McDonald's

Reviews voor Crewlid (m/v) bij McDonald's

Crewlid (m/v)219 reviews

219 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 215.627 reviews

Matig

Ja gewoon matig niks verder. Wou dit niet eens invullen

Pluspunten

Zijn er niet

Minpunten

Zijn er niet

Leuke bijbaan

Gezellige collega’s en een leuke sfeer. Je krijgt 50% korting op je eten tijdens werken (bij minimaal 7/8 euro). Leuke uitjes en feestjes. Wel is het tijdens de rush (16:30/18:30) heel hectisch. Het is heel druk in het restaurant en drive. Wel geluk hebben dat je geen Table Service op je rooster hebt, anders heb je pech met al die bestellingen bregen. Managers doen soms wel koppig met akkoord geven voor bepaalde dingen zoals pauze, maar zijn wel lief.

Erg stressvol

Ik wordt elke keer weer genaaid en op een vervelende positie gezet. Salaris is wel oké maar zeer laag.

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Vriendjespolitiek

Goede samenwerkende sfeer

Het is hard werk als je werkt bij de McDonalds omdat het tempo soms erg hoog kan liggen. Dit is onder andere bij de rush zichtbaar, van 18:00 tot 20:00. Aardige werknemers, managers zijn ook niet constant formeel dus je kan met ze lachen.

heel stressvol en weinig waardering

Vreselijk bedrijf om in te werken. heb daar een aantal jaar gewerkt met geen doorgroeimogelijkheden. ze werden me wel beloofd maar het waren gwn praatjes. er werd elke dag tegen je geschreeuwd, omstandigheden waren zo slecht dat je je rot werkt, waardering voor je harde werk kan je letterlijk vergeten. dit was natuurlijk gwn Den Haag. management luistert NIET. je vraagt een ding en dat word genegeerd. dus ja geen aanrader

Jezelf kapot werken voor bijzonder weinig

Drie jaar gewerkt en het is zoals verwacht hard werken. Personeelstekort of niet je staat altijd onderbemand rond de piektijden. Onderlinge contact met collega zorgt ervoor dat je de dag überhaupt doorkomt.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Lange dagen

leuk voor in het begin maar veel te stressvol

sommige managers kunnen heel erg zeurenin het begin leer je veel maar is en blijft altijd stressvol en je werkt vaak tot laat

Veel stress en verantwoordelijkheden voor erg weinig geld.

Ik heb er 1,5 jaar gewerkt, mijn McFiliaal was niet berekend op veel gasten, en elk weekend ging het weer fout wat eindigde in geschreeuw en teleurgestelde gasten. Medewerkers zijn duidelijk niet de prioriteit, winst wel. De managers konden de druk niet aan en er werd veel geroddeld.

gezellige werkomgeving

Ik heb hier een aantal jaar mogen werken. Het is de perfecte bijbaan met een prettige werksfeer en een jong team.

Productief, aanpakkend en dynamisch

Als crewlid heb ik als volgt ervaren: veel zelfstandigheid, redzaamheid. Enorm veel veranderingen binnen het restaurant wat niet altijd prettig was. Verder is er veel doorgroei mogelijkheden en het halen van bepaalde certifaten zijn een pluspunt. Leuke gasten en gezinnen komen bij dit restaurant. Crew wil graag hogerop waardoor iedereen zich gedraagt als een manager.

Pluspunten

Dynamisch

Minpunten

Lange dagen

Mc review

Prima makkelijk werk alleen moet je wel tegen wat druk en geschreeuw kunnen.

Pluspunten

lunch is 50% off

Minpunten

met afzeggen is mc best wel strik

Gezellige werksfeer, slecht betaald

De werksfeer is top!Altijd gezellig maar wel hard doorwerkenWel jammer dat het niet goed betaald per uur, om personeel te houden en tevreden te houden mag het best wat meer betalen. Ook onze baas zie je 1x in de maand die te beroerd is iets tegen je te zeggen naast dat die een cappuccino wilt

Pluspunten

50% korting op eten tijdens werk

Minpunten

Slecht betaald. Geen contact met je baas

Tof bedrijf

Hele behulpzame collega's en je mag fouten maken, maar je moet ook heel erg door kunnen werken.

Pluspunten

50% korting bij McDonald's als medewerker

Minpunten

De hele dag op je voeten staan

Oke werknemers

Vreselijkste jaar ooit gehad ben blij dat ik er weg ben

Pluspunten

Klein beetje korting

Minpunten

Alles

Redelijk loon chaotisch werk

Voor een student redelijk werk met bovengemiddeld loon maar leidinggevende en werk zelf erg chaotisch met veel ruzie met collega's en gasten, niet voor iedereen afgelegd.

Verschrikkelijk

Dit was mijn allereerste bijbaantje, toendertijd dacht ik dat het normaal was hoe je daar werd behandeld/ hoe het bedrijfsleven daar in elkaar zat, echter na een plus- en minpuntenlijstje is er toch heel wat verbetermogelijkheiden. Hierbij het lijstje:Pluspunten:-Goed betaald (voor bijbaantje)-Gezellige collega's Minpunten:-Het is een echt commercieel Amerikaans bedrijf, hier is niks Nederlands aan; het boeit ze niet of je niet kan, je wordt gewoon gedwongen.-Het management is verschrikkelijk; hoe kinderachtig ze daar met je omgaan, is onvoorstelbaar.. Zo mag je bijvoorbeeld vaak niet praten met collega's, moet je van alles doen en kunnen en zo snel mogelijk

Gezellige werkomgeving

Het kan erg druk zijn maar toch altijd wel gezellig en leuk

Leuke werkomgeving

Leuke bijbaan waar je onder druk en als team leert te werken. Extra werken is mogelijk. Veel doorgroei mogelijkheden waardoor je verschillende eigenschappen kan/verder ontwikkelen. Soms heb je te weinig personeel maar juist dan zie je hoe goed je kan samen werken om alles te laten lopen.

leuke collega's wel veel stress

de werksfeer is hardstikke leuk, leuke collegas waar je altijd mee kan kletsen. de managers kennen je allemaal persoonlijk en weten wat je goeie en zwakke punten zijn. er is wel veel vriendjespolitiek en er zijn veel lange diensten met veel stress. ondanks de stress kijk ik positief terug op mijn 2 jaar

Gezellig, maar enorm stressvol

Was leuk vanwege gezellige collega's, minder leuk door sommige managers. Alles moet super snel gedaan worden, sinds ze in competitie zijn met de andere mcdonalds in nl voor de snelste tijd. Reageren boos als je niet snel genoeg bent, verwachten onmogelijke resultaten, soms kan het gewoon niet sneller en als het te snel gaat maken we soms wel eens fouten.Ze verwachten snel en foutloos, terwijl het personeel stressed en fouten onvermijdelijk zijn.Ook sturen ze je niet naar huis als je ziek bent. Zelfs als het niet erg druk is. Dit deden ze zelfs tijdens de pandamic. Een van mijn collega's had zelfs overgegeven in de pauze, maar nee je staat ingeroosterd je moet gewoon werken.Ook houden ze geen rekening met je mentale gezondheid. Ze nemen mensen aan met mentale disorders en klagen dan als ze iets niet kunnen vanwege het feit dat ze iets hebben en er niks aan kunnen doen.En dan moet je klantvriendelijk blijven en glimlachen terwijl de managers constant klagen en de klanten soms ook vervelend zijn. Klagen soms over de meest domme dingen zoals "mijn burger is niet zo mooi, mag ik een nieuwe" like dame dit is geen 5 sterren restaurant tis mcd "Het duurt te lang:(" op drukke dagen, like what do you expect?"Mijn kind wilt een ballon, huh? Ze zijn op? Nee nu huilt mijn kind je moet NU EEN BALLON HALEN>:(" just Karen things.Maar het leert je wel hard te werken, communicatie is enorm belangrijk en als eerste baan bereid je je goed voor op het werkleven en kan je je echt uitkijken op je toekomstige baan, want alles is beter dan dit. Maar de collega's waren wel echt enorm gezellig, -

Pluspunten

+ Gezellige collega's + Training + Salaris was oke + Doorgroeimogelijkheden + Ervaring opdoen

Minpunten

Geen reisvergoeding, Geen rekening houden met mentale gezondheid, Sommige managers hebben geen respect voor de crew, De rush uren zijn hel, Zomervakantie is hel, Big mac 1 euro actie is hel, Klanten hebben geen respect, Ziekmelden mag soms niet, Niet ziek naar huis, Stressvol

gezellige werkomgeving

Soms een wat hoge werkdruk, maar je weet wel precies wat je moet doen omdat alles je tot in de puntjes wordt geleerd.

Pluspunten

50% korting tijdens werktijd

Vergelijk McDonald's met

Meer informatie over McDonald's in populaire locaties

• McDonald's
  • Crewlid (m/v)