McDonald's

Reviews voor McDonald's in Almelo

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 201,866 reviews

Leuke collega's en afwisselend werk

Je doet nooit een dag hetzelfde, dat is heel leuk. Ook werk je met leuke mensen en je maakt een leuke vriendengroep waar je ook buiten werk dingen mee doet.

Hoge werkdruk en erg stressvol

Ik heb in totaal 3 jaar lang bij de Macdonalds’s gewerkt. Er was van begin af aan een erg hoge werkdruk wat best stressvol kan zijn. Je moet op een erg hoog tempo werken en je moet erg nauwkeurig zijn. Met enige ervaring is dit opzich wel te doen, omdat er erg leuke collega’s waren die het werk enigszins minder erg maken. Wat wel erg tegenviel bij de Macdonalds’s waar ik werkte was het management. Dit was mijn bijbaan en ik deed dit naast mijn studie, maar er werd van mij verwacht dat ik wel 30 uur in de week wilde en kon werken en toen ik had aangegeven dat ik dat moeilijk te combineren vond met school bleven ze mij op allerlei manieren lastig vallen bijv. Bellen wanneer ik op school zat of op dagen dat ik niet beschikbaar was. Er werd mij zelfs gevraagd of ik school wel echt zo belangrijk is. Of ze vragen je een een uurtje/dagje te skippen om te werken.Ook moet je regelmatig overwerken zelfs wanneer je aangeeft dat het je niet uitkomt, dan dwingen ze je gewoon om te blijven.De werkdruk ligt voor fulltimers nog hoger, zij werken 50-60 per week en er word nog meer van hen verwacht dan van partimers.Er is geen werk/privé balans, je werk word niet gewaardeerd, het management is ronduit respectloos, de werkdruk is veel te hoog in vergelijking met het loon wat je krijgt, er zijn namelijk geen toeslagen en geen reisvergoeding. Meerdere mensen hebben een burn-out gekregen, of krijgen een breakdown van de stress. De gemiddelde leeftijd van de werknemers is 15-20 jaar. Je krijgt 50% korting als je besteld en dit alleen als je aan het werk bent en alleen als je meer uitgeeft -

Pluspunten

Collega’s, lunch korting

Minpunten

Hoge werkdruk, slecht management

Erg goede werksfeer met veel doorgroeimogelijkheden

Absoluut een geweldig bedrijf om voor te werken met goede doorgroei mogelijkheden en een prettige werksfeer met een fantastisch management

Fijne werkplek

Je staat nooit stil. Je wordt op veel manieren gewaardeerd. Sommige managers zijn minder fijn dan andere meer het is leuk werken.

Pluspunten

Korting op eten

Minpunten

Korting is vanaf een bepaald bedrag, en telt alleen vanaf een halfuur voor je moet beginnen tot een halfuur nadat je klaar bent

Gezellige werksfeer

Veel mensen klagen over de werksfeer bij de McDonalds, ik vond het erg gezellig. De medewerkers hielpen elkaar altijd en de managers waren erg geinteresseerd in de mederwerkers. Hierdoor voelde wij ons als een hecht team

goeie sfeer

:altijd met mijn plezier naar mijn werk gegaan : altijd blijven lachen naar de klant en vriendelijk zijn : altijd met plezier om gegaan met mijn collega"s mc drive vond ik het moeilijkste en het leukste vond ik aan de kassa elke dag elk moment een andere klant namen van mijn chef directeur :Harold asbroek maneger :erkan sagban

Pluspunten

goeie sfeer

Een fijne omgeving ook plezier tijdens werk

Altijd,gezelligheid onderling.Praatje mag ,maar wel doorwerken.Je hebt je eigen taken verdeeld over de week die dan ook het liefst af moeten zijn.Directie ook allen zeer vriendelijk.Vond niets te moeilijk aan deze baan.Het leukste met een voldaan gevoel weggaan,en de gezelligheid onder je collegas.

Pluspunten

met korting

Minpunten

je breakjes uitwerken .

leuke baan om er bij te doen en een extra zakcentje te verdienen.

Ik werk bij de Mac als parttimer het is voor mij een bijbaan die een extra zakcentje meebrengt. Ik mag er graag werken en doe alles daar. Van Kassa tot Mc Drive.en wat daar tussen in zit.

Gezellige werkomgeving

Er was altijd een leuk sfeer op de werkvloer, behalve als de managers erop in gingen. Zij wilden namelijk dat we continu serieus waren en ons continu richtten op het werk (ook al was er niets te doen). Dit was dan weer minder, maar ik mag niet klagen. Want ik had hartstikke leuke collega's!

Leuke collega's en fijne werkzaamheden

Ik had verschillende taken bij Mcdonald's. Ik heb overal wel gestaan. Bijvoorbeeld in de keuken. Het moeilijkste van de baan was dat je weinig breaks had maar het bleef wel een leuke baan.

Vacatures van McDonald's

in Almelo
Meer vacatures

Slechte organisatie

Ik ben eruit gegooid omdat ik niet in het team paste en niet vanwege mijn werkprestatie. Er wordt veel geroddeld daar en je werkt met chagrijnige mensen

Minpunten

bijna alles en je moet betalen voor je eten in de pauze

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews