McDonald's

Reviews voor McDonald's in Echt

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Hectisch, stressvol en respectloos

Hoewel McDonald's zijn leuke momenten kent, weegt het niet op tegenover het grote plaatje. Er wordt geen rekening gehouden met je voorkeuren, opgegeven beschikbaarheid, je privé leven en eventuele andere zaken. Het maakt niet uit hoe goed je bent, hoe snel je bent en hoe hard je je best doet. Dat doen ze niet voor je terug. Als medewerker geniet je 11.25 bruto per uur, wat op zich niet slecht is. Je krijgt echter geen onregelmatigheidstoeslag, reiskostenvergoeding of een andere tegemoetkoming voor alle vreselijke tijden die je draait. Draai je de hele maand alleen maar sluitdiensten, ( 17:00-02:00 | 18:00-03:00) dan zul je hoogstens een 2 tientjes extra krijgen op een maand. Wat verwaarloosbaar is. Als je netjes je contract uren draait zul je een 1300 netto per maand krijgen (30 uur per week) wat gewoon te min is voor de mentale belasting die het werk met zich meebrengt. Werken bij McDonald's is rennen voor je leven, en wat je ook doet, het is nooit goed genoeg of snel genoeg. Na je eerste proefmaand krijg je geen complimentjes meer. Sterker nog: bij iedere dienst werk je standaard een uur over omdat het niet geregeld wordt. Er wordt je niet gevraagd of dit kan, of dat je misschien elders afspraken hebt. Er wordt van je verwacht dat je dit gewoon blij doet en je erbij neerlegt. Vooral met de huidige Corona Crisis is het werken bij een McDonald's helemaal niet meer leuk. Gasten houden zich nergens aan, personeel moet door brandende hoepels springen en de sfeer staat op ontploffen. Het gros van het personeel heeft al de nodige burnout's gehad en staan huilend op de werkvloer -

Pluspunten

personeelskorting

Minpunten

Lange werkdagen, slecht betaald, Stressvol, Strebers en onmogelijke eisen.

Zeer slechte werkgever

Hoewel McDonald's zijn leuke momenten kent, contact met collega's ,moet je er gewoon niet willen werken Er wordt GEEN rekening gehouden met je voorkeuren, opgegeven beschikbaarheid, je privé leven en eventuele andere zaken. Het maakt niet uit hoe goed je bent, hoe snel je bent en hoe hard je je best doet. Dat doen ze niet voor je terug.Als medewerker verdien je niet heel slecht. Je krijgt echter geen onregelmatigheidstoeslag, reiskostenvergoeding of een andere tegemoetkoming voor alle vreselijke tijden die je draait. . Als je netjes je contract uren draait zul je een 1300 netto per maand krijgen (30 uur per week) wat gewoon te min is voor de mentale belasting die het werk met zich meebrengt. Werken bij McDonald's is rennen voor je leven, en wat je ook doet, het is nooit goed genoeg of snel genoeg. Na je eerste proefmaand krijg je geen complimentjes meer. Sterker nog: bij iedere dienst werk je standaard een uur over omdat het niet geregeld wordt. Er wordt je niet gevraagd of dit kan, of dat je misschien elders afspraken hebt. Er wordt van je verwacht dat je dit gewoon blij doet en je erbij neerlegt.Vooral met de huidige Corona Crisis is het werken bij een McDonald's helemaal niet meer leuk. Gasten houden zich nergens aan, personeel moet door brandende hoepels springen en de sfeer staat op ontploffen. Het gros van het personeel heeft al de nodige burnout's gehad en staan huilend op de werkvloer met fysieke pijn of omdat de stress ze teveel wordt. En financieel probeert Mac Donalds Echt beter te worden van de overheidsmaatregelen over de rug van de werknemer: wel aanvragen/ -

Pluspunten

leuke collega's (als je geluk hebt)

Minpunten

Veel stress/werkdruk, afspraken worden niet nagekomen. personeel wordt uitgebuit, lage beloning

saai kleine eet ruimte voor de werknemers

was altijd wel gezellig in de keukek maat het was niet mijn werk wat ik het liefste doe.

gezellige collega's

omdat het vaak druk is wordt er veel van je gevraagd op een dag. gelukkig zijn er altijd collega's die voor je door het vuur gaan. en met zijn alle de drukte aan willen en de gasten zo snel mogelijk willen helpen

Wel gezellig maar geen leuke werksfeer

Te weinig pauze Manegers zitten wel op de telefoon op de werkvloer en prate leuk 2 uur met elkaar en doen niks terwijl wij hard moette werke ( moet altijd maar zij geven zo geen voorbeeld)

Pluspunten

50 % korting in de pauze

Minpunten

Maar 1 pauze over de hele dag

werkervaring bij mc donalds.

het werk werd verricht op alle dagen, machines poetsen, dranken tappen, lobby schoonhouden, dienbladen klaarmaken met bestellingen. collega's waren wel prima.

gezellige werk omgeving

gezellige collega's maar wel hard werken. wel goede doorgroei mogelijkheden

Busy environment and fun place to work

I really enjoyed my time at Mcdonalds. In the really busy periods such as evenings and weekends we really got put to the test. As it required flawless teamwork and communication. In the quieter times we were expected to keep busy as best as we could. So we would occupy ourselves with cleaning tasks, or restocking. Due to the large amount of staff that worked there, I found there were many who I could get along with as friends and not just colleagues.

Pluspunten

lots to do, nice colleagues

Minpunten

always working different hours

Vacatures van McDonald's

in Echt