McDonald's

Reviews voor medewerker bij McDonald's

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

In het begin leuk daarna niet meer.

Mac werk in het begin heb je er veel aan sociaal contact prima. Hoe langer je er werkt hoe meer je merkt dat je niet verder komt hoe graag je ook wilt. Er word veel aan je belooft en het wordt niet na gekomen. Na mijn 3 overspanning was ik er klaar mee.

Gezellige tijd gewerkt met collegas en management

Salaris was een beetje de meeste minpunt van alles.

geen persoonljike behandeling

Je bent alleen een nummertje in het systeem en het enige wat ze daar belangrijk vinden is dat je geld oplevert. Absoluut geen begrip voor ziekte of privéomstandigheden.Vervelende werktijden (bv. werken tot 3:00/3:30). Je bent nooit op tijd vrij.

Pluspunten

50% korting op het eten als je het in je pauze koopt

Minpunten

alles?

Gezellige maar drukke werkomgeving

Een gezellige werksfeer, met fijne collega's en waar vooral jongeren hier een bijbaantje hebben. Er komt weliswaar veel op je af, maar als je houdt van veel afwisseling en het niet erg vindt om de hele dag in de drukte te staan is dit gegarandeerd een leuke werkplek. Mensen die hier binnenkomen als Medewerker met een fulltime functie, kunnen naarmate ze verder groeien het met redelijk gemak schoppen tot manager, waarbij een cursus wordt aangeboden die zelf wordt vergoed door de McDonald's. Over het algemeen zijn de werkzaamheden leuk, zoals werken in de keuken of voor de kassa staan. Maar er zijn ook andere, veel minder leuke werkzaamheden waar je lang bezig kunt zijn met het schoonmaken van een enorm vieze omgeving. Men verwacht echter dat je binnen 20 minuten klaar bent. De arbeidsvoorwaarden zijn oké, maar niet echt fantastisch. Zo is er weinig ruimte voor verlof, is ziekmelden een heel gedoe en is het salaris niet echt fantastisch. Je krijgt weliswaar een redelijke personeelskorting, en de crewroom heeft een tv met een Playstation 3 waar je goed je pauzes mee kunt besteden.

Pluspunten

Goed geregelde arbeidskorting en leuke collega's

Minpunten

Stressvolle omgeving, matig salaris en (af en toe) vieze, tijdrovende klusjes die je zo snel mogelijk moet afhebben.

respectloos management

- een typische dag op het werk : Je wordt 's morgens wakker gebeld door een paniekerige manager die met de handen in het haar zit omdat voor de zoveelste keer iemand niet is komen opdagen en of jij wilt werken. eenmaal op het werk word er niet eens bedankt gezegd voor het uit de brand helpen van je manager en je andere collega's. Je wordt zonder respect behandelt en de managers kunnen alleen commanderen en kunnen zelf niet hun handen uitsteken. - Wat je geleerd hebt : Het enige wat ik ooit heb geleerd van het werken bij McDonalds is dat ik zelfs mijn ergste vijand niet aanraad om daar te gaan werken. - De directie : Ik zeg eerlijk, ik heb nog nooit zo'n grote puinzooi gezien op een werkvloer tussen managers. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. - Mijn collega's : Niks op aan te merken, top collega's gehad. Maar zoals in elk bedrijf zijn er natuurlijk rotte appels.

Pluspunten

je mocht soms eerder naar huis, wat ook een zwaar minpunt kan zijn

Minpunten

respectloos management, slechte arbeidsvoorwaarden en uitbuiting van personeel.

het is een gezellige werkomgeving maar ze hebben wel graag dat je altijd iets doet.

de werkzaamheden die je uitvoert op een typische werkdag zijn: -vegen -ballonnen bijvullen -tafels poetsen -toiletten controleren en schoonmaken. - prullenbakken legen en vervangen -bestellingen van de mcdrive die iets langer duren naar de auto's brengen. de collega's zijn heel gezellig en vaak wel in voor een praatje, maar het moeilijkste aan de baan is dat het op redelijk hoog tempo moet terwijl de beweging redelijk beperkt wordt tijdens de drukste momenten van de dag.

Pluspunten

tijdens werkuren kan je met 50% korting eten halen.

Minpunten

ook als er niets te doen is moet je iets doen.

Gezellige werksfeer, leuke collega's

Bij mcdonalds heb ik geleerd om hygienisch en in teamverband te werken. Ik heb altijd keuken gestaan, en dus eten moeten klaarmaken en inpakken. Ik heb een aantal leuke collegas gehad waaraan ik ook een vriendschap heb overgehouden. Het moeilijkste van de baan vond ik werken onder hoge druk. Het leukste van de baan vond ik de sfeer en leuke collegas.

gezellige collega's

Ik sta meestal kassa en dat houd in dat ik bestellingen van gasten op neem en de bestelling klaar maak. Dat je in alle tijden vriendelijk moet blijven, en hoe je om moet gaan met lastige klanten. Ik werk met veel jonge collega's en dat maakt de sfeer op de vloer gezellig. Het moeilijkste van dit baantje is dat sommige mensen nogal agressief kunnen reageren en dat wij dan rustig moeten blijven. Dat je ook contact hebt met klanten aan de kassa.

mc donald's

ik werk in de keuken waar ik op moment alles kan in de keuken niet alles even snel. directie is voornamelijk vriendelijk en aardig tegen mij. ik kan goed omgaan met mijn collega's. niets is echt moeilijk. leukste is hoe het personeel met elkaar kan omgaan.

gezellige werkomgeving

lekker werk niet moeilijk, leuke collega`s, moeilijk is er niet. leukste is dat je aan een stuk door werkt.

Pluspunten

50 % korting

Vacatures van McDonald's

medewerker positions