McDonald's

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij McDonald's

16 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Productieve en gezellige werkomgeving

Leuke tijd gehad bij McDonalds, het was een gezellig team. Moest wel hard werken,maar iedereen hielp elkaar. Helaas waren de doorgroei mogelijkheden minder gunstig. Elke dag was weer anders en zorgde voor uitdaging en plezier.

Gezellig

Begripvol, aandacht, vriendelijk, good team workers, gezellig, rustig

Pluspunten

Crew

Minpunten

Pauzeren time

gezellige werk plek

ik werk er graag en zal er ook niet snel weg zijn, collega`s zijn vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

flexibel

Minpunten

soms te veel mensen op de werkvloer

Met veel plezier gewerkt

Ruim 3 jaar gewerkt bij McDonald's. Leuke collega's mogen leren kennen, gastenkring opgebouwd. Ik ben uiteindelijk weggegaan, omdat het enorm onder gewaardeerd wordt. 's Avonds in het restaurant staan, om netjes te houden is niet prettig. Jongeren die makkelijk over je denken. Het is hard werken, omdat je de gehele werkshift staat.

Pluspunten

Korting tijdens- en buiten werktijd, gezellige werksfeer en je weet wat er van je verwacht wordt tijdens je werkshift

Minpunten

Hoge werkdruk als ervaren crewlid, onderwaardering en weinig salaris voor een multinational.

prettig

je werkt met hele jonge mensen. elke dag maak je iets mee ontmoet verschillende mensen zowel jong en oud

Productieve en gezellige werksfeer

Gezellige werksfeer voor jong en oud. Met vele doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Teambuilding

Minpunten

Onregelmatige diensten

Gezellige en leerzame werkomgeving

Bij McDonald's heb ik het geluk gehad om meerdere functies uit te mogen voeren vanwege mijn leergierigheid. Hier heb ik geleerd leiding te geven en klachten op te lossen. Ook heb ik geleerd om in een teamverband samen te werken. Daarnaast heb ik op deze werkplek geleerd hoe sterk mijn communicatieve vaardigheden zijn en ben ze hierna sterk gaan ontwikkelen.

Pluspunten

Gezellige werksfeer maar toch hard doorwerken

Minpunten

Lage uurloon

gezellige werkomgeving en veel doorgroeimogelijkheden met leuk personeel

kraakhelderheid van het restaurant waarborgen, acties organiseren en coördineren, personeel inwerken en rapportages van maken. gasten welkom heten en klachten oplossen. collega`s helpen en kinderfeestjes uitvoeren. leukste van deze baan is dat je heel veel vrijheid hebt in het uitvoeren en bedenken van acties en activiteiten. moeilijkste van je baan is om mensen naar je restaurant te krijgen doormiddel van leuke acties of activiteiten te bedenken. collega`s zijn zeer leuk en erg gezellig komt ook omdat merendeel jong is en rond de 18 zijn qua leeftijd.

Pluspunten

geen alcohol geschonken. iedereen is welkom

Minpunten

salaris is erg laag.

Medewerker/ Hostess McDonald's

Ik had opzich een fijne tijd bij de Mcdonalds.'s. Een typische werkdag was dat ik mijn lijstje ging af werken voor de gene die mij ging helpen, die ik mocht aansturen. Dit lijstje bestond uit werkzaamheden die hij of zij moest verrichten. Verder hield ik mij bezig met de gasten en vroeg vaak aan verschillende mensen die zaten te eten of alles naar wens was. Enige problemen loste ik binnen een mum van tijd op. De communicatie naar de leiding was weleens waar wat minder omdat ze altijd bezig waren, maar hierdoor werd ik wel heel zelfstandig. Verder hield ik mij bezig met het organiseren van kinderfeestjes. Het was aan mij de eer om de kinderen te vermaken door glittertattoo's te laten zetten en kleurplaten in te laten kleuren, al dat soort kleine dingetjes maakten mijn baan leuk.

Pluspunten

50% korting op je lunch

Minpunten

communicatie leiding

Productieve en gezellige werkomgeving

druk bedrijf, stress moet je tegen kunnen,super leuk om met mensen om te gaan. Collega"s komen en gaan, zijn veel jonge mensen, moeilijkste is met stres omgaan, werkdruk, je gasten zijn geweldig, ouderen, jongeren, kinderen. heerlijk om mee om te gaan.

Pluspunten

altijd tijd voor even wat rust

Minpunten

Een dynamisch bedrijf, waarin we met een hecht team zoveel mogelijk ons best doen, om onze gasten een fijne ervaring te geven.

Mijn taak is Hostess. Ik draag zorg voor de gasten, de lobby en het buitenterrein. Doel is de gasten het gevoel te geven dat ze er echt even uit zijn, en worden gewaardeerd voor hun aanwezigheid. Mijn werk is bijzonder leuk en gevarieerd, mede namens de tevredenheid die ik vaak persoonlijk te horen krijg. Mensen zijn verrast door het koffierondje wat ik uitdeel, en kinderen krijgen extra aandacht door te gaan schminken, knutselen en glittertattoos aan te brengen. De jongere collega's hebben wel gezegd: u bent net een soort moeder voor ons. Dat klopt ook wel, omdat ik zelf 3 zoons heb die in de leeftijd zijn van de crewleden. Rits van je tas kapot? Kom maar hier, ik maak het wel even. Het moeilijkste wat ik heb meegemaakt, is de gasten vragen om 1 minuut stilte tijdens de herdenking van het neerhalen van de MH17. Op 3 na was iedereen muisstil. Ook de keuken lag stil, wat heel bijzonder is. Toch was ik ook trots, op het team, op de gasten. Het leukste? Moeilijk, want ik geniet volop van mijn werk. Kinderen die alleen maar zeggen "ik wil ik wil ik wil" en ouders die daar dan niets van zeggen. Ik ben, en heb mijn kinderen opgevoed met "mag ik". Daar zit zo'n kloof tussen...

Pluspunten

Dat je iets extra's doet voor je gasten, en nooit "wat moet ik aan vandaag" vanwege de bedrijfskleding.

Minpunten

Soms gebrek aan overleg, zodat ik voor verrassingen kom te staan.

Leuk gehad, maar toch mijn beste tijd zat er wel op.

Opzich heb ik hier wel een leuke tijd gehad, ik was gewoon toe aan een andere baan omdat ik hier wel mijn beste tijd had. Ik was niet meer gemotiveerd omdat het altijd hetzelfde was. Ik ben wel een dynamisch persoon dus vandaar.

Pluspunten

50% korting op je maaltijd

Minpunten

Geen motiverende gesprekken

Leerzaam en leuk

Een typische dag was er niet bij MacDonal's A16 & H.I Ambacht. Omdat de bedrijven gelegen liggen naast de snelweg, ontvangen je verschillende soorten gasten, vaste klanten, zakenlieden, vakantiegangers en jarige. Dit maakt elke dag een nieuwe uitdaging om goede service te verlenen en verbeteren. Ik heb geleerd goede service te verlenen, doelgericht werken, samenwerking, delegeren en welke officiële verantwoordelijkheden je hebt als een deel van MacDonald's . Omdat mijn collega's bestonden uit mensen met verschillende leeftijden en motivaties om te werken, ben ik meer bewust geworden van onze arbeidsmarkt en de soorten mensen die erin werkzaam zijn. Het moeilijkste aan de baan was de te kort aan werkuren, dit maakte het niet alleen moeilijk vaardigheden te leren. En het leukste aan de baan was de drukte van de rush uren. de band die je hebt met je collega's wordt versterkt en je leert beter je sterke en minder sterke kanten horen.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

weinig werkuren

Ik werk nu al meer dan 6 jaar bij de McDonald's en heb het erg naar mijn zin. Sinds januari ben ik werkzaam bij een ander filiaal; McDonald's Oosterhout Weststad omdat ik een hogere functie heb gekregen. Ik ben nu namelijk Hostess (gastvrouw).

Dynamische maar gezellige werkomgeving

Als Hostess bij McDonald's is geen dag hetzelfde. Elke dag andere gasten. De ene dag een kinderfeestje, de andere dag een nieuwe medewerker trainen. Ik heb geleerd hoe ik op mensen af kan stappen, hoe je klachten af moet handelen en hoe je het beste mensen kan trainen/aansturen. Je ontzettend leuke collega's. Allemaal enthousiast en spontaan. Het lastige soms is als dingen niet helemaal lopen als gepland doordat je nooit weet wanneer er ineens 20 mensen binnen komen wandelen, maar dat is ook weer de uitdaging, om dan toch alles in goede banen te laten verlopen. Het leuke is dat geen dag hetzelfde is, dat je zoveel kan leren en ook de kans hebt om dat op andere mensen over te brengen.

De gehele dag met mensen werken van het werk voor het werk en voor de gasten.

Een boeiend bedrijf met vele mogelijkheden en kansen voor het personeel.

Pluspunten

Waardering voor je werk.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews