McDonald's

Reviews voor McDonald's in Barneveld

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,813 reviews

Hard werkende keukenmedewerker

Mc Donalds was altijd super gezellig, alleen het management was slecht en de salarissen ook.

prettige werksfeer.maar weinig toekomst mogelijkheden.

prettige werksfeer.maar weinig toekomst mogelijkheden.

Pluspunten

lunch op werk

Minpunten

gezellige werksfeer waar hard gewerkt moet worden.

Ik heb een aantal jaar bij Mac Donalds gewerkt en met veel plezier de werksfeer was vrijwel altijd gezellig. Verder was het ook hard werken vooral in de rush uren. collega's vrijwel altijd leuk directie soms wat minder. Het waren vaak dezelfde werkzaamheden en opzich was het niet te moeilijk werk. Het leukste was toch wel de gezelligheid.

Pluspunten

korting

Minpunten

veel dezelfde werkzaamheden

Dynamisch jong team

Dagelijkse shiften draaien. Diversiteit in werkzaamheden zoals training geven, roosters maken en operationeel op de vloer aan de slag. Zeer gestructureerde werkwijze mbt standaars en procedures, HACCP en HR. Verschillende soorten gasten van business tot gezinnen.

Pluspunten

goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Wisselende diensten van 06:00 tot 05:00

gezellig

was leuk met mijn collega te werken. Wij hebben elke dag veel klanten. Was leuk om lekker eten te maken

Prima bijbaan

Typische dag valt niet te zeggen. Is afhankelijk waar je voor ingezet wordt. Als manager leiderschap leren geven. De directeur sprak ik zelden, dit hield in dat hij mij niet bij hoefde te sturen. Jonge collega's, maar wel gezellig. Kan niet echt moeilijke aspecten bedenken.

Gezellig team, leuke functie, je word helaas wel neergekeken door buitenstaanders.

Een normale dag op het werk draait om de gasten zo snel mogelijk te helpen en aan de verwachtingen van de gast te voldoen. Wat inhoud de bestelling zo snel mogelijk, correct en vers aan de gast mee te geven. Ook maak in de producten van McDonalds. Zo sta ik op verschillende plekken in dit bedrijf, zowel in de keuken de producten te bereiden als kassa, of in de drive om de bestellingen op te nemen of juist mee te geven. Geen enkele dag is hetzelfde, doordat er altijd verschillende gasten komen om te bestellen, of ik werk op een ander station ingeroosterd. Zelf train ik nieuwe medewerkers en help hen de eerste dagen om zich veilig te voelen en te kunnen beginnen met de werkzaamheden. Daarbij toets ik de medewerkers om te kijken of ze de procedures weten van het station, wanneer het nodig is motiveer of corrigeer ik hen en probeer de sfeer zo goed mogelijk te houden op de werkvloer. Mijn collega's zijn erg divers. de leeftijd ligt vanaf 15 tot aan de 50. De meeste collega's die hier werken komen vaak als 16 jarige binnen en vertrekken wanneer ze 18 zijn. De leidinggevende helpen ons mee op de vloer. De directie van het bedrijf komt ons regelmatig controleren en helpt ons met het verbeteren van het bedrijf of de functies. Het moeilijkste aan mijn baan is dat de gasten vaak geen respect voor je hebben of je aanzien als een "niemand". Dit is niet altijd het geval maar vooral jongeren zien dit zo. Wanneer ik één foutje zou maken is er vaak een gemaakte opmerking: "dan had je maar een opleiding moeten volgen". ik krijg vaak het gevoel dat ik een niemand ben en alsof mensen dit -

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, rekening houden met beschikbaarheid

Minpunten

onregelmatig werken, geen vaste dagen

Productieve omgeving met de nadruk op targets

Hectische omgeving waar de nadruk ligt op het helpen van zoveel mogelijk mensen in een zo kort mogelijke tijd.

Vacatures van McDonald's

in Barneveld