Logo van McDonald's
McDonald's

Reviews voor McDonald's in Den Helder

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 200.699 reviews

Gezellige collega's. Goeie sfeer tussen collega's & management tijdens het werken.

De sfeer tussen de collega's is erg fijn. Tussen collega's en management ook wel, maar dit zou beter kunnen. Er moet bijv. eerlijk gekeken worden hoe iemand werkt m.b.t. contractverlenging. Dit gebeurt hier niet! De managers werken samen, en tegen sommige crewleden.Loon zou wat hoger mogenBetere, nettere, ademende kledingHet zou niet verboden moeten worden op de werkvloer wat te drinken. Ook niet wanneer het minder warm is.De schoonmakers zouden meer aangestuurd worden wat schoon te maken na sluitingstijd.Er zou meer gelet moeten worden op de roosters en wanneer welk crewlid zou kunnen werken, naar school moet of verlof aangevraagd heeft.

Pluspunten

50% korting 1x per werkdag. Gratis frisdrank & warme dranken tijdens werktijden.

Minpunten

Slechte inzicht in roosters maken, te weinig crewleden op drukke dagen, niet erg uitnodigende werkkleding.

Werkdruk/salaris niet in verhouding

Je werkt veel voor een iets mee dan minimum salaris. Pauzes klok je uit, als je hier tijd voor hebt. De werksfeer hangt af van je collega's, maar is meestal gezellig. Als je thuiskomt ben je altijd bereikbaar ivm vragen/problemen van je collega's.

Gezellige werkomgeving

Het was meer een bijbaan en dan verwacht je niet veel.

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Geen overzicht

Super leuk werk, en sfeer.

Ik heb hier een geweldige tijd gehad, was ontzettend zelfverzekerd op de werkvloer, waardoor ik ook een goede motivatie had. Ik heb hier heel veel geleerd.

Pluspunten

Alles

Minpunten

Niks

Job for moneymaking when is was a child

I'll maked the burgers. I'll liked that, it was a nice job. When is become older i wanted something with more responsibilties.

Een dynamisch bedrijf, waarin we met een hecht team zoveel mogelijk ons best doen, om onze gasten een fijne ervaring te geven.

Mijn taak is Hostess. Ik draag zorg voor de gasten, de lobby en het buitenterrein. Doel is de gasten het gevoel te geven dat ze er echt even uit zijn, en worden gewaardeerd voor hun aanwezigheid. Mijn werk is bijzonder leuk en gevarieerd, mede namens de tevredenheid die ik vaak persoonlijk te horen krijg. Mensen zijn verrast door het koffierondje wat ik uitdeel, en kinderen krijgen extra aandacht door te gaan schminken, knutselen en glittertattoos aan te brengen. De jongere collega's hebben wel gezegd: u bent net een soort moeder voor ons. Dat klopt ook wel, omdat ik zelf 3 zoons heb die in de leeftijd zijn van de crewleden. Rits van je tas kapot? Kom maar hier, ik maak het wel even. Het moeilijkste wat ik heb meegemaakt, is de gasten vragen om 1 minuut stilte tijdens de herdenking van het neerhalen van de MH17. Op 3 na was iedereen muisstil. Ook de keuken lag stil, wat heel bijzonder is. Toch was ik ook trots, op het team, op de gasten. Het leukste? Moeilijk, want ik geniet volop van mijn werk. Kinderen die alleen maar zeggen "ik wil ik wil ik wil" en ouders die daar dan niets van zeggen. Ik ben, en heb mijn kinderen opgevoed met "mag ik". Daar zit zo'n kloof tussen...

Pluspunten

Dat je iets extra's doet voor je gasten, en nooit "wat moet ik aan vandaag" vanwege de bedrijfskleding.

Minpunten

Soms gebrek aan overleg, zodat ik voor verrassingen kom te staan.

Gezellige werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden

Gezellige werkomgeving met veel ontwikkelingsmogelijkheden, leuk team met begaande collega's. Vaak weer opgebeld of ik langer kon werken of een extra dienst kon draaien

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Onvoorspelbare momenten

Gezellige werkomgeving waarin de basisfilosofie bovenaan staat.

Een leuke baan met veel doorgroei mogelijkheden. Zelf ben ik in 2009 op de eerste trede binnen dit bedrijf begonnen en al gauw werd er potentie in mij gezien om door te groeien. Nadat ik de verschillende functie treden met succes heb doorlopen binnen dit bedrijf ben ik uiteindelijk als floor manager aan de slag gegaan. Deze functie vond ik in het begin heel uitdagend maar ook heel leuk om te doen. Het leukste aan mijn baan vind ik dan ook dat ik de basisfilosofie mag uitvoeren en als leider mijn team kan sturen om deze filosofie na te leven.

Pluspunten

Gratis maaltijden, leuke uitjes met de collega's en een prettige werksfeer.

Minpunten

Onregelmatige werktijden, Je dagelijkse ritmes worden hierdoor flink aangepast.

gezellige collegas

ik heb bij de Mac Donalds niet veel geleerd. Alleen hoe ik met de kassa om moest gaan. Het was een gezelligheid daar. en ik heb me wel vermaakt. Het moeilijkste van me baan nou dat ik weet ik eigenlijk niet. want hamburgers in pakken kan iedereen wel. En friet in het vet doen ook. Het leukste zijn me collega's daar heb je echt plezier mee.

Pluspunten

gezelligheid

Minpunten

Je word heel weinig in geroosterd.

Vacatures van McDonald's

in Den Helder