McDonald's

Reviews voor Trainer (m/v) bij McDonald's

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,896 reviews

gezellig werken maar moeite met doorgroeien

het werk was over het algemeen leuk de sfeer was goed maar er was moeite met doorgroeien gezien mijn sollicitatie als managment trainee waar daarna niks meer me gedaan is

Pluspunten

goed managment

Minpunten

slechte communicatie

leuk bijbaantje

Heb er met plezier gewerkt. was een bijbaantje. Een leuk restaurant om te werken

Pluspunten

gratis lunches

gezellige werkomgeving

ik had een gezellige werkomgeving.ik moest veel tijd besteden aan de nieuwe medewerkers.

leuk team

Super team. Goede begeleiding Veel opleiding mogelijkheden Goede werksfeer

Pluspunten

Eten voor de helft

Minpunten

Soms te weinig pauze

Een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden

Een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden en als je van aanpakken houdt is dit een bedrijf waar je moet zijn. Ik heb leuke collega's gehad. Leidinggevenden zijn ook super goed in de omgang, zij weten wel hoe je het personeel moet sturen. Er zijn mogelijkheden om opleidingen te volgen via de Mc Donalds academie. Werksfeer is ook goed.

Pluspunten

Goeie werksfeer en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Vergoeding is wel laag, uiterste van het minimum

Gezellige werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden

Gezellige werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden, leuk team met begaande collega's. Vaak weer opgebeld of ik langer kon werken of een extra dienst kon draaien

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Onvoorspelbare momenten

druk en goed lopend bedrijf

geen dag was hetzelfde. soms erg drukke momenten en dagen. erg leuke en gezellige werksfeer en collegas. volop doorgroei mogenlijkheden.

Pluspunten

contact met mensen

Minpunten

soms na een late dienst een vroege dienst

Een goede baan voor de beginners en jongeren

Het werk bij McDonald's is zeker niet makkelijk. Hier moet je kunnen met verschillende culturen kunnen omgaan en sociaal en vriendelijk zijn. Ook moet je je collega's altijd helpen en elkaar respecteren. Het werk als crewtrainer vind ik leuk omdat ik werk het nieuw personeel in en ik stuur mijn collega's aan waar dat nodig is. Ook let ik op hoe mijn collega's het werk volgens de juiste McDonald's procedures verrichten. Ik ga met veel zin naar mijn werk omdat ik mijn werk heel goed kan verrichten en omdat ik leuke collega's heb.

Pluspunten

Minpunten

Weinig uren

Prima bijbaan met ruimte om te groeien

Leuke bijbaan, zeker ook om veel verschillende mensen te leren kennen en hiermee om te kunnen gaan. Het werk maakt je stress bestendig gezien de pikken en dalen in de drukte op een dag. Er word altijd mogelijkheid geboden om te leren en groeien. Zo hoef je niet altijd op een vaste plek te staan en zijn er ook verschillende opleidingen te volgen.

CrewTrainer

Altijd gezellig goede werk sfeer Heb geleerd hoe ik mensen moest trainen leiding geven en roosters maken Moeilijkste was dat de uren niet altijd soepel waren Leukste was dat ik mensen kon helpen

.....

heb met plezier in de mac gewerkt als crew-trainner was wel erg zwaar had leuke lieve collega's waar ik nunog steeds contact mee heb

gezellige werk omgeving

gezellige collega's maar wel hard werken. wel goede doorgroei mogelijkheden

gezellig drukke gevarieerd werkomgeving

Een dag bij McDonald's: Melden bij de shift-manager. Start met "rondje Lobby", houdt in: dienblad verzamelen en schoonmaken, vuilniszakken van alle bakken vervangen, tafels en stoelen schoonmaken, vegen vd voer en evt, dweilen waar nodig is en tot slot de W.C.'s schoonmaken. Klaar, melden bij de manager. vervolgens naar je station, vb drive (raam1) Bestellingen opnemen en afrekenen. Tussendoor de backroom schoonhouden en happymealdoosjes voorvouwen.Ik heb hier geleerd om rustig en vriendelijk te blijven in hectische situaties, hoe het is wanneer er meerder managers op de vloer aanwezig zijn en wat de procedures zijn op dat moment. Ook heb ik geleerd om een betere trainer te zijn dan die ik al was. Mijn collega's zijn heel erg verschillend en komen van verschillende etnische achtergronden. dat maakt het werk ook leuk en je leert ook veel van elkaar. Het moeilijkste wat ik vind is dat de "gast" ALTIJD gelijk heeft, ook al is dat niet het geval. Het leukste vond ik de onderlinge competities en crew-uitjes met crew en trainers.

Pluspunten

crew krijgt 50% korting bij aankoop vanaf 4 euro, als crew trainer heb je ook een stem.

Minpunten

krijg pas in de 1ste week van de volgende maand uitbetaald en geen reiskostenvergoeding

3.5

Gebaseerd op 201,896 reviews