McDonald's

Reviews voor McDonald's in Cuijk

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Gezellige collega’s

Leuke en gezellige mensen op de werk vloerHet is leuk om daar te werken omdat je eigenlijk de hele tijd wel bezig bent

fijne sfeer

je krijgt niet snel een doorgroei mogelijkheid. in het begin moet je het restaurant schoonhouden, daarna ga je door naar de keuken of dranken tap of kassa of naar de drive. je wordt wel door middel van bijeenkomsten op de hoogte gebracht als er iets nieuws in het assortiment komt of als er dingen veranderen. ze houden ook altijd rekening met je beschikbaarheid. het team dat er toen werkte was leuk om mee te werken.

Pluspunten

korting in de pauzes

Minpunten

het is wel productie werk.

Erg gezellige werkomgeving (vooral leuke collega's)

Ik heb mezelf sociaal verder kunnen ontwikkelen bij McDonalds.

Pluspunten

Korting half uur voor en na het werk

Prima als bijbaantje

BIj de McDonald werken is leuk als bijnaantje. Je kunt het goed combineren met je school en sport. Het is wel minimumloon dus verwacht niet heel erg veel, je moet wel kei hard werken maar dat moet ook wel uit jezelf komen. Je leert hoe je met je verantwoordelijk omgaat en je leert ook hoe je met de regels om moet gaan binnen een bedrijf. Daarnaast werk je vaak met veel collega's, in de meeste gevallen zijn ze allemaal gezellig.Je krijgt helaas geen vast rooster van je werk, omdat het rooster heel flexibel is. Dus altijd opletten wanneer je zou moeten werken. Wat wel zo is, zijn de "kleine" regeltjes op de werkvloer wat niet aan je wordt verteld tot dat je ermee geconfronteerd staat en dan zegt een manager tegen jou "dat zou je moeten weten" terwijl je zelf geen idee weet "hoe?" Regels die door managers gemaakt zijn, worden niet door elke manager nageleefd of er wordt door de andere manager omgedraaid. Heel verwarrend. Maar je leert daar mee te werken.

Pluspunten

Leuke collega's, altijd gezellig in de keukens

Minpunten

Geen vaste tijden

Leerzame, productieve, gezellige werkplek

Geen dag is hetzelfde, elke dag sta je voor nieuwe obstakels. Je bent samen één team en daar moet je ook naar handelen. Ook al zijn er verschillende functies, iedereen gaat op een vriendschappelijke manier met elkaar om. De mogelijkheden om door te groeien zijn enorm.

Pluspunten

Een grote familie

Minpunten

Slechte controle op de regels

Vacatures van McDonald's

in Cuijk