Logo van McDonald's
McDonald's

Reviews voor McDonald's in Almere

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 200.699 reviews

leuk werk, mits je met de juiste mensen werkt

Leuke medewerkers die helpen met de tijd doden. Voor de hoeveelheid werk die je doet voelt het soms alsof je te weinig betaald word. De management is ok, sommige managers weten niet wat ze doen, wat irritant kan zijn. Je krijgt een laag salaris, maar zodra je een promotie krijgt verdien je veel meer. Promotie krijgen is wel een probleem, de ene medewerker krijgt snel promotie en de andere krijgt nooit een kans voor promotie. samengevat: Leuk werk mist je de goede mindset hebt, en weet waaraan je begint.

Goede bijbaan

Goede bijbaan met flexibele uren. Veel samenwerken

Floormanager

Floormanager bij McDonald's, hierbij garandeer ik een goede customer-experience voor de klanten. Dit realiseer ik door middel van toezicht te houden op de juiste productiesystemen en het personeel. Ook ben ik het aanspreekpunt van de gasten en van de externe contacten (leveranciers, reparateurs etc). Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor: de klachtenafhandeling, bijhouden van personenarchieven, de sales-activiteiten en het begeleiden & coachen van (nieuw) personeel.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

gasten keken op je neer

Werken in teamverband, maar wel hard doorwerken

Werken bij Mc Donald's is leuk, maar hard werken. Positief: - Werk in teamverband - 50% korting op consumptie* - Leuke teamuitjes *alleen 30min voor-, tijdens, of na werk Negatief: - Veel werk tegen een relatief laag salaris - Managers denken soms te veel aan omzet ipv de medewerkers

Pluspunten

Gezellige collega's; leuke teamuitjes

Minpunten

Laag salaris voor hoeveelheid werk

Gezellige werk omgeving

Je moet doorzettings vermogen hebben En uren op je bijden benen kunnen staan En altijd met een goed humeur werken

Pluspunten

In mijn pauze 50% korting op alles

hard werken

Het was bij de McDonalds altijd hard werken vanaf middag tot laat in de avond maar het bleef er wel altijd gezellig.

Niet zo goed bevallen.

De werksfeer was niet zo prettig. Vond de werkdruk niet zo fijn.

goede sfeer

je start om 8 uur je start op alles klaar zetten, ik heb geleerd om goed te kunnen communiceren met de gasten, geleerd hoe ik met voedsel veiligheid overweg moet gaan. de leiding gevende is altijd op de vloer aanwezig je kan altijd vragen stellen. mijn ex-collega's waren over het algemeen aardig en behulpzaam. het moeilijkste van de baan was om soms staande te blijven in de rush hours, het leukste van de baan was om eten te bereiden, en met gasten in contact te zijn.

Shift assistent

Wanneer er een rij vol mensen zijn en je niet gestrest voelt en toch binnen de tijdsnorm de gasten heb kunnen helpen samen met je collega's Wat ik geleerd heb:Dat ik ook onder tijds druk en stress kan werken Directie was heel open. Mijn collega's waren top! Een leuke baan, waar elke dag een feestje was.

Pluspunten

Gratis eten

Minpunten

gezellige collega's, prima eerste baantje

ik had zoveel collega's en elke week vielen er mensen af en kwamen er weer nieuwe bij. Ik kon het niet meer bijhouden en kon niet iedereen. Dit is voor een hecht team niet goed. Omdat er allemaal jongeren werken was de werksfeer relaxed en altijd gezellig. De managers waren net als ons heel gezellig, maar hadden we gezag. we kregen altijd goede begeleiding

Pluspunten

50 procent korting

Minpunten

soms chaotisch en brutale klanten

Vacatures van McDonald's

in Almere
Meer vacatures

Gezellige werkomgeving

Leuke collega's. altijd wat te doen. goede doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

korting op eten.

Minpunten

onregelmatige diensten

3,5

51.465