McDonald's

Reviews voor McDonald's in Groningen

Groningen23 reviews

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 217.636 reviews

Fijne werkomgeving

Ik vond het fijn om bij Macdonalds te werken, want je kon er erg goed je rooster inplannen en er is veel afwisseling in de taken.

Pluspunten

50% korting

Leuke bijbaantje voor studenten met goede mensen

Goede mensen, goede salaris en management. Ik vind dat het is een van de beste bijbaantjes.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

Stinkt van olie

leukkk

werk er nogsteeds na 2 jaar! wel zwaar soms. goed salaris

Aan het begin leuk om te werken nu word ik slecht behandeld

Aan het begin toen ik bij Mac kwam werken deden ze nog aardig tot nu heb er 2 jaar gewerkt moet verplicht tot 3:00 werken en moet 5 dagen in de week werken mag niet minder werken als je verlof heb in gediend word je als nog op het rooster gezet ik werk en nu de laaste maand met tegen zin

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Prima collega's, verschrikkelijk management

Voordat je gaat solliciteren hier, is het de vraag of je a) Mentaal gesloopt wil worden door de gigantische berg McRotzooi en onlogica die naar je wordt geslingerd en b) Graag over je heen laat lopen door studenten die heel toevallig een wit blousje (managementskleding) te pakken hebben gekregen en die daardoor, op een of andere magische reden opeens 10x beter zijn dan jij.Ik begon zelf op 16 jarige leeftijd, en dat is de ideale leeftijd om uitgebuit te worden want je uurloon is laag, en je weet niet beter. Zodra mijn uurloon omhoog ging, werd het "pestgedrag" van hogerop ook omhoog. Ik, en meer dan de helft van het ervaren/oudere personeel, kreeg het gevoel dat ze ons proberen weg te pesten om de loonkosten lager te houden.Zodra ze je strikken voor de 'sluit' (de late diensten tot diep in de nacht) ben je al helemaal het bokje. Je wordt het voetenveegje van management, want je bent ervaren genoeg om de sluit te kunnen doen, maar je bent nog wel gewoon een crewlid. De uren variëren van 2u 's nachts tot wel 6u in de ochtend. Dit voel je zo ontzettend erg in je slaapritme. Gelukkig is het niet alleen kommer en kwel om te werken bij de McDonald's. Ik heb zelf goede vrienden gemaakt bij de McD's, en heb het vaak ook wel gezellig.Helaas wegen de positieve punten niet op tegen de negatieve.Qua management is het al helemaal waardeloos. Zoals eerder genoemd, hebben studentjes van net 20-25 jaar het voor het zeggen in dit bedrijf. Er zitten ongetwijfeld ergens wel goeie managers tussen die jong zijn, maar zeker niet bij de McDonald's waar ik heb gewerkt. Er was speciaal eentje -

Pluspunten

Soms erg fijne collega's

Minpunten

Verschrikkelijk management, ouder personeel wordt weggepest door hogerop, werkdruk erg hoog, voor een laag loontje

Niet leuk

Chagrijnige arrogante en regelmatig respectloze medewerkers.

Stressbestendigheid is nodig

Erg leuke ervaring en zeker aan te raden. Wel belangrijk is dat je makkelijk kan switchen van je taken en meerdere dingen te gelijk kan doen. Werkdruk ligt hoog op bepaalde uren en je zal dan ook wel stressbestendig moeten zijn.

leuke werkomgeving

het waren korte werkdagen, leuke werkomgeving en veel geleerd.

Giftige werkomgeving

Management maakt misbruik van ervaren crew. De waardering is laag. En input wordt niet gewaardeerd. Managers mengen werk en privé. Ook vinden managers het normaal om op de werkvloer over crewleden die nog niet zo vaardig zijn te roddelen. Ook duren de doorgroei processen heel lang en maakt McDonald's vaak valse beloftes. Algemene indruk is dat het erg onprofessioneel werk is en zeker niet aan te raden voor mensen die hoger opgeleid zijn en boven de leeftijd van 18 zijn.

leuke tijd ervaren bij maccie westerhaven

super leuk gehad hier, gezellige sfeer met leeftijdsgenoten en de managers zijn ook aardig. samen gezorgd voor topprestaties! shout out naar Abbygail

Pluspunten

korting tijdens werktijd

Minpunten

soms slechte roostering

was saai en eentonig

het was heel eentonig jullie hielden geen rekening met mijn beschikbaarheid

Minpunten

eentonig

leuke kantine

het werk zelf was wel leuk alleen elke manager wou dat je het op zijn/haar manier deed dus kreeg bijna nooit te horen dat je iets goed deed

Teamverband

Je werkt altijd met meerdere mensen sociale contacten zijn er wel.

Duidelijke werkinstructies en goede communicatie

Ik heb hier met plezier gewerkt, de goedewerksfeer en communictie met collegas deed het halve werk. De leiding was streng maar goed. Het systematische werk viel mij in de smaak. Ik weetnu hoe mcdonalds echt is.

Pluspunten

Halve prijs met eten

Minpunten

Laag loon

Mcdonalds

De Mcdonalds is geen leuk begrijf totaal niet sociaal. zijn er alleen maar arrogant.

Leuk werk in minder leuke omgeving

De collega's maken de werksfeer, en daarom was deze niet geweldig. Het soort mensen wat er vooral werkte lag mij niet zo. Er werd veel geroddeld, onderling gedate en gemeen gedaan tegen elkaar. Ook waren de leidinggevenden niet echt leidinggevend. Ze deden een beetje mee in de grapjes en je kon niet echt op ze rekenen. Het werk zelf daarentegen vond ik wel erg leuk. Lopende-band werk zou ik het noemen. Je ziet op een werkdag zoveel klanten, maar je moet ze toch allemaal evengoed helpen. Op de fijne touchscreen kassa's noteerde je de bestelling en dan ga je die achter je verzamelen. Dit ging steeds sneller en was ook wel leuk om te doen.

Pluspunten

Korting op eten en drinken, leuk werk

Minpunten

Werksfeer

Leuk team

Prima werksfeer. Afwisselende tijden. Goede leiding. Soms keihard werken, soms even uitblazen.

Hard werken met gezellige collega's

In de zomerdagen is het erg warm, Hoge managers zijn wel streng, shift managers niet. Soms erg drukke dagen zoals op zondag (FC Groningen) en zaterdag

Pluspunten

Collega's

Minpunten

betaald eten

?

Het leukste is, is dat het afwisselend is. Kwa werk / loon verhouding doe je veel meer dan dat je verdient. Collega's de meeste zijn leeftijdsgenoten, dat is altijd fijn om mee te werken.

leuk baantje

hard werken, leuke collegas zorg wel dat je meerdere dingen wilt doen voor afwisseling. sommige dagen is het keihard werken.

Gezellig, Productief

Het is zeer vriendelijk en er is veel begrip vanuit de managers

Pluspunten

50^% korting op eten

Minpunten

geen doorbetaalde pauzes

Vergelijk McDonald's met

• McDonald's