McDonald's

Reviews voor McDonald's in Enschede

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

gezellige werkomgeving

je leert hoe je burgers en verschillende snacken moet bakken of meerdere taken

Verschrikkelijk

Nooit meer daar werken. Ik vroeg om uren op te bouwen ik mocht met 8 uur beginnen. Wat na een week al 38 uur werd. Daarbij hebben ze totaal geen inzicht in de werknemers. Je werkt jezelf helemaal kappot en ziek en je krijgt ook minimale uurloon. Kort samengevat de hulp die ze zeggen te geven heb ik nog nooit gezien.

Minpunten

Overwerken

Waardeloze baan

Je wordt gezien als een nummertje, niet als persoon. Veel managers zijn goed, maar soms zitten er ook een aantal incompetente individuen bij.

Super bijbaantje

Geweldige plek om te werken naast de studie. Een werkplek met veen diversiteit en waar je veel kunt leren voor je toekomst.

over het algemeen goed bedrijf maar niet de juiste mensen aan de leiding

Mac Donalds betaalde te weinig het werk was leuk omdat je met veel jonge collega's werkt, doorgroeimogelijkheden zijn goed.

Pluspunten

leuke werk omgeving

Minpunten

een jongeman die vrienden maakte met zn functie aan de leiding en misbruik maakte van zijn positie

Managers niet goed opgeleid

Gaan niet met respect met je om. Heb wel veel geleerd

Niet tevreden bij McDonald's!

Bij McDonald's vind ik de werksfeer redelijk. Collega's in de lobby gaan bij de kiosk bijna zitten op de bankjes zonder mensen aan te spreken. In de keuken zijn ze wel hard aan het werk. Verder is het wel dichtbij (20 minuutjes), maar heb totaal geen plezier/ motivatie om naar mijn werk te gaan. Met het salaris ben ik ook niet tevreden! €4,29 p/u, gemiddeld €110 p/w

Pluspunten

Lekker dichtbij

Minpunten

Een laag salaris

Challenging

I had to work in the night shifts, after McDonald's closed, to clean everything in the kitchen, lobby and toilets.

gezellige werkomgeving

gezellige sfeer. leukste aan mn baan was goed overleg ze denken goed over de klanten. had een goede band met mn collegas.

Pluspunten

50% korting bij eten

Meest gezellige werksfeer

leuke maar tegelijk ook een dynamische werkomgeving waarin werkdruk soms behoorlijk kon oplopen

Vacatures van McDonald's

in Enschede
Meer vacatures

Gezellige werkomgeving

Het was altijd hard werken, zorgen voor vers eten. Heb geleerd hoe je met lastige klanten moet omgaan, altijd vriendelijk en beleefd blijven wat er ook gebeurd. M'n collega's waren allemaal leuk en gezellig, leuke sfeertje. Nou, in het begin was alles moeilijk voor mij, maar met de tijd heb ik alles aangeleerd, heb daar 6 jaar werkervaring, heb verder nergens anders gewerkt.

het is gezellig, maar je verdient er niet veel mee

ik vond het leuk om bij de McDonald's te werken. je hebt fijne collega's en en leuk management. alleen je verdient er niet zo veel aan. ik ben 20 en ik verdien 5.86 in het uur ofzo... je leert er ook niet zoveel. een beetje klantgerichtheid. maar dat moet je vooral jezelf aanleren. ze geven geen cursussen ofzo...

Productieve, gezellige baan

Het is een gezellige baan, met veel verschillende collega's die in mijn geval zeer collegiaal waren.Als ik bijv. een shift wou ruilen was er altijd wel een collega die mijn shift dan kon overnemen.In het begin in het even wennen aan het werken met de kassa maar na een dag of 2 heb je dat helemaal onder de knie.Het leukste is dat je zoveel verschillende mensen ziet/spreekt en die van een hapje eten kunt voorzien.

Pluspunten

leuke collega's, fijne werktijden

Minpunten

de werkkleding

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews