McDonald's

Reviews voor McDonald's in Eindhoven

17 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Productieve omgeving, leuke jonge collega's

Hier heb ik gewerkt als crewlid. Diverse werkzaamheden geleerd, zoals bijbakken, mcdrive, opnemen van bestelling e.d. maken van burgers.

Pluspunten

Minpunten

weinig afwisseling, afspraken niet nakomen

prima werklocatie

het bedrijf is zeer geschikt als bijbaan naast je studie. werktijden zijn zeer flexibel en er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

flexibele werktijden

Minpunten

onbeschofte gasten

prettig

je werkt met hele jonge mensen. elke dag maak je iets mee ontmoet verschillende mensen zowel jong en oud

kitchen worker

Super tiring and boring job. Managers are very strict

Startende baan voor veel studenten en mensen die net in Nederland beginnen te wonen

Het was mijn eerste baan in Nederland, ik ben daar begonnen om meer onder Nederlanders te zijn en mijn taal beter te leren. Het takenpakket was best uitgebreid van keukenwerkzaamheden tot het bedienen van klanten.F

Pluspunten

Flexibele werkuren

Goede leeromgeving voor beginselen van de horeca

Leuke en leerzame tijd gehad, nu op zoek naar iets nieuws

Pluspunten

Minpunten

Slechtbetaald

altijd klanten

ik heb er niet heel lang gewerkt omdat het voor mij te hectisch was om te werken en die druk kon ik niet aan. wel hele lieve collega's om mee te werken en een goede sfeer op de werkvloer

Pluspunten

altijd gezellige sfeer

Minpunten

soms te druk op werkvloer

Een goede werkplek om met stress om te leren gaan

Samen met je collega's kom je je werkdag door. We houden elkaar aan het lachen zodat de sfeer op het werk leuk blijft. Je leert goed met stress om gaan

Pluspunten

flexibele werkuren

Minpunten

weinig tot geen pauze of rustmoment

Goede werksfeer bij Macdonalds Eindhoven Demer

De werksfeer was erg goed. Je leert hoe je de producten moet maken. En de regeles binnen het bedrijf zijn er belangrijk. Hier moet je je ook echt aan houden.

Pluspunten

50% korting tijdens je pauze

De werksfeer is niet meer zoals het was

Ik krijg geen kans om door te groeien, de werksfeer is niet meer wat het was, sinds er sinds enkele jaren nieuwe eigenaars in zitten. Er wordt weinig rekening gehouden met afspraken met o.a. de bedrijfsarts, met je eigen wensen i.v.m. met werktijden

Vacatures van McDonald's

in Eindhoven
Meer vacatures

keukenmedewerker

was super leuk. alleen het werk was veel te slecht en er werd geen rekening gehouden met eventuele verwondingen

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

te weinig pauze

Gezellige werkomgeving

Je hoort wel veel van mensen die niet bij de McDonald's werken dat het geen leuk werk is. Zo dacht ik ook voordat ik er kwam werken. Maar het is absoluut niet zo slecht als dat mensen denken. Dit is ook Per filiaal verschillend. bij het filiaal waar ik werk maken de collega's het werk juist leuk, want je staat ook vooral met leeftijdsgenoten. Wat het werk veel minder leuk maakt zijn de managers. mijn motivatie is vooral achteruit gegaan vanaf het moment dat we een nieuwe restaurant manager kregen. Ze hebben het hoog in hun bol, zijn hypocriet en blijven met problemen hangen. Het werk is niet moeilijk, maar toch leer je best wel van. Vooral snelheid. Als ik er weg ga zal ik alleen de collega's missen.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Gedrag van de managers

mc donalds

Een werdag is een werkdag Ik heb geleerd snel te werken , samen te werken , en de hoeveel heden van producten. De Collega's zijn super gezellig en behulpzaam. Het is niet moeilijk om te doen als je op tempo kunt werken. Ik vond alles wel heel fijn , ik heb er een leuke tijd gehad

Pluspunten

kortingen op eten

Minpunten

mis communicatie

druk en goed lopend bedrijf

geen dag was hetzelfde. soms erg drukke momenten en dagen. erg leuke en gezellige werksfeer en collegas. volop doorgroei mogenlijkheden.

Pluspunten

contact met mensen

Minpunten

soms na een late dienst een vroege dienst

Werk McDonald's

Het is nu nog mijn bijbaan. Collega's zijn erg leuk. Je leert hier snel en strikt werken.

Veel productie, veel personeel, weinig tijd.

Een typische dag bij de McDonald's is een werkdag van 8,5 uur. Hier is een halfuur pauze inbegrepen. Wat iedereen leert is om fatsoenlijk met de kassa om te gaan, maar ook verschillende functies binnen de keuken, waaronder friet bakken, maar ook hamburgers maken. In principe was de directie gewoon goed voor het personeel, op enkele uitschieters na. De collega's heb ik vooral zien komen en gaan, maar ondanks dat was er altijd een gezellige werksfeer. Het moeilijkste van de baan was om te wennen aan de onregelmatige tijden en dat gecombineerd met zo nu en dan erg stressvolle situaties (grote gastenstroom). Het leukste van de baan was dat elke dag anders was.

Pluspunten

Pauzemaaltijd voor de helft van de prijs; gezellige sfeer

Minpunten

Onregelmatige werktijden.

Het is een gezellige leuke werksfeer.

De dag begon meestal gewoon rustig. Je begon rustig de dienbladen schoon te maken, langzaam aan bestellingen nabrengen. Rond 12/13 uur begint het drukker te worden en komt er nog iemand in de lobby. Je beslist samen wie er boven/ beneden staat. Kom je daar niet samen uit, dan ga je naar de manager. Je collega's zijn erg aardig. Iedereen is er altijd voor elkaar. En als je iets niet snapt dan helpt iedereen je graag. De directie van het bedrijf... Ja ik heb niet veel met mn baas te maken gehad. Eigenlijk alleen met mijn managers. Ik heb geleerd dat je alles kunt leren en als iets echt niet lukt dat er altijd andere mogelijkheden zijn. En dat vragen stellen niet verboden is! Dat je heel de planning van andere mensen in de war kunt gooien als je niet op komt dagen. Het moeilijkste van deze baan is de drukke momenten met weinig personeel. Dan moet je echt dingen tegelijk kunnen en dat is erg moeilijk. Soms moet je echt gewoon 2 dienbladen tegelijk wegbrengen. Het leukste van dit werk is dat je altijd wel in contact staat met andere collega's. En als het rustig is je de meeste lol met z'n allen kunt hebben.

Pluspunten

altijd gezellig contact met collega's

Minpunten

maar een half uurtje pauze.

3.5

Gebaseerd op 201,813 reviews