijbaan een super werkgever.

Ongeveer 10 jaar gewerkt binnen McDonalds. Als bijbaantje is het ideaal! Wel een aantal punten;- Je werkt in soms "chaotische" werkomstandigheden. Het kan erg hectisch zijn tijdens etenstijden.- flexibele uren na je schooltijden- als 18+ werk je vaak in de avonden/nacht. Het is maar net of je dit wilt-lage salaris- 50 procent crewkorting voor het eten in je pauze :))

Pluspunten

50 procent korting

Minpunten

Stresswerk

Slecht geregelde zaak

Je krijgt onderbetaald je werkt sowieso meer dan 8 uur en stressvoll abseluut geen aanrader

Werken

Het is niet leuk om daar te werken. En laat staan als je naar de vestiging van Barendrecht gaat het is altijd druk en je krijgt weinig betaald. Maar de voordeel is als je student bent dan hebben ze wel flexibel tijden.

leuk

leuke werk en alles mooi leuk mooi leuk druk druk druk druk druk

Pluspunten

leuk

Minpunten

druk

Stressvol

Het was hard werken en vaak best stressvol. Soms was het juist heel rustig en werd er aan medewerkers gevraagd of ze naar huis wilden.

Geen aanrader om daar te werken. Managers geven niks om gezondheid personeel! Wordt snel geschreeuwd op je.

Verschrikkelijk

Dit was mijn allereerste bijbaantje, toendertijd dacht ik dat het normaal was hoe je daar werd behandeld/ hoe het bedrijfsleven daar in elkaar zat, echter na een plus- en minpuntenlijstje is er toch heel wat verbetermogelijkheiden. Hierbij het lijstje:Pluspunten:-Goed betaald (voor bijbaantje)-Gezellige collega's Minpunten:-Het is een echt commercieel Amerikaans bedrijf, hier is niks Nederlands aan; het boeit ze niet of je niet kan, je wordt gewoon gedwongen.-Het management is verschrikkelijk; hoe kinderachtig ze daar met je omgaan, is onvoorstelbaar.. Zo mag je bijvoorbeeld vaak niet praten met collega's, moet je van alles doen en kunnen en zo snel mogelijk

Gezellige werkomgeving

Het kan erg druk zijn maar toch altijd wel gezellig en leuk

Leuke werkomgeving

Leuke bijbaan waar je onder druk en als team leert te werken. Extra werken is mogelijk. Veel doorgroei mogelijkheden waardoor je verschillende eigenschappen kan/verder ontwikkelen. Soms heb je te weinig personeel maar juist dan zie je hoe goed je kan samen werken om alles te laten lopen.

Gezellige plek, veel mogelijkheden om te kunnen werken

Leuk en gezellig team om mee te werken. Zijn altijd genoeg diensten die je kan overnemen en goed te combineren met school en prive

Pluspunten

50% korting

Minpunten

Vermoeiende werkdagen

Productieve gezellige omgeving

Niet zo veel salaris het is wel leuk om er te werken veel gekke collega's en als je van Mac donalds eten houd ga je het hier top vinden

Zwaar werk

Zwaar werk en niet de leukste collega’s, iedereen is heel erg op zichzelf en je merkt dat ze daar alleen zijn voor het geld, veel jonge mensen ook die niet weet wat ze nou precies doen behalve hamburgers omdraaien

gezellige werkomgeving maar stressvol

een typische werkdag is genoeg mensen hebben tot rond 22 en daarna het werk moeten doen van 2 mensen door personeelstekort

leuke collega's wel veel stress

de werksfeer is hardstikke leuk, leuke collegas waar je altijd mee kan kletsen. de managers kennen je allemaal persoonlijk en weten wat je goeie en zwakke punten zijn. er is wel veel vriendjespolitiek en er zijn veel lange diensten met veel stress. ondanks de stress kijk ik positief terug op mijn 2 jaar

Leuk en dynamisch

Eigenlijk niet veel spannends, leuk werk, af en toe best zwaar.

Pluspunten

Medewerkers korting tijdens pauze

Minpunten

nvt

Alleen gezellige collega’s thats it

Corrupt management, vervelende gasten, weinig loon, ze proberen alles wat niet mag en ze verwachten te veel van je

Pluspunten

50% korting op eten (alleen als je die dag werkt en het mag maar 1 keer)

Stresvol

Ze pushen je tot het uiterste, kan positief werken maar meestal komt er daardoor een te hoge werkdruk op je te liggen.Management is onprofeccioneel en kent geen boundaries kwa opmerkingen.Over het geheel raad ik het niemand aan om te werken bij mc. Opco

Pluspunten

30% korting op eten tot 10, -

Minpunten

Wijnig pauzes

Hallo

Ik vind dat is leuk als ik bij jullie werken en fijn

Gezellig, maar enorm stressvol

Was leuk vanwege gezellige collega's, minder leuk door sommige managers. Alles moet super snel gedaan worden, sinds ze in competitie zijn met de andere mcdonalds in nl voor de snelste tijd. Reageren boos als je niet snel genoeg bent, verwachten onmogelijke resultaten, soms kan het gewoon niet sneller en als het te snel gaat maken we soms wel eens fouten.Ze verwachten snel en foutloos, terwijl het personeel stressed en fouten onvermijdelijk zijn.Ook sturen ze je niet naar huis als je ziek bent. Zelfs als het niet erg druk is. Dit deden ze zelfs tijdens de pandamic. Een van mijn collega's had zelfs overgegeven in de pauze, maar nee je staat ingeroosterd je moet gewoon werken.Ook houden ze geen rekening met je mentale gezondheid. Ze nemen mensen aan met mentale disorders en klagen dan als ze iets niet kunnen vanwege het feit dat ze iets hebben en er niks aan kunnen doen.En dan moet je klantvriendelijk blijven en glimlachen terwijl de managers constant klagen en de klanten soms ook vervelend zijn. Klagen soms over de meest domme dingen zoals "mijn burger is niet zo mooi, mag ik een nieuwe" like dame dit is geen 5 sterren restaurant tis mcd "Het duurt te lang:(" op drukke dagen, like what do you expect?"Mijn kind wilt een ballon, huh? Ze zijn op? Nee nu huilt mijn kind je moet NU EEN BALLON HALEN>:(" just Karen things.Maar het leert je wel hard te werken, communicatie is enorm belangrijk en als eerste baan bereid je je goed voor op het werkleven en kan je je echt uitkijken op je toekomstige baan, want alles is beter dan dit. Maar de collega's waren wel echt enorm gezellig, -

Pluspunten

+ Gezellige collega's + Training + Salaris was oke + Doorgroeimogelijkheden + Ervaring opdoen

Minpunten

Geen reisvergoeding, Geen rekening houden met mentale gezondheid, Sommige managers hebben geen respect voor de crew, De rush uren zijn hel, Zomervakantie is hel, Big mac 1 euro actie is hel, Klanten hebben geen respect, Ziekmelden mag soms niet, Niet ziek naar huis, Stressvol

• McDonald's