McDonald's

Reviews voor McDonald's in Nieuwegein

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

dagjes mac

vond het fijn om er te werken en heb altijd mijn goede wil laten zien alleen werd dat niet gewardeerd

gezellige werksfeer, hard werken

het is een leuk bedrijf, Wel moet je goed tegen druk kunnen! Hard werken en stresssituaties. Klant vriendelijk zijn.

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Nachtdiensten

Prettige werk omgeving

Bij de Mac Donalds heb ik het heel erg naar mijn zin gehad . Het was er altijd heel erg gezellig en leuke klanten die elke keer weer terug kwamen om door mij geholpen te worden .

Werken in een team

Ik werk al 17 jaar bij Mac Donalds met veel plezier. Contact met de klant en het werken in een team spreekt me aan. Mac Donalds wordt strak geleid. Het logistieke deel is heel goed geregeld. Iedere medewerker weet precies wat hij of zij moet doen. Het is hard werken. Je moet stress bestendig zijn. Je bent afhankelijk van je collega's. Het is echt team work. Ik vind het bedienen van de kassa en de Drive het leukst.

Pluspunten

korting op eten

Prima werksfeer, maar management kan soms beter.

De typische dag voor mij zag er als volgt uit: ik kom aan, trek mijn uniform aan, maak mijn kassa klaar en begin met bestellingen opnemen. Na zo'n 3-4 uur krijg ik 30 min pauze, waarna ik de overgebleven tijd weer bestellingen op blijf nemen. Dit eindigt met het opruimen van mijn kassa, bijvullen wat er bijgevuld moet worden voor de anderen en het natellen van het geld in de kassa. Je leert er vooral flexibel, doch systematisch te werken. Mijn collega's verschilden van student met dit als bijbaantje, tot volwassene van 50 jaar die dit voltijds doet. Er viel in de pauzes prima te praten met ze en er waren eigenlijk geen ruzies voor zover ik kon zien. De managers hadden het probleem dat in vergelijking met de andere vestigingen in Nederland, deze McDonalds vrij laag scoorde (plaats 140 van de 170 ongeveer) Dit kwam vooral vanwege het feit dat ze eigenlijk te weinig medewerkers hadden. Door dit tekort aan handen liepen dingen soms gewoon wat trager dan bij andere vestigingen. Ze probeerden dus ook zo veel mogelijk mensen in te huren, maar in de tussentijd probeerden ze de medewerkers dat tekort op te laten vullen door ze bijv. aanzienlijk meer in te roosteren dan in het contract staat. Dit leidde ertoe dat de managers wel heel erg controlerend en aanwezig waren en geen eigen initiatief van de medewerkers aankonden. (bijv het bijvullen van de friet dispenser, terwijl er geen klanten waren en ik dus niets te doen had, mocht niet, ook al was het mijn taak om op rustige momenten te kijken of ik op andere punten kon helpen.) Het moeilijkste was nog om daarmee om te gaan. -

Pluspunten

50% korting op eten tijdens de pauze, frisdrank/water is gratis.

Minpunten

gestresde managers vanwege onderbemanning.

dag je mac dondals

er was vaak niks te doen... meer voor mij zelf opkomen. directie zag ik nooit met mijn collega's was het wel altijd gezellig rust houden. kinderfeestjes organiseren

Pluspunten

korting

Minpunten

te weinig pauze!

Een gezellige werk omgeving

Op de werkvloer was het onder de collega´s altijd erg gezellig ,en natuurlijk ook met de klanten

Pluspunten

Als ik daar wat te eten nam was het voor de helft van de prijs.

Minpunten

Zou ik niet weten.

Vacatures van McDonald's

in Nieuwegein