McDonald's

Reviews voor Medewerker Keuken (m/v) bij McDonald's

Medewerker Keuken (m/v)81 reviews

81 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 215.627 reviews

Prettig bedrijf

Goeie collega's. Wel hard werken. Prima management.

Werken

Het is niet leuk om daar te werken. En laat staan als je naar de vestiging van Barendrecht gaat het is altijd druk en je krijgt weinig betaald. Maar de voordeel is als je student bent dan hebben ze wel flexibel tijden.

Onprofessioneel bedrijf onprofessioneel personeel

Iedereen deed super nep (blij in je gezicht slecht praten achter je rug, je mening mag je niet uitspreken want als die niet bevalt word je er voor afgekeurd.Geen feedback van de management ( toen ik daar werkte zat ik op school dus tot sluit werken was een probleem voor mij, ik had het door gegeven en toch werd er niks mee gedaan) en toen ik het niet meer aankon werd ik ontslagen.Het was een hel niet een baan!

Slechte communicatie over de huisregels. Weinig respect en begrip als je net begint.

Slechte uitleg over de huisregels. Zo werd er tegen mij gezegd dat ik acrylnagels mocht tijdens het sollicitatie gesprek. Later bleek dat niet te mogen en ben daardoor ontslagen

Pluspunten

Eerste werkdag gratis eten en daarna 50% korting

Minpunten

8 uur lang staan in het weekend met 1 pauze van 30 minuten

Keukenmedewerker McDonald's Landgraaf

Hoofdmanager demotiveert. Salaris is superlaag. Team kan leuk zijn, maar verschilt per periode. Werk is simpel en duidelijk. Nemen iedereen aan die solliciteert.

Pluspunten

50% korting op eten tijdens pauze. Rooster is flexibel op jouw wensen.

Minpunten

Management, drukte, salaris, werk blijft niet boeiend genoeg.

Leuke collega's (ook het enige leuke)

Een tijdje heb ik bij de Mc Donalds gewerkt. In het begin zijn ze blij met je en krijg je genoeg complimentjes. Na een tijdje houdt dit wel op en word de sfeer heel anders. Ze verwachten dat je alles maar kan en ook snel. Je krijgt geen complimentjes meer, je krijgt alleen commentaar. Een voorbeeld hiervan, ik draaide wel eens kassa en er komen veel kinderen die een mc flurry willen en betalen met een tientje. Dit kost je veel kleingeld. Op het moment dat je kleingeld op is krijg je alleen maar commentaar dat je beter kleingeld moet bijvragen en krijg je te horen dat het hun veel geld kost om weer een rolletje muntgeld in de kassa te doen.Voor de rest in de keuken is het ook geen pretje, het moet allemaal zo snel mogelijk en als je niet snel genoeg bent is het enige wat je krijgt: gezeik. Mc Donalds houdt totaal geen rekening met de medewerkers en het kan zomaar zijn dat je tot 8 uur op je rooster hebt staan en dan vervolgens tot 9 uur MOET werken. Je hebt geen keus, als zij willen dat je blijft, dan blijf je!Echter zit er nog iets positiefs aan. De collega's, de meeste collega's waar ik mee heb samengewerkt zijn echte toppers. Maar dat is ook wel het enige positieve punt. Kortom, geen bedrijf waar je wilt werken.

Pluspunten

Korting op lunches

Minpunten

Totaal geen rekening gehouden met medewerkers

Gezellige collega’s

Leuke en gezellige mensen op de werk vloerHet is leuk om daar te werken omdat je eigenlijk de hele tijd wel bezig bent

Goed bedrijf

Het is een goed bedrijf met een leuke werksfeer. Het bedrijf heeft flexibele uren

gezzelige werk omgeving

er hing altijd een gezellige sfeer . en het was altijd leuk daar

Productieve en gezellige werkomgeving

Tijdens mijn tijd hier heb ik merendeels gewerkt in de keuken. Het werk zelf is snel aan te leren waardoor je je al snel op je gemak voelt. Ook zijn er veel jonge collega's waarmee je al snel een band opbouwt. Er word veel gelet op je werkhouding. Als jij kan laten zien dat je een snelle werker ben volgens de regels, geven zij jou ook de mogelijkheid om meer te leren en hoger op te komen in het bedrijf. Dit vind ik een groot pluspunt van dit bedrijf.

leuk werk, mits je met de juiste mensen werkt

Leuke medewerkers die helpen met de tijd doden. Voor de hoeveelheid werk die je doet voelt het soms alsof je te weinig betaald word. De management is ok, sommige managers weten niet wat ze doen, wat irritant kan zijn. Je krijgt een laag salaris, maar zodra je een promotie krijgt verdien je veel meer. Promotie krijgen is wel een probleem, de ene medewerker krijgt snel promotie en de andere krijgt nooit een kans voor promotie. samengevat: Leuk werk mist je de goede mindset hebt, en weet waaraan je begint.

leuke werkomgeving

het werkt zelf in niet heel erg leuk, alleen de collega's waar je mee werkt maken het werken leuk

het is een feine werk omgeving

het is leuk werk en het zijn hele leuke en gezellige collegas

het is daar heel leuk en leerzaam

alles is heel erg verschillend je hebt daar meerdere stations waar je getraind word er worden af en toe ook soc dat zijn beoordelingen afgenomen hoe je het werk doet zegmaar

werken bi mcdonalds

het is eerste dag leuk maar geen levens lang baan ik vond het te druk en kan er niet tegen daarom zoek ik weer een andere baan die wel bij mij past

leuke collegas

leuke collegas, opzich was het werk wel prima, het was leuk omdat je met vrienden werkte.

Gezellige collega's leuk om te ervaren

- Het was een leuke vakantie baan - Leer veel mensen leren kennen - Toffe periode gehad

Gezellig en stressvol

Het is een gezellige werkomgeving maar ook erg stressvol.

Crewlid

Ja heel goede.plek om te werken. 8.5 Review heel goede.kwalitijd heel goed schoon gehouden schoon toileten goede klanttevreden heid

Pluspunten

8.5

Minpunten

Moet rekening gehouden met anderen medewerkers

Meer omzet en productiviteit met minder personeel.

Vroeger was mcDonalds altijd leuk om te werken want je kreeg er veel voor terug. Maar sinds de overname in 2019 van franchisenemers wordt het steeds minder. Het bedrijf wilt steeds meer met minder. Productiviteit en omzet zijn het belangrijkst en omdat zo hoog mogelijk te halen, worden er weinig mensen ingeroosterd. Als mensen in aanmerking komen voor een contractverlenging, maar ze kunnen niet in de avond of weekend werken. Krijgen ze geen contractverlenging en dus ontslag. Werkkleding moet men soms maanden op wachten.

Pluspunten

Minpunten

Grote werkdruk, te weinig personeel.

Leuke bijbaan als je van horeca houdt.

Leuke baan als je iets wil bijverdienen. Flexibele werktijden, leuke collega’s

Vergelijk McDonald's met

Meer informatie over McDonald's in populaire locaties

• McDonald's
  • Medewerker Keuken (m/v)