Logo van McDonald's
McDonald's

Reviews voor Crewlid (m/v) bij McDonald's

193 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 200.699 reviews

Gezellige collega's

Mcdonalds heteren is leuk alleem krijg je veel te weinig betaald voor het harde werk wat je moet doen

Pluspunten

Korting

Minpunten

Weinig loon

Competitieve sfeer

Als oudere werknemer krijg je niet dezelfde doorgroeikansen als de jongere werknemers..

Minpunten

Lange werkdagen

Hard werken voor weinig geld en nog minder waardering.

De werkdruk is belachelijk hoog, je hebt weinig training en ondersteuning vanuit het management en weinig waardering.Er staat bijna altijd te weinig personeel te werken maar je moet er altijd voor zorgen dat er een hoge omzet binnenkort en dat de tijden laag zijn. Er zijn wel "doorgroeimogelijkheden" maar daar krijg je grotendeels niet voor betaald, je krijgt alleen extra verantwoordelijkheid. Tenzij je wil doorgroeien tot manager maar daar staat het loon ook niet in verhouding tot de negativiteit die je er voor terug krijgt.

Pluspunten

Als je een avond mens bent heb je de mogelijkheid om tot 4 uur 's nachts te werken.

Minpunten

Laag loon, hoge werkdruk, weinig waardering, heel onregelmatig werken.

Verdient goed maar soms zwaar.

Je verdiend bij McDonald's Malden echt meer dan het minimunloon. Als je graag met mensen praat, kun je daar zeker met de collega's overweg want iedereen is hartstikke gezellig. Soms is het werkrooster een beetje een gedoe. Ik hoor dat sommigen mensen niet genoeg uren krijgen maar dat is nu vast anders want ze hebben echt mensen nodig. Zogauw ik begon, begon ik met schoonmaken in het restaurant en binnen een paar weken stond ik al drankjes te maken. Je leert snel nieuwe dingen en hebt dus veel doorgroeimogelijkheden. Vanaf 4,5 uur werken heb je een halfuur pauze en kan je wat eten halen met flink wat korting. Ookal ben ik geen sociaal persoon, de werksfeer is wel erg goed. Je moet wel een beetje met stress om kunnen gaan want het is wel eens erg druk. De werkschoenen die je via daar kunt kopen zijn wel echt slecht dus zorg voor een goed zooltje of koop zelf een zwarte schoen met een rubberen antislip zool.

Pluspunten

Korting, gevarieerd werk, goed loon

Minpunten

Hard werk, pijnlijke voeten

Goed

Ondanks dat je veel klanten krijgt is het toch nog redelijk om daar te werken.

Pluspunten

Korting op het eten

Top

Altijd erg naar mijn zin gehad daar! Het was gewoon een groep met alleen maar vrienden/vriendinnen. Naar werk gaan was elke keer weer geweldig omdat je iedereen weer kon zien en spreken. Mis het zeker !

Pluspunten

Sociale contacten, doorgroeimogelijkheden, flexibele uren

Productief, gelijkheid en plezier

Leuke werkomgeving, leuke collega’s en top plek om nieuwe vrienden te leren kennen!

Pluspunten

Salaris en vriendschap

Minpunten

Door Corona minder uren

Drukke werkomgeving

Bij McDonalds krijg je 2 weken van tevoren je planning. Soms komt de planning veel te laat en dan heb je al plannen gemaakt en die moet je dan afzeggen, of je moet iemand zoeken die je shift over kan nemen.

Pluspunten

Lunchkorting

Minpunten

Hoge werkdruk en soms wel tot 5 uur aan het werk

Hard werken maar gezellige sfeer

Leuke tijd gehad, maar het is tijdens de rush ( lunch en avondeten) erg druk en hectisch. Verder werkte ik vooral savonds laat en snachts en dan was het prima te doen. Alleen zijn dan de klanten wat minder vriendelijk waardoor je er snel de balen van hebt. Managers zijn erg aardig en doorgroeimogelijkheden zijn er meer dan voldoende. Korting op je eten tijdens je pauzes. Ook pauzes zijn voldoende en er word niet moeilijk over gedaan. Fijn bedrijf.

Pluspunten

Korting op lunches. Ruime werktijden mogelijk

Minpunten

Nachten werken

Weinig betaald voor hoe hard je werkt

Ik heb een jaar bij de McDonald's in Zwolle gewerkt, toen ik 15 was verdiende ik 3,52 bruto all-in per uur. Ik werd eerst best regelmatig ingepland maar tegen het einde aan werkte ik soms maar 3 uur in een week terwijl ik een 4-uurs contract had. Er werd vaak geen rekening gehouden met beschikbaarheid, ik heb meerdere malen de roostermaker erop moeten attenderen dat ik vanwege religie niet op Zondag werk maar ik ben meerdere malen gewoon op Zondag ingepland. Ik heb ook meerdere keren zelf extra diensten moeten regelen omdat de roostermaker het niet deed terwijl ik wel minstens 16 uur in de maand moest werken. Er is weinig positiviteit op de werkvloer, je krijgt weinig complimenten van het management als je iets goed doet, je krijgt vooral iets te horen als je iets niet goed doet. Als je je werk niet goed doet wordt dat niet vertelt maar wordt je gewoon ergens anders neergezet zonder dat je dus weet dat je je werk niet goed doet. Het was wel altijd gezellig met collega's, er was altijd wel een lolletje onderling wat wel gezellig was.Kortom, gezellige collega's maar het management bracht de sfeer naar beneden.

Pluspunten

50% korting, gezellige collega's

Minpunten

Weinig loon, Slecht management, Weinig positieve invloed

Uren zelf kunnen kiezen

McDonald's te werken is ideaal voor de mensen die tijd willen voor hun kids. Je mag kiezen of je int weekend wilt werken en hoeveel uren per week dat je wilt werken en het belangrijkste om hoelaat en tot hoelaat wil je werken. Wat minder is in McDonald's de salaris je krijgt niet zoveel per uur normaal Horeca betaald meer maar hier in Zeeland de crewleden die van alles doen betaald weinig,je werk hard,stipt,drukte en vooral THE SMILE en Groeten doen naar je gasten zelf dat je al moe bent of iets anders in je hoofd stay smile en de groeten blijven tot je dienst klaar is en uit de Restaurant.

Pluspunten

Uren mag kiezen en 50% af als je in restauran eet

Minpunten

Salaries

Roteinde

Werken was leuk,kreeg positieve feedback , leuke collega's, fijne managers op na! echter store manager knikkert je er na 2 jaarcontracten met een tot smoes uit. Ik ben moeder van een voormalig medewerker. Heb geen goed woord over voor de afhandeling van een contract .Jongeren dwingen om te ondertekenen voor ontslag, je moet je diep schamen, dit is machtsmisbruik

Mcdonalds Gelredome

Salaris is onder de maat.17-jarigen krijgen vier euro bruto per uur. In Nederland is dat geen normaal salaris dit moet minstens naar zes.De floor managers zitten letterlijk te snoepen van het eten dat net is gemaakt. Bij de mcdonalds moet je niet komen te werken, als je zelfrespect hebt.

Pluspunten

makkelijke baan

Minpunten

geen gratis lunches

Gezellige werksfeer

Heel gezelligAanpakken als het druk isDoorgroeimogelijkheden

Pluspunten

Korting in de pauze op het eten

Minpunten

Lang op de benen staan

Best wel gezellig team

Helaas worden er mensen voorgetrokken om wie ze zijn of wat ze gedaan hebben. In de tijd dat ik daar was heeft mijn baas die verloofd is zelfs met een van zijn werknemers een gezellig avondje gehad in de auto (de rest kun je zelf invullen). Er gebeuren dingen daar die NIET door de beugel gaan maar het team is geweldig en ik heb nog nooit zo hard gelachen om collega’s als hier.

Pluspunten

Het team

Minpunten

Restaurant manager

Leuke collega’s, alleen geen waardering

Heb hier een jaar met plezier gewerkt, laatste half jaar was de werkdruk veel te hoog. Kregen geen waardering meer voor het harde werk wat we deden.

Pluspunten

Crew korting

Minpunten

Geen waardering

Niet eerlijk werk locatie

Rommelige werksfeer, afspraken niet nakomen , contract verandering zonder te melden, niet eerlijk, te hoge verwachtingen

Pluspunten

1 werkdag gratis eten

Minpunten

Staat vaak alleen op meerder stations

Gezellige collega's. Goeie sfeer tussen collega's & management tijdens het werken.

De sfeer tussen de collega's is erg fijn. Tussen collega's en management ook wel, maar dit zou beter kunnen. Er moet bijv. eerlijk gekeken worden hoe iemand werkt m.b.t. contractverlenging. Dit gebeurt hier niet! De managers werken samen, en tegen sommige crewleden.Loon zou wat hoger mogenBetere, nettere, ademende kledingHet zou niet verboden moeten worden op de werkvloer wat te drinken. Ook niet wanneer het minder warm is.De schoonmakers zouden meer aangestuurd worden wat schoon te maken na sluitingstijd.Er zou meer gelet moeten worden op de roosters en wanneer welk crewlid zou kunnen werken, naar school moet of verlof aangevraagd heeft.

Pluspunten

50% korting 1x per werkdag. Gratis frisdrank & warme dranken tijdens werktijden.

Minpunten

Slechte inzicht in roosters maken, te weinig crewleden op drukke dagen, niet erg uitnodigende werkkleding.

gezellige colega's maar soms op randje discriminerende praktijken

de mcdonalds is een geweldig collegiale plek om te werken maar als je een plek zoekt waar je zonder (redelijke) limitaties jezelf wilt zijn zoek verder zelfs op kleine dingen als haarverven wordt moeilijk gedaan omdat het op zou vallen dit terwijl er het jaar daarvoor mensen liepen met een nog opvallendere kleur dit omdat ze deel uitmaakte van het manegment nou wil ik niet zeggen dat alleen daarom je niet hier moet werken maar voor de ultieme eigen ervaring zou ik een deurtje verder kijken als het echt niet anders kan ja maar als er andere opties zijn zoek eerst daar

Pluspunten

korting op eten tijdens werktijden en korte tijd erna

Minpunten

rare praktijken en bijna geen doorgroeimogelijkheid

Gezellig

Het is erg gezellig en bijna alle collega's zijn vrienden met elkaar ondanks dat het een groot team is. Doordat iedereen elkaar goed kent en bevriend is ontstaat er wel regelmatig drama en wordt er geroddeld, dit is iets minder. Het salaris is erg matig, maar er zijn zeker doorgroeimogelijkheden en ook aan het salaris kan het een en ander veranderen door bijv veel uren te maken.

Pluspunten

50% korting op eten

Minpunten

Stressvol

Niet leuk

Chagrijnige arrogante en regelmatig respectloze medewerkers.

3,5

51.465