McDonald's

Reviews voor Assistent Manager (m/v) bij McDonald's

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Groot bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden

McDonald's is een uitstekend bedrijf om veel in te leren met veel doorgroei kansen. Het bedrijf steekt veel tijd in zijn mensen en heeft mij zelf heel veel geleerd over mijzelf maar ook over mijn kunnen.

Pluspunten

Elke dag anders, Doorgroei mogelijkheden, Diverse werkzaamheden

Minpunten

Hard werken voor weinig geld, Veel gaat niet eerlijk

super sfeer

Bij McDonalds werken is in 3 woorden te omschrijven. Veel plezier hebben. Het is hardwerken maar het geeft wel een kick als je binnen 1 uur tijden zoveel "hongerige" mensen naar tevredenheid hun bestellingen kan geven.

Pluspunten

Minpunten

lange werkdagen veel uren maken

Een prettig bedrijf waar je, als je wilt (snel) door kunt groeien tot hogere functies.

1 dag van te voren check je hoe het werkrooster eruit ziet, moet ik ergens schakelen, kun je ergens schakelen? Je leert je hoofd koel houden tijdens stressvolle situaties en prioriteiten stellen, wat komt eerst?

Pluspunten

Gezellig team, werken met jongeren

Minpunten

Werktijden.

Super bijbaantje

Geweldige plek om te werken naast de studie. Een werkplek met veen diversiteit en waar je veel kunt leren voor je toekomst.

productieve en leerzame ervaring

Op werk was het elke dag anders je werk namelijk met veel jongeren onder je die soms moeilijk zijn en soms makkelijk. De collega's waren collegiaal en we hadden en echte teamwork. De Directie was niet altijd aanwezig maar als ze er waren was het ook leuk je voel je wel gewaardeerd. Het moeilijkste was 100% aanwezig te zijn in alle zones zoals thuis en werk en als er iets gebeurde dat het de juiste beslissing genomen werd. Het leukste was altijd de teamwork en het resultaat van een dag dat het altijd plus kassa waren dat alles goed verliep en de feedback van al jou collega's.

Pluspunten

complimenten geven aan jou crew

Minpunten

mensen harder laten werken omdat eentje zonder bericht niet kom opdagen.

Zie mijn vorige review. Het betreft dezelfde werkgever. Als Assistent Manager ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het restaurant. Hierbij geef ik leiding aan de floormanagers en de medewerkers, verantwoordelijk voor werving en selectie van nieuw personeel stel de werkroosters op, maak de bestellingen voor het restaurant en zorg voor optimaal voorraadbeheer. Daarnaast voer ik in overleg met de restaurant manager het human resource beleid uit en houd ik mij bezig met de functionerings- en beoordelingsgesprekken. Bovendien zorg ik voor de financiële afsluiting van de maand. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van het gehele team, de algemene gasttevredenheid en draag ik bij aan optimalisatie van de omzet in het restaurant.

De zaak leiden en zorgen dat er genoeg voorraad was en dat er genoeg bezetting was

De zaak openen en sluiten en voorraadbeheer en kasbeheer. En zorgen dat de shift goed verliep.

Pluspunten

Wisselende werktijden en veel klantencontact

Minpunten

Nieuwe werkgever

Dynamisch jong team

Dagelijkse shiften draaien. Diversiteit in werkzaamheden zoals training geven, roosters maken en operationeel op de vloer aan de slag. Zeer gestructureerde werkwijze mbt standaars en procedures, HACCP en HR. Verschillende soorten gasten van business tot gezinnen.

Pluspunten

goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Wisselende diensten van 06:00 tot 05:00

veel eisend

Met collega`s was het werk erg leuk en gezellig. Goed werksfeer onder elkaar. De leiding was veel eisend en oneerlijk.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews
51.708
56.129
55.381
20.320
18.328

• McDonald's
  • Assistent Manager (m/v)