McDonald's

Reviews voor Manager (m/v) bij McDonald's

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Druk

Het is leuk werk, je moet echt in teamverbanden werken.

Werkdruk/salaris niet in verhouding

Je werkt veel voor een iets mee dan minimum salaris. Pauzes klok je uit, als je hier tijd voor hebt. De werksfeer hangt af van je collega's, maar is meestal gezellig. Als je thuiskomt ben je altijd bereikbaar ivm vragen/problemen van je collega's.

Hard werken, doorgroeimogelijkheden.

Erg stressvol werk, doorgroeimogelijkheden zijn goed geregeld. Salaris is erg laag als je doorgroeit dan. Voor student is het prima.

Pluspunten

Minpunten

Hard werken, lage lonen

Van niks tot manager

Ik heb al met al een hele mooie periode gehad van 12,5 jaar met up’s en down’s. Hierbij veel kansen gekregen om intern door te leren. Het blijft wel moeilijk om intern mee te komen kwa beleid binnen het bedrijf. Of je past in een team, of niet. Heb er velen zien komen en gaan hierdoor.

Pluspunten

Opleidingen

Minpunten

24 uur die sten weekenden

gezellig werkomgeveing

was een leuk afwisselende baan dat ik elke dag met plezier naar me werk gaan.

Pluspunten

doorgroeimogelijk

Minpunten

overzicht bij houden

Gezellige werkomgeving

Het is een soort familie waarmee je werkt. Het jammere van dit werk is dat er heel veel nieuwe mensen komen en er ook best veel mensen gaan.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

collega's komen en gaan

Erg goede werksfeer met veel doorgroeimogelijkheden

Absoluut een geweldig bedrijf om voor te werken met goede doorgroei mogelijkheden en een prettige werksfeer met een fantastisch management

Teamverband

Je werkt altijd met meerdere mensen sociale contacten zijn er wel.

Drukke werkdagen

Mc Donald's is een zeer leerzame organisatie waar ik veel heb geleerd. ik heb vele verantwoordelijkheden gekregen en werd veel vrij gelaten. Hierdoor heb ik veel van mijn eigen ideeën kunnen uitvoeren. Je werkt voornamelijk in wisselende diensten zowel in de ochtend, middag als nacht.

Gezellige werkomgeving

Je hoort wel veel van mensen die niet bij de McDonald's werken dat het geen leuk werk is. Zo dacht ik ook voordat ik er kwam werken. Maar het is absoluut niet zo slecht als dat mensen denken. Dit is ook Per filiaal verschillend. bij het filiaal waar ik werk maken de collega's het werk juist leuk, want je staat ook vooral met leeftijdsgenoten. Wat het werk veel minder leuk maakt zijn de managers. mijn motivatie is vooral achteruit gegaan vanaf het moment dat we een nieuwe restaurant manager kregen. Ze hebben het hoog in hun bol, zijn hypocriet en blijven met problemen hangen. Het werk is niet moeilijk, maar toch leer je best wel van. Vooral snelheid. Als ik er weg ga zal ik alleen de collega's missen.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Gedrag van de managers

Vacatures van McDonald's

Manager (m/v) positions
Meer vacatures

Goede werksfeer en goede doorgroei mogelijkheden

Een dagje werken bij de Mc Donald's is niet zomaar een dag als je op een zondag aan de kassa zou staan dan zou je het echt een chaos van drukte vinden. Maar door de goede begeleiding wat je krijgt van de managers en de versterking van heel het team wat op dat moment op de vloer staat maakt het je dag een stuk makkelijker. Vooral door de sfeer wat er neergelegd word. De collega's zijn allemaal getraind om goed samen te werken met z'n allen. Het moeilijkste is, is dat je alles vlekkeloos wilt laten lopen maar dat helaas niet altijd te behalen is. Je kan natuurlijk nooit voorspellen wat je te wachten staat. Het leukste is het TEAM wat er staat en de dingen die je leert. Dat er een mogelijk is om door te groeien. En door de hulp van de Restaurant Manager wat je krijgt bereik je sneller je doel. Wanneer je werkt bij de Mc Donald's is dat niet meer zomaar de "Mc Donald's" het zal voor altijd in je hart blijven. Ik persoonlijk ben ervan gaan houden.

Pluspunten

Teamwork

Door de trainingen en het leren van andere managers kan ik steeds beter leidinggeven

Als manager bij McDonald's heb je veel invloed op de prestaties en sfeer in jouw restaurant. Je onderneemt activiteiten om samen met je team de omzet van je vestiging te vergroten. Verantwoordelijk zijn voor de geldstromen binnen je restaurant is belangrijk. Binnen deze functie komen meerder aspecten aan de orde. Je leert bijvoorbeeld meer over human resources door het coachen van medewerkers, het voeren van sollicitatiegesprekken en het maken van de werkplanning. Maar je leert ook meer over logistics door het bijhouden van voorraadbeheer en administratie. En je leert meer over finance door actief je omzet en winst te sturen.

Pluspunten

Maandelijks medewerkers uitje

Minpunten

Roostertijden zijn verschillend

alles is perfect hier en wordt goed geregeld.

collega s en directie zijn super goed, iedereen houdt zich aan alle regels en protocollen.

Pluspunten

gezelligheid

Veel productie, veel personeel, weinig tijd.

Een typische dag bij de McDonald's is een werkdag van 8,5 uur. Hier is een halfuur pauze inbegrepen. Wat iedereen leert is om fatsoenlijk met de kassa om te gaan, maar ook verschillende functies binnen de keuken, waaronder friet bakken, maar ook hamburgers maken. In principe was de directie gewoon goed voor het personeel, op enkele uitschieters na. De collega's heb ik vooral zien komen en gaan, maar ondanks dat was er altijd een gezellige werksfeer. Het moeilijkste van de baan was om te wennen aan de onregelmatige tijden en dat gecombineerd met zo nu en dan erg stressvolle situaties (grote gastenstroom). Het leukste van de baan was dat elke dag anders was.

Pluspunten

Pauzemaaltijd voor de helft van de prijs; gezellige sfeer

Minpunten

Onregelmatige werktijden.

Elkedag met haccp bezig.leiding geven aan je colega's wat ze moesten doen.Wat ik het leukste vond is det crew iets leren.het moeilijkste vond ik hoe ze met de crew om gaan niet goed.ik had een paar leuke colega's en daar werkte ik gelukkig veel mee

Minpunten

hoe ze met crew en gasten om gaan

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews