McDonald's

Reviews voor Crewtrainer bij McDonald's

32 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Leuk werk voor jonge mensen.

Ik heb bij McDonalds een hele leuke tijd gehad en hele goede vrienden gemaakt. Ik ben het persoonlijk alleen niet eens hoe het (vooral hele hoge) management in elkaar zit. Zo maakt bijvoorbeeld een hele hoge pief die nooit op de werkvloer is, wie op welke plaats het best kan werken en zelfs mensen overplaatsen naar een hele andere vestiging waardoor de hele sfeer op een locatie verpest kan worden. Een team kan dan eerst heel efficient werken en moet dan door zo'n switch eigenlijk weer helemaal vanaf 0 beginnen. Dit in samenhang met het belabberde salaris (vooral het feit dat er geen nachttoeslag is) heeft ervoor gezorgd dat ik na 7 jaar leuk werken toch weg ben gegaan.

nee

Mcdonalds Almere Drive, tenzij je graag toxic mensen om je heen wil. nee

Pluspunten

nee

Minpunten

toxic

Prima werkplek

Druk werk, gezellige collega's. Je krijgt een uniform en korting tijdens je pauze.

er wordt niet eerlijk met personeel omgegaan

er wordt niet eerlijk met het personeel omgegaan..

Leuke werkomgeving

Hard leren werken, doorgroeimogelijkheden en prima salaris

Prima

Werk is prima. Er is veel werkdruk, maar als je daar goed tegen kan is dat niet erg. Collega's zijn heel gezellig. En verdient prima

Aagename bedrijfsstructuur

Erg fijn bedrijf om te werken. De hele formule is goed doordacht en dat merk je aan alles. De variatie in werknemers houdt het werk ook lekker divers.

Sociale en Gezellige werkomgeving

Bij McDonald's valt altijd wel iets te beleven. De ene dag is het super druk en werk je zo hard als je maar kan en de andere dag is het enorm rustig maar is er toch nog iets te beleven. Ookal is het een baan waarbij je soms hard moet werken zijn er toch nog leuke ervaringen te beleven tijdens het harde werk, bijvoorbeeld een goed gesprek voeren met iemand in de keuken. Ook is het een baan die veel doorgroeimogelijkheden bied, mits je de motivatie toont. Een echte top werkgever.

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Zware diensten

Fijne baas

Ik had het hier echt super erg naar mijn zin. Iedereen was echt super fijn om mee te werken en iedereen kon ook met elkaar werken. Doorgroei mogelijkheden waren er zeker, maar natuurlijk moet je wel laten zien dat je het kan.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Vrijvragen was soms lastig

leuk

leuke colleges leuk werk opzich goed betaald en verschillend werk

Vacatures van McDonald's

Crewtrainer positions
Meer vacatures

Slecht salaris , Goede werksfeer.

Op dit moment ben ik 1,5 jaar werkzaam bij McDonalds waar ik na een jaar Crewtrainer ben geworden. Ik heb altijd als een diehard staan werken. Maar na nader inzien denk ik waarom? De werkomstandigheden zijn vreselijk slecht. Alle procedures worden niet of niet correct uitgevoerd. Timers worden gewoon 3x doorgedrukt. Stickers van de dresstafel verlopen? , gewoon even een nieuwe sticker erover heen plakken. En zo gaat het gemiddeld de hele dag. Je word betaald volgens het minimumloon wat van mij omhoog mag voor het werk dat je doet , mensen die naar je schreeuwen dat het sneller moet. Mensen die boos naar je kijken als het iets langer duurt. Managers die naar je scherm op de lijn kijken die vol staat en gewoon verder lopen om vervolgens te zitten op kantoor. En je raad het al als iemand van McDonald's Nederland langs komt gaat alles opeens wel volgens de procedures kan je zien hoe nep dit bedrijf is. (Ik weet niet of dit bij elke McDonald's zo is , Ik werk onder een franchise nemer.) Ik stuur mijn schoolrooster door , en volgens de wet als ik 8 uren op school heb gedraaid mag ik niet daarnaast lang werken. McDonald's planned je in tot 22:45 (De maximale tijd dat je mag werken. als je onder de 18 bent.) en de volgende dag gewoon weer naar school moet om 6 uur. De rooster zijn bij ons op het werk ook altijd een drama geweest, Er zijn tijden geweest dat het rooster 1 dag van te voren online en bekend werden gemaakt , soms ook wel helemaal niet. Met kerst mogen wij ook maar 1 dag vrij hebben , de andere moeten we gewoon lekker werken. McDonald's met hun reclame -

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Slecht betaald, Slechte communicatie

Gezellige werk omgeving

Heb veel geleerd bij de Mac donalds vooral in het leiding geven heb ik veel punten meegenomen die ik daar heb geleerd. Ik begeleide daar iedereen die nieuw kwam en beoordeelde ik later op het kunnen en weten. Ik ben klantvriendelijk ,gemotiveerd,leergierig

Pluspunten

Het was net eem familie

Minpunten

Te lang door werken weinig pauzes

Hard werken, prettige werksfeer, vervelende uren

De drukte is in het restaurant van Etten-Leur voorspelbaar, waardoor het op bepaalde uren hard werken is. Werksfeer is prettig, fijne collega's en er is altijd tijd voor een grapje of een gesprekje. Het vervelendste zijn de werkt tijden en dan vooral de avond uren.

Gezellig maar geen goede werkomgeving

Is erg gezellig maar heel smerig en een ongeregeld zooitje

Pluspunten

Gezelligheid

Minpunten

Kraakhelderheid

McDonald's

Het is best een leuk bedrijf om te werken als je de juiste mensen heb en er rekening gehouden wordt met de wensen van al je crewleden.

Pluspunten

je kan veel uren maken

Minpunten

weinig waardering

geen goed management, mensen die niet met stress kunnen omgaan, daardoor is de werksfeer niet goed, verder wel leuke collega's

Het was leuk, tot de mensen zich teveel met elkaar gingen bemoeien

Een dag aan het werk bij McDonalds, je komt binnen en word leuk begroet door je collega's, je kleed je achterin het pand om en meld je daarna bij de diensdoende manager. In het begin van mijn werktijd heb ik heel veel geleerd in het kader van service en heb ik veel sociale vaardigheden op mogen doen. Ik heb er een lange tijd met plezier gewerkt tot ik hier fulltime ging werken. Het leukste aan werken bij McDonalds heb ik heel lang de collega's gevonden, en het minst leuke waren natuurlijk de schoonmaakwerkzaamheden. De directie was top op een van de managers na, en toen er problemen hieromheen onstonden werd er weinig vanaf boven af gedaan om dit op te lossen waardoor er voor mij alleen de uitweg was afscheid te nemen van dit werk.

Pluspunten

50% korting op het eten bij een besteding van 3 euro en 40 cent of meer.

Minpunten

De problemen werden niet netjes opgelost.

Prettige bijbaan

Prettig geleid bedrijf - Goede opleiding - Relatief uitstekende arbeidsomstandigheden - Groeimogelijkheden

werken

leuk om te werken, je leert veel. elke dag wat nieuws is ook wel hard werken. verschillend..

Pluspunten

geen echte pluspunten

Minpunten

elke dag nieuwe mensen

Werken bij McDonald's

Er is meestal een erg goede sfeer op de werkvloer. Je moet veel dingen doen in korte tijd. Het kan erg stressvol zijn maar ook wel weer leuk. Niet iedereen kan bij McDonald's werken, je moet stressbestendig kunnen zijn en goed kunnen Multi-tasken.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, goede sfeer.

Minpunten

Slecht betaald, je wordt niet goed behandeld door de managers.

Ik wilde niet weg

Bij Mc Donald's werken ws voor mij net alsof ik naar vrienden ging elke dag. Ik probeerde zelf een zo goed mogelijke sfeer te creeeren elke dag en heb op die manier verder kunne groeien in het bedrijf

Pluspunten

Heel persoonlijk

Minpunten

Niet genoeg doorgroei mogelijkheden die met mijn studie te maken hadden.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews