McDonald's

Reviews voor McDonald's in Goutum

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Soms wat chaotisch, maar gezellig en leuk werk!

Soms wat chaotisch en stressvol, maar wel een ontzettend leuke tijd gehad. Het werk is zelf prima te doen, echter het is wel hard werken. Je werkt in teamverband, maar je hebt ook individuele taken (je hebt verschillende functies op drie gebieden: counter, drive en keuken) en het leuke vond ik dan ook dat het zo afwisselend was; elke dag was anders. Ik heb een erg gezellige tijd gehad met alle collega's daar en daarbij ook veel vrienden gemaakt. Veel geleerd in mijn werkperiode daar!

Gezellige werksfeer maar wel keihard werken.

Het werk zelf is natuurlijk naar een aantal jaar steeds hetzelfde. Je blijft omdat je echt een gezellige tijd kan hebben met je collega's. Je moet wel hard kunnen werken. Je maakt lange dagen met weinig pauze.

leuk

met veel plezier gewerkt. daarna tijd voor iets anders

Pluspunten

korting

Minpunten

laag salaris

Het is een erg gezellige wrkomgeving waar je soms erg hard moet werken.

Om Bij de Mac te werken moet je stress bestendig kunnen zijn. het is erg gezellig en je hebt veel collega's

Pluspunten

flexibele werktijden

Minpunten

het is geen vetpot wat je verdient

gezellige sfeer

je moet hard werken voor weinig geld, maar het werk is leuk, en je leert er veel van

Pluspunten

korting in de pauze

Minpunten

onbetaalde pauze

Kort

Ik heb een jaar bij mcdonalds goutum gewerkt, ik vond hier leuk om te werken door de collega's maar zodra je niet meer een heel weekend wil werken zien ze je als een ander persoon. Ik heb geen contractverlening gekregen en heb niet een duidelijke uitleg gekregen waarom niet. Omdat er ook werd gezegd in de herfstvakantie kun je altijd weer solliciteren.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

Gevoel dat te oud was om er verder te werken

Makkelijke leuke baan

Het is voor mij een hele tijd geleden sinds ik hier heb gewerkt. Een typische dag was vooral veel met gasten praten, bestellingen opnemen en hamburgers maken. Ik werd ingezet waar ik nodig was, omdat ik alles beheerste. Ik heb geleerd hoe je met verschillende personen om moet gaan in verschillende situaties. Iedereen is anders en dat vraagt om een andere omgang. De werksfeer en collega's waren fijn om mee te werken, alleen mocht je niet een mening geven hoe iets bijvoorbeeld beter kon. Hierdoor had je ook geen doorstoom mogelijkheden. Moeilijkste van de baan is dat je hier niet je mening kunt uiten en alles op hen visie gericht moet doen. Leukste van de baan is de sfeer binnen de collega groep

Pluspunten

Minpunten

geen doorgroei mogelijkheid

Werkdag bij McDonalds

Bij de McDonalds te Goutum is het altijd gezellig. Er werken leuke mensen. Het is er vaak druk dus er zijn ook vaak veel mensen aan het werk.

Pluspunten

Gezelligheid

Minpunten

Vervelende gasten

Vacatures van McDonald's

in Goutum