Logo van McDonald's
McDonald's

Reviews voor Floormanager (m/v) bij McDonald's

26 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 200.699 reviews

fijne collega's

Werkzaamheden zijn erg uiteenlopend wat ik persoonlijk fijn vind, een beetje variatie in het werk vind ik erg fijn. De collega's zijn erg aardig en fijn om mee te werken.

?

Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, alleen de werktijden vielen tegen. Heel erg onregelmatig

Floormanager

Floormanager bij McDonald's, hierbij garandeer ik een goede customer-experience voor de klanten. Dit realiseer ik door middel van toezicht te houden op de juiste productiesystemen en het personeel. Ook ben ik het aanspreekpunt van de gasten en van de externe contacten (leveranciers, reparateurs etc). Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor: de klachtenafhandeling, bijhouden van personenarchieven, de sales-activiteiten en het begeleiden & coachen van (nieuw) personeel.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

gasten keken op je neer

Productieve en gezellige werksfeer

Een zeer goede baan als je uit bent op zelfontwikkeling. Er is een hoge werkdruk en hier leer je goed mee omgaan. Je leert tempo maken en presteren onder druk.

Pluspunten

gezellige werksfeer

Minpunten

hele hoge werkdruk

Hard werken en hard leren

McDonald's bestaat uit iedere dag hard werken om de gasten te geven waar zij voor bij McDonald's komen. Smakelijk en snel eten, met een gezellige sfeer.

altijd wel iets te doen

nooit saai, over het algemeen wel een goede werk sfeer

Doorgroeien

Doorgroeimogelijkheden voor ambitieuze mensen en je leert daarbij facetten die jij de rest van je leven kan gebruiken.

Pluspunten

Nieuwe dingen leren

Minpunten

salaris

Leuke collega s

Mc donalds is een leuk bedrijf waarin er droogroei mogelijk heden zijn. De tijden van het werken is wat minder wordt steeds vroeger en later

Pluspunten

Gezellig leuke collega s

Minpunten

Lange dagen zonder pauze

Leuk werk, Veel doorgroeimogelijkheden

Een leuke afwisselende baan met veel doorgroeimogelijkheden, hard werken en veel wisselende diensten maar geen enkele dag is hetzelfe

Zeer gezellige werksfeer en teamgevoel

Werken bij de mcdonalds is actief en doelgericht werken. Veel discipline en stressbestendigheid is nodig om het hier vol te houden. Dit neemt niet weg daf je met onwijs leuke en diverse collega’s samen als een team werkt, om gasten tevreden te stellen.

Pluspunten

50% korting op eten, doorgroeimogelijkheden, interne opleiding, makkelijk te combineren met een opleiding

Minpunten

Half uurtje pauze, geen ruimte voor creativiteit

Ondergewaardeerd werk

Slechte werkgever, meer wil ik er niet over kwijt.

Pluspunten

Minpunten

Ondergewaardeerd

Als je ergens hard leert werken en leert omgaan met stress dan is het wel bij McDonald's.

Een typische dag bij McDonald's bestaat uit het maken van een personeelsplanning van die dag, het communiceren met collega managers, het leiden/coachen/sturen van (soms wel) 30 personeelsleden en omgaan met gasten in de breedste zin van het woord. Daarnaast draagt de floormanager de verantwoordelijkheid voor verschillende voedselveiligheidsaspecten, geldzaken, veiligheid en welzijn van zowel gasten als medewerkers en is verantwoordelijk voor de dagelijkse/wekelijkse- en soms maandelijkse administratie. Omdat geen dag, gast of medewerker hetzelfde is moet een floormanager snel kunnen schakelen en snel prioriteiten kunnen stellen. Een floormanager moet tegen enorme druk en drukte kunnen en moet vooral goed met stress weten om te gaan. Het leukste is het omgaan met verschillende mensen van verschillende leeftijden, afkomsten, achtergronden en opleidingen. Het moeilijkste is het gebrek aan regelmaat en het feit dat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn.

Pluspunten

onbeperkt eten en drinken

Minpunten

onregelmatigheid

Gezellige werkomgeving

Gezellige werkomgeving en je werkt samen met veel jonge mensen. Met name voor mijzelf leeftijdsgenoten . Dat maakt het werk erg leuk en er is ook veel afwisseling in het werk

Minpunten

Werktijden

Gezellige sfeer onder collega's

Het leukste van mijn jaren bij McDonald's: Afwisselende taken Teamverband Zelfstandigheid.

Pluspunten

Sfeer

Minpunten

Geen loyaalliteid

Het is een eer om te kunnen werken voor een grote multinational als Mcdonald's. Ooit begonnen als een medewerker fastfood en in de loop van de jaren doorgegroeid tot Floormanager.

zeer goede werksfeer

Leuk restaurant om te werken bent elke dag bezig met een leuke team om de gast een zo goed mogelijke ervaring te geven.

Pluspunten

werksfeer

Minpunten

onregelmatige werktijden

hard werken

je staat nooit stil als je bij mcdonald's werkt en dat pikt de medewerkers vaak met moeite..:)

Pluspunten

leuke sfeer

Minpunten

cao van horeca

Meest gezellige werksfeer

leuke maar tegelijk ook een dynamische werkomgeving waarin werkdruk soms behoorlijk kon oplopen

Dynamische en gezellige werkomgeving met leuke collega's

De omgang met personeelsleden, collega managers en leiding was zeer prettig. Teamwork stond voorop, hard werken en targets halen wanneer nodig en op rustige momenten tijd voor een dolletje en persoonlijke aandacht.

Pluspunten

Werksfeer, gratis eten, werknemers algemeen.

ik heb helaas een slechte werk ervaring omdat het bedrijf niet georganiseerd werk.

ik heb een slechte ervaring bij het bedrijf omdat ik vind dat het bedrijft niet georganiseerd werk en chaotische is.

Leuke plek om op te groeien

Bij de mc Donalds heb ik veel geleerd over klanten, medewerkers en werkgevers. En uiteraard ook over service, financiële taken en het maken van de producten. collega's met verschillende achtergronden en leeftijden. Het leukste was het trainen van het personeel. moeilijkste was om ervoor te zorgen dat het liep zoals jij in gedachten had.

3,5

51.465