McDonald's

Reviews voor All round medewerker bij McDonald's

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 202,631 reviews

Locatie schiphol/schipholrijk

Dit werk staat en valt met de prestaties van de managers. Er bestaat een bedrijfscultuur waarbij het roteren van het management standaard is. Dit betekend dat als er een goed functionerende manager is deze zonder pardon weggehaald kan worden. Wat je er voor terug krijgt is dan nog maar de vraag. Mijn ervaring is aan het einde erg veranderd hierdoor en met name door de omgang van de regio manager.Het werk is prima, enigszins stressvol wanneer het druk is. gevarieerd en de collega's zijn vaak erg gezellig. Het werk is niet erg ingewikkeld maar het is wel belangrijk dat het goed gebeurd.De sfeer was erg goed, je word door zogenaamde crewtrainers opgeleid. De meeste weten wel aardig wat ze doen, soms kom je er echter eentje tegen die weinig kennis heeft of geen motivatie, die het alleen voor het extra salaris doet. De collega's zijn vaak leuk en gezellig. De managers zijn het grootste probleem. Ik heb tijden meegemaakt waarbij nieuwe managers het werken van het filiaal niet kenden en hierdoor ontstonden veel problemen zoals producten die niet op tijd ontdooit werden. Voorraden die niet aangevuld werden. Ook was er een tijd dat ze besloten dat er niet meer gepraat mocht worden in de keuken tenzij het over werk gaat. Hierdoor ging de sfeer snel kapot.In de paar jaar dat ik er heb gewerkt ben ik alle collega's kwijt geraakt die geen vaste aanstelling hadden. Zelfs een aantal die dit wel hadden zijn weggegaan. Een aantal omdat ze slecht behandeld werden tijdens ziekte. Zo was er een collega die haar arm gebroken had en een week later weer fulltime aan de slag moest. Een ander -

Pluspunten

kleine korting op lunch

Minpunten

management, arboarts

3.5

Gebaseerd op 202,631 reviews