McDonald's

Reviews voor McDonald's in Hilversum

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Leuk team en goede werkomgeving

Werken bij MCDonald's is precies zoals je het verwacht: stressvol, makkelijk en aan de lopende band, maar dat haalt niet weg dat het baantje zelf erg leuk is. Met elke burger die je maakt wordt je weer een stukje beter en weet je dat je mensen blij maakt. Het moeilijkste van alles is nog wel het bijhouden van het tempo, maar na een week werken is ook dat uit den boze. Leuke plek, mogelijkheid tot veel uren en een hele hoop leuke collega's.

Pluspunten

Mogelijkheid tot veel uren

Minpunten

Erg lange tijd staan

leuk

Het gaat daar niet om wie het goed maar wie het hardst kan slijmen bij de baas om een manager te worden of wat dan ook.

Pluspunten

gratis eten

Minpunten

heel hard werken

Gezellige werkomgeving veel doorgroei mogelijkheden

Mijn ervaring bij mc donalds is positief Je werkt met leuke collega's en heb de kans on door te groeien naar een hogere functie

Pluspunten

Crew korting

leuke werksfeer leuke collega's

je doet verschillende taken op het werk van kassa,tot keuken,tot lobby bij elke functie leggen ze alles uit hoe het werkt en desnoods blijven ze bij je totdat je het kan. De directive is goed heb je vragen kun je ze altijd stellen en ze proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Pluspunten

goede assistentie

Minpunten

vaak een chaos

Productieve werkomgeving, en fijne sfeer

Ik ben begonnen achter de kassa, maar dit bleek niet mijn ding te zijn. Vervolgens kon ik aan de slag in de lobby. Mijn manager gaf mij dus een alternatief om toch bij McDonalds te kunnen blijven werken. Hier was ik erg blij mee. Mijn collega's zijn vriendschappelijk en aardig, en ik kan goed met hen opschieten. Het leukste van de baan is dat het werk sociaal is, dat ik samenwerk met mensen en veel contact heb met klanten. De managers zijn er altijd en zijn ook altijd beschikbaar als hun hulp nodig is.

Vacatures van McDonald's

in Hilversum