McDonald's

Reviews voor McDonald's in Waalwijk

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Van bijbaan tot management

Begonnen als medewerker, vervolgens kansen gehad om door te groeien en uiteindelijk gestrand als manager. Voor jonge mensen een top-werkgever met voldoende ontwikkelingsmogelijkheden.

Moeilijk management

Iedereen kan deze baan, maar als je wordt afgeblaft door de managers dan moet je snel wegwezen.

Veel verschillende werkzaamheden

Een werkdag ziet er als volgt uit: je helpt heel veel gasten aan de kassa of je bereid het bestelde eten voor de gasten voor in de keuken. Wat ik heb geleerd is om te kunnen gaan met veel verschillende soorten mensen. Ook in verschillende toestanden. De collega's zijn heel wisselvallig maar dat komt omdat je met een grote groep bent en de ene ligt je beter dan de ander. Moeilijkste van de baan is dat je moet weten hoe je alles aan broodjes, wraps en et cetera moet beleggen en je moet weten hoeveel er van alles op moet. Het leukste van de baan is het is heel hard werken om aan je servicetijden te komen.

Pluspunten

Veel verschillende werkzaamheden

Minpunten

Late diensten

Gezellige werkomgeving.

Elke dag is het weer anders bij de McDonald's, Je help elkaar ook allemaal, of het druk is of niet. Om de paar weken krijg je een toetsje wat er in de McDonald's gebeurt of hoe het moet zijn, zodat het nog fris in je geheugen blijft. mijn collega's zijn allemaal erg behulpzaam en helpen je als je het even druk hebt. omdat het gezellig is bij de McDonald's zijn er weinig moeilijkheden. Het leukste van McDonald's is dat al je collega's rond de zelfde leeftijd hebben, je hebt ook vaak feestjes en op de werkvloer is het altijd wel gezellig.

het was fijn om daar te werken, maar er word voornamelijk jongeren gevraagd

als je onder de 20 bent en er gaat werken heb je hele goede mogelijkheden om door te groeien

Keukenmedewerker

Leuke mensen gewerkt, alleen is veel veranderd doordat er veel full-timers zijn gekomen. Verder was het altijd heel druk, maar werden we hier op getraind dus waren we altijd goed voorbereid. Het was niet voor niets de best lopende van Nederland

Pluspunten

Goedkope lunch

Minpunten

Nooit echt een uitje of iets dergelijks

Vacatures van McDonald's

in Waalwijk