McDonald's

Reviews voor McDonald's in Venlo

Venlo3 reviews

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 209.906 reviews

Prima bijbaan met ruimte om te groeien

Leuke bijbaan, zeker ook om veel verschillende mensen te leren kennen en hiermee om te kunnen gaan. Het werk maakt je stress bestendig gezien de pikken en dalen in de drukte op een dag. Er word altijd mogelijkheid geboden om te leren en groeien. Zo hoef je niet altijd op een vaste plek te staan en zijn er ook verschillende opleidingen te volgen.

Nadat de zoon van de baas in het bedrijf kwam is het snel bergafwaarts (Harakiri) gegaan!

Het begon allemaal heel erg leuk. Veel mogelijkheden gehad, maar na een aantal jaren kwam ik stil te staan en zag dat er geen mogelijkheden intern meer waren. Er werd extern een nieuwe supervisor aangenomen en deze vond dat er alleen maar vacatures op hoger niveau ingevuld moesten worden door mensen extern. Totdat de zoon van de baas in het bedrijf kwam was dit altijd anders je zag dat mensen loyaal waren, nu boeit het niet meer, je krijgt toch geen mogelijkheden meer. Je ziet dat bijna alle loyale mensen zijn vertrokken of ander werk aan het zoeken zijn. Jammer voor de grote baas dat zijn mooie bedrijf, want dat was het, op deze manier wordt afgebroken.

Minpunten

De laatste tijd alles

Werdruk ligt hoogSlecht contact Als het rustig is is het te doen

Werkdruk ligt enorm hoog, als je je af moet melden zijn ze niet bereikbaar en ze leggen veel druk op je. Af en toe als het rustig is is het wel te doen.

Pluspunten

Af en toe als het rustig is is het wel te doen.

Minpunten

Reviews over McDonald's gesorteerd op functie

• McDonald's
  • Venlo