McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Prima collega's, verschrikkelijk management

Voordat je gaat solliciteren hier, is het de vraag of je a) Mentaal gesloopt wil worden door de gigantische berg McRotzooi en onlogica die naar je wordt geslingerd en b) Graag over je heen laat lopen door studenten die heel toevallig een wit blousje (managementskleding) te pakken hebben gekregen en die daardoor, op een of andere magische reden opeens 10x beter zijn dan jij.Ik begon zelf op 16 jarige leeftijd, en dat is de ideale leeftijd om uitgebuit te worden want je uurloon is laag, en je weet niet beter. Zodra mijn uurloon omhoog ging, werd het "pestgedrag" van hogerop ook omhoog. Ik, en meer dan de helft van het ervaren/oudere personeel, kreeg het gevoel dat ze ons proberen weg te pesten om de loonkosten lager te houden.Zodra ze je strikken voor de 'sluit' (de late diensten tot diep in de nacht) ben je al helemaal het bokje. Je wordt het voetenveegje van management, want je bent ervaren genoeg om de sluit te kunnen doen, maar je bent nog wel gewoon een crewlid. De uren variëren van 2u 's nachts tot wel 6u in de ochtend. Dit voel je zo ontzettend erg in je slaapritme. Gelukkig is het niet alleen kommer en kwel om te werken bij de McDonald's. Ik heb zelf goede vrienden gemaakt bij de McD's, en heb het vaak ook wel gezellig.Helaas wegen de positieve punten niet op tegen de negatieve.Qua management is het al helemaal waardeloos. Zoals eerder genoemd, hebben studentjes van net 20-25 jaar het voor het zeggen in dit bedrijf. Er zitten ongetwijfeld ergens wel goeie managers tussen die jong zijn, maar zeker niet bij de McDonald's waar ik heb gewerkt. Er was speciaal eentje -

Pluspunten

Soms erg fijne collega's

Minpunten

Verschrikkelijk management, ouder personeel wordt weggepest door hogerop, werkdruk erg hoog, voor een laag loontje

Aan het begin leuk om te werken nu word ik slecht behandeld

Aan het begin toen ik bij Mac kwam werken deden ze nog aardig tot nu heb er 2 jaar gewerkt moet verplicht tot 3:00 werken en moet 5 dagen in de week werken mag niet minder werken als je verlof heb in gediend word je als nog op het rooster gezet ik werk en nu de laaste maand met tegen zin

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Fijne werkomgeving

Ik vond het fijn om bij Macdonalds te werken, want je kon er erg goed je rooster inplannen en er is veel afwisseling in de taken.

Pluspunten

50% korting

Niet leuk

Chagrijnige arrogante en regelmatig respectloze medewerkers.

3.5

Gebaseerd op 202,456 reviews