Logo van McDonald's
McDonald's

Reviews voor McDonald's in Heerlen

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 200.699 reviews

Mac donalds

Vaak druk en hecties, maar het management helpt vaak wel goed mee

Gezellige maar drukke werkomgeving

Een gezellige werksfeer, met fijne collega's en waar vooral jongeren hier een bijbaantje hebben. Er komt weliswaar veel op je af, maar als je houdt van veel afwisseling en het niet erg vindt om de hele dag in de drukte te staan is dit gegarandeerd een leuke werkplek. Mensen die hier binnenkomen als Medewerker met een fulltime functie, kunnen naarmate ze verder groeien het met redelijk gemak schoppen tot manager, waarbij een cursus wordt aangeboden die zelf wordt vergoed door de McDonald's. Over het algemeen zijn de werkzaamheden leuk, zoals werken in de keuken of voor de kassa staan. Maar er zijn ook andere, veel minder leuke werkzaamheden waar je lang bezig kunt zijn met het schoonmaken van een enorm vieze omgeving. Men verwacht echter dat je binnen 20 minuten klaar bent. De arbeidsvoorwaarden zijn oké, maar niet echt fantastisch. Zo is er weinig ruimte voor verlof, is ziekmelden een heel gedoe en is het salaris niet echt fantastisch. Je krijgt weliswaar een redelijke personeelskorting, en de crewroom heeft een tv met een Playstation 3 waar je goed je pauzes mee kunt besteden.

Pluspunten

Goed geregelde arbeidskorting en leuke collega's

Minpunten

Stressvolle omgeving, matig salaris en (af en toe) vieze, tijdrovende klusjes die je zo snel mogelijk moet afhebben.

leuk werk

het is leuk werk maar er zit toch een werk druk achter

Pluspunten

leuk werk

Minpunten

hun volgen niet de regels op voor vakantie

leuk voor partime

ik heb hier ongeveer een half jaar stage gelopen en heb het echt naar me zin gehad

leuke werkplek

Ik heb hier maar 3 maanden ongeveer gewerkt. Dit was omdat ik toen net klaar met mijn middelbare school was en toch iets wilde bijverdienen in mijn vakantie. Heb het hier heel erg na mijn zin gehad, en vond het jammer dat het niet goed te combineren viel met de vervolg opleiding i.v.m reistijden ect.

Pluspunten

leuke collega's

Gezellige werkomgeving

Persoonlijk vond ik dit een zeer chaotische maar gezellige werkomgeving.

Pluspunten

Gezellige collega's en managers

Minpunten

er wordt van je verwacht dat je de werkzaamheden snel onder de knie hebt

snel voorbij

het was vaak heel druk dus dan was je veel met je werk bezig en raakte je niet snel afgeleid door andere dingen

gezellige werksfeer

je leert in het bedijrf hoe je burgers moet dressen gasten moet behandelen en hoe je met bepaalde situatie's moet omgaan

Productive werkomgeving met leuke collega´s

Een typische dag bij de McDonalds is er een met veel drukte en hard werken en met rustige tijden waarbij je vaak moest schoonmaken. Door het werk heb ik meer geleerd over samenwerken binnen een bedrijf en klantvriendelijkheid. Alles was redelijk goed geregeld, alleen waren er soms wat moeilijkheden met het werkrooster. Soms werkte je met leuke en soms met minder leuke collega´s, maar je moest gewoon je werk doen.

Pluspunten

50% korting

Minpunten

Alles dat over was, moest worden weggegooid.

leuke werkomgeving

leuke collegas leuke werkomgeving diversen werkzaamheden leuke directie

Vacatures van McDonald's

in Heerlen
Meer vacatures

Super arbeid

Abwechselung ausreichend, super Kollegen, weiterbildung möglich dankbare arbeid

respectloos management

- een typische dag op het werk : Je wordt 's morgens wakker gebeld door een paniekerige manager die met de handen in het haar zit omdat voor de zoveelste keer iemand niet is komen opdagen en of jij wilt werken. eenmaal op het werk word er niet eens bedankt gezegd voor het uit de brand helpen van je manager en je andere collega's. Je wordt zonder respect behandelt en de managers kunnen alleen commanderen en kunnen zelf niet hun handen uitsteken. - Wat je geleerd hebt : Het enige wat ik ooit heb geleerd van het werken bij McDonalds is dat ik zelfs mijn ergste vijand niet aanraad om daar te gaan werken. - De directie : Ik zeg eerlijk, ik heb nog nooit zo'n grote puinzooi gezien op een werkvloer tussen managers. Ik heb hier gewoon geen woorden voor. - Mijn collega's : Niks op aan te merken, top collega's gehad. Maar zoals in elk bedrijf zijn er natuurlijk rotte appels.

Pluspunten

je mocht soms eerder naar huis, wat ook een zwaar minpunt kan zijn

Minpunten

respectloos management, slechte arbeidsvoorwaarden en uitbuiting van personeel.

mc

helemaal top voor te werken niks op aan te klagen wordt goed behandeld en goed aan geleerd wat je moet doen

keukenhulp

ik heb hier de burgers berijd en op bestelling klaar gem maakt het leuke aan dit wek was je kwam veel met mensen in aanraking

een fijne werksfeer waar ze het begrip aanpakken goed kennen

een typische dag op het werk beginnt met het inklokken erna doe je je handen wassen en ga je aan de slag. verschillend met op welke plek je werkend bent zijn er andere werkzaamheden. Het zijn vooral veel poets werkzaamheden. zoals apparatuur, machines, ramen, muuren maar ook de lobby waar de gasten zich ophouden. ook zijn het bij vullen en vooraad aanvullen onze taken. ik heb ontzettend veel geleerd vooral gedudig te zijn en geen maar woord te leveren. ook hebben zij mij laten zien wat aan pakken is en dat still staan onacceptabel is. de bazen lossen dingen goed op en oefenen hun functie goed uit ook de collega's zijn erg fijn. ze maken deze wekplek tot dat wat het is. het moeilijkste is dan nog: nou eigenlijk is er niet iets te moeilijk wel is het tillen eg zwaar. verder vind ik klanten tewoord staan en bedienen het aller fijnst

Pluspunten

50% korting

Minpunten

min. uurloon

McDonalds counter. druk en lange uren

te laat s,avonds zaterdag s,nachts pas om 2.30 thuis en woensdags ook laat werken niet te combineren met mijn studie school . ICT die ik nu nog volg .

Minpunten

gestresste werksfeer. hoge eisen. weinige rekening met werknemeners

gezellige sfeer

ik vond het heel vervelend werk. Ik kreeg te weinig betaald, maar ik heb wel veel geleerd. Altijd goed opletten, secuur te werk gaan en zo effectief mogelijk je doel bereiken.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

late uren

Part-Time medewerker

Typische dag op het werk was vaak druk,veel mensen constant om je heen. Ik heb daar geleerd hoe ik eten voorbereid en hoe ik met zo een sfeer kan omgaan, Collega's waren vaak wel gezellig, Moeilijkste van de baan was dat er af en toe evenementen werden geplaats in de stad en dat het heel hectisch werd. Leukste van de baan was dat het vaak gezellig was

Gezellige manier om mensen te leren kennen

Het is zeer druk in mc donalds van jong tot oud ! ,wat ik geleerd heb is juist omgaan met werkdruk , en met collega's en klanten om te gaan. mijn werzaamheden zie CVmijn collega's zijn aardig en fijn om mee te werkenik vind niks moeilijk aan de baan,

Pluspunten

Minpunten

n.v.t.

Hectische en altijd drukke werksfeer

Leuk bedrijf waar je veel leert mits je dit ook wilt...Heel snel ben ik doorgegroeid van kassa medewerker naar assistent floormanager, dit door middel van interne scholing.Leuke collega's die altijd klaarstonden om in te sprigen.Het moeilijkste van de baan vond ik toch de mensen die in het weekend vaak in de avond wat gedronken hadden om die rustig en op een vriendelijke manier te woord te kunnen staan.Het leukste vond ik het persoonlijk contact met de gasten, zeker de mensen die je iedere dag terugziet.

Pluspunten

leuke werkomgeving

Minpunten

heel erg slecht betaald

3,5

51.465