McDonald's

Reviews voor McDonald's in Kerkrade

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

gezellige leerzame werkplek

een hele leuke stage/werk periode gehad. Veel dingen geleerd. Ik heb meer ervaring op kunnen doen.

Pluspunten

als ik stage had mocht ik gratis eten

Minpunten

mijn reiskosten werden helaas niet vergoed.

gezellige werk plek

ik werk er graag en zal er ook niet snel weg zijn, collega`s zijn vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

flexibel

Minpunten

soms te veel mensen op de werkvloer

Crewlid

Ja heel goede.plek om te werken. 8.5 Review heel goede.kwalitijd heel goed schoon gehouden schoon toileten goede klanttevreden heid

Pluspunten

8.5

Minpunten

Moet rekening gehouden met anderen medewerkers

Gezellige werkomgeving

super leuke collega's en soms is het werk wel wat stressig maar met de leuke mensen is het leuk om te dit werk te mogen doen

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

Betaald weinig

Samenvatting.

Typisch: Drukke werk dag met veel gasten met soms een lichte op boreling van stress onder collega's Geleerd: Proberen om rustig te blijven wanneer het druk is, en er eventueel wat fout gaat. Gasten aanspreken & excuses maken indien nodig. Werken in een team. Directie: Hier heb ik persoonlijk niet veel mee te maken. Management daarentegen wil nog wel eens wat gepikeerd zijn waarbij mensen worden afgesnauwd waardoor deze de indruk krijgen dat zij onderwaardeert worden. Collega's: Zoals op elke werkplek zijn er fijne en minder fijne collega's echter moet je kunnen functioneren in een team en geldt hierbij dat je je problemen op de werkvloer opzij moet zetten. Moeilijkste van de baan: Het onder controle houden van de lopende gang van zaken, zelf beheersen wanneer collega's boos worden op het moment dat er iets verkeerd gaat. Je aanpassen wanneer er iets vernieuwd of veranderd wordt in het systeem. Leukste van de baan: Het elke dag weer in contact zijn met gasten en het bedienen hiervan, en het zien van vaste gezichten die elke dag langs komen waarmee je ook een praatje kunt maken zodat ze de persoon achter het uniform ook een beetje leren kennen. Het lachen met collega's.

Pluspunten

Het hebben van bedrijfsuitjes.

Minpunten

veel schelden, betalen voor je pauze.

Vacatures van McDonald's

in Kerkrade