McDonald's

Reviews voor McDonald's in Capelle aan den IJssel

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Eentonig

Alleen relevant als je van plan bent er voor langere tijd te werken zodat je sociale contacten kan leggen en doorgetraind kan worden op meerdere stations. Alleen mcdrive staan is heel eentonig en geestdodend.

Pluspunten

korting op lunches, lange diensten, werkkleding, goed salaris

Minpunten

eentonig

Horeca is altijd gezellig in een positieve omgeving

Werken in de horeca is altijd leuk met leuke gezellige collega's die realistische denken en begrip hebt tijdens moeilijke omstandigheden op het werk en buiten het werk en die positief met je mee leeft in het realistische wereld op het werk en buiten het werk. En die samen werk bij het oplossen van werk situatie zowel het leren van sommige nieuwe functie als oude functie om te bewijzen dat samen werken lever betere kwaltijd aan iedereen die gebruikt maakt van de producten die het zak produceert.

Leuke collega's, daar doe je het voor

Al heel snel worden er allerlei verantwoordelijkheden op je gelegd waar je eigenlijk niets mee te maken hebt. Voor de rest wel een goede leerplek, vooral als het om werkdruk gaat!

Beginners

Een baan bij McDonalds is vooral leuk voor de mensen die net beginnen met werken.

Geweldig leuk en gezellig gewerkt, alleenje verdient bijzonder weinig

Werksfeers was uitstekend Veel goede managers Werkrooster varieert erg, moet je wel tegen kunnen En je loon is erg laag

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Loon

Gezellige en leerzame werkomgeving

Bij McDonald's heb ik het geluk gehad om meerdere functies uit te mogen voeren vanwege mijn leergierigheid. Hier heb ik geleerd leiding te geven en klachten op te lossen. Ook heb ik geleerd om in een teamverband samen te werken. Daarnaast heb ik op deze werkplek geleerd hoe sterk mijn communicatieve vaardigheden zijn en ben ze hierna sterk gaan ontwikkelen.

Pluspunten

Gezellige werksfeer maar toch hard doorwerken

Minpunten

Lage uurloon

Crewlid

Super gezellige baan met afwisselende werkzaamheden veel vrije tijd en gezellige collega's

Pluspunten

afwisselende baan met kortingen

Minpunten

weinig uren

gezeillige mensen, met een goed humeur

onderdruk kunnen werken in de keuken, en het kunnen bijhouden van de voedsel die je opwarmt en vorozorgen dat je ook je zelf niet verbrand aan de ovens.

Pluspunten

gratis drinken, en korting tijdens je pauzes

Minpunten

Soms te slordig tijdens drukte

Algemeen Mcdonalds

Een typische dag op het werk begint heel normaal bij Mcdonalds, je loopt het gebouw binnen. groet netjes even je manager dat je aanwezig bent en gaat vervolgens door naar de crewkamers om je daar om te kleden. Als je te vroeg bent mag je altijd nog even in de crew kamer blijven om bijvoorbeeld nog even op je telefoon te zitten of je kan nog heel even tv kijken. Wanneer je begint moet je altijd eerst even in klokken en dan vervolgens weer naar je manager gaan om te vragen op welke positie je mag staan. De collega's waar ik mee werk zijn hartstikke gezellig en de sfeer is ook heel aangenaam in het restaurant. Het moeilijkste van me baan is, om rustig te blijven wanneer het druk is. En het leukste van me baan is de sfeer in het restaurant, en de nieuwe dingen die je worden geleerd tijdens je baan.

Pluspunten

50% korting op je werk

Minpunten

Laag loon voor veel uren

Leuke en leerzame werkomgeving

Elke dag bij die ik bij McDonalds heb gewerkt heb ik veel plezier gehad samen met mijn collega's en leidinggevende. Ik heb veel geleerd en kreeg veel verantwoordelijkheid.

Pluspunten

Korting op het eten

Minpunten

Het kan erg warm zijn

Vacatures van McDonald's

in Capelle aan den IJssel
Meer vacatures

Slechte werksfeer

ik kreeg taken die ik nooit op mijn leeftijd mocht doen en ik moest dingen doen ik zelf nooit zou doen wegens angst.

alles is perfect hier en wordt goed geregeld.

collega s en directie zijn super goed, iedereen houdt zich aan alle regels en protocollen.

Pluspunten

gezelligheid

een dag bij mac donalds

veel mensen denken dat als je bij Mac Donalds werkt dat je baan heel simpel en makkelijk is uit te voeren. maar men vergeet dat alles via een proces moet verlopen en met heel veel snelheid. het is niet de moeilijkste baan maar je hebt heel wat inzet en snelheid nodig om er te mogen blijven werken.

Pluspunten

50% korting op je maaltijden (ook buiten werktijd)

Minpunten

vaak weinig afwisseling tussen personeels leden en werktijden.

Eentonig werk maar wel een super gezellige sfeer

Een normale werkdag is moeilijk te zeggen. Iedere werkdag is anders in de fastfoodwereld. Ik werk nu iets meer dan een half jaar bij dit bedrijf en heb ik deze korte tijd alle stations geleerd zodat ik breed inzetbaar kan zijn, mochten collega's ziek worden of om een vervanging nodig hebben. De bedrijfsleider is regelmatig zelf ook te vinden op de werkvloer en dat vind ik een goed iets. De daadwerkelijk baas zie ik bijna nooit. Mijn collega's zijn kei gezellig. Als die er niet waren geweest, weet ik niet of ik daadwerkelijk dit werk nog gedaan zou hebben. Althans het had het me wel moeilijker gemaakt. Er is niet echt iets moeilijks aan hamburger bakken of gasten helpen. Het enige lastige wat ik aan deze baan vind, is dat mijn werkrooster per week wordt bepaald. Zo kan ik dus niet van te voren met familie of vrienden afspreken om iets leuks te doen. Het leukste van de baan is dat de collega's en de werksfeer super zijn. En dat maakt het onderling veel leuker.

Pluspunten

de collega's en de sfeer

Minpunten

het verdiend niet genoeg

soms heel druk en rustig

collega's onderling prima manager onderling personeel geef ik een 6 verder is het een prima bedrijf niet te klagen eigenlijk

Pluspunten

gratis eten

Minpunten

communicatie

3.5

Gebaseerd op 201,813 reviews