McDonald's

Reviews voor McDonald's in Zwolle

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Weinig betaald voor hoe hard je werkt

Ik heb een jaar bij de McDonald's in Zwolle gewerkt, toen ik 15 was verdiende ik 3,52 bruto all-in per uur. Ik werd eerst best regelmatig ingepland maar tegen het einde aan werkte ik soms maar 3 uur in een week terwijl ik een 4-uurs contract had. Er werd vaak geen rekening gehouden met beschikbaarheid, ik heb meerdere malen de roostermaker erop moeten attenderen dat ik vanwege religie niet op Zondag werk maar ik ben meerdere malen gewoon op Zondag ingepland. Ik heb ook meerdere keren zelf extra diensten moeten regelen omdat de roostermaker het niet deed terwijl ik wel minstens 16 uur in de maand moest werken. Er is weinig positiviteit op de werkvloer, je krijgt weinig complimenten van het management als je iets goed doet, je krijgt vooral iets te horen als je iets niet goed doet. Als je je werk niet goed doet wordt dat niet vertelt maar wordt je gewoon ergens anders neergezet zonder dat je dus weet dat je je werk niet goed doet. Het was wel altijd gezellig met collega's, er was altijd wel een lolletje onderling wat wel gezellig was.Kortom, gezellige collega's maar het management bracht de sfeer naar beneden.

Pluspunten

50% korting, gezellige collega's

Minpunten

Weinig loon, Slecht management, Weinig positieve invloed

Leuke werkomgeving

Hier heb ik het zeer naar mijn zin gehad, die twee jaar die ik daar gewerkt heb. Je leert veel nieuwe vaardigheden en ontmoet veel leuke en nieuwe medewerkers. Vooral de medewerkers waren erg leuk, waardoor de sfeer ook goed was, dit maakte het werk erg leuk.

Pluspunten

Leuke werk sfeer

Minpunten

Laag salaris voor het harde werk

Stressvolle tijd.

Vond het heel leuk om daar eventjes te werken, zou het zeker aanraden als bijbaan. Maar om daar nou altijd te moeten werken zag ik zelf niet zitten. Het is ook best wel stressvol, dat is natuurlijk logisch met een voedsel keten maar er werd niet goed uitgelegd. Doorgroei mogelijkheid is wel mogelijk maar dan moet je wel geliefd zijn anders kan je het schudden.

Pluspunten

Vriendelijke collega’s

Minpunten

Onregelmatige werktijden.

Van niks tot manager

Ik heb al met al een hele mooie periode gehad van 12,5 jaar met up’s en down’s. Hierbij veel kansen gekregen om intern door te leren. Het blijft wel moeilijk om intern mee te komen kwa beleid binnen het bedrijf. Of je past in een team, of niet. Heb er velen zien komen en gaan hierdoor.

Pluspunten

Opleidingen

Minpunten

24 uur die sten weekenden

Gezellige collega’s en hard werken

Het is zeer gezellig bij de McDonald’s. Het betaald wel wat minder, maar het is leuk. Het is hard werken en er staat wel druk op je. Als je solliciteert bij de McDonald’s krijg je een, op je eerste dag, gratis eten.

Pluspunten

50% korting op eten, vanaf €3, 50

Minpunten

Constante druk en hard werken

leuk werksfeer

kan privé en werk goed combineren bij McDonalds. doorgroeimogelijkheden, verschillende werktijden kun je kiezen

Productieve en gezellige werk sfeer

McDonald's is een erg leuk bedrijf om te werken, de werksfeer is altijd super positief. De onderlinge afspraken tussen werknemer en management zijn niet altijd goed geregeld, vaak worden deze afspraken vergeten.

Pluspunten

Korting tijdens diensttijd

Minpunten

Slecht management

Gezellige medewerkers

Het was gezellig. Ik vond de Nachtshifts alleen wat minder.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Nachtshifts

Hard werken in een prettige werkomgeving

Samenwerken met de meest uiteenlopende mensen waarbij het iedere dag weer anders is.

heel gaotisch

niks voor mij om bij zo'n gaotisch bedrijf te werken

Vacatures van McDonald's

in Zwolle
Meer vacatures

Een gezellige sfeer

Ik heb binnen het bedrijf alles geleerd. Het leukste van de baan is kassa. Ik heb een sterke band met mijn collega's.

Pluspunten

50 % korting

Minpunten

30 minuten pauze bij een 9 uur dienst

maccie

mc een bedrijf waar je liever niet aan denkt als bijbaantje maar al met al geen slechte werksweer het was juist vaak heel gezellig.

Gezellige, drukke werkomgeving.

Het is wel fijn om in een team te werken alleen dat kan soms ook een behoorlijke druk geven, veel miss communicaties. Managers die druk op je zetten terwijl je hun hulp nodig hebt vandaar dat ik er ook weg ben. Je moet snel en alert zijn dat was wel fijn wanneer het druk is vliegt de tijd voorbij. Wanneer er niks te doen is word je op break gezet en krijg je niet uit betaald. Het leukste van de baan is dat je het wel leuk kan hebben met je collega's.

Pluspunten

Gratis frisdrank

Minpunten

Vaak te weinig mensen op de vloer

Productieve en gezellige werkomgeving

Sandwiches maken, kassa, hostess, collega’s inwerken, aansturen en corrigeren waar nodig

Pluspunten

Gezellige collega's

Bedrijf met vreemde arbeidsvoorwaarden

Hard werken voor weinig waardering, wanneer je wil leren krijg je de mogelijkheid niet omdat ze er geen tijd voor willen maken.

Pluspunten

gezellige uitstapjes

Minpunten

geen kans om door te stromen

3.5

Gebaseerd op 201,813 reviews