McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Prima als bijbaantje

BIj de McDonald werken is leuk als bijnaantje. Je kunt het goed combineren met je school en sport. Het is wel minimumloon dus verwacht niet heel erg veel, je moet wel kei hard werken maar dat moet ook wel uit jezelf komen. Je leert hoe je met je verantwoordelijk omgaat en je leert ook hoe je met de regels om moet gaan binnen een bedrijf. Daarnaast werk je vaak met veel collega's, in de meeste gevallen zijn ze allemaal gezellig.Je krijgt helaas geen vast rooster van je werk, omdat het rooster heel flexibel is. Dus altijd opletten wanneer je zou moeten werken. Wat wel zo is, zijn de "kleine" regeltjes op de werkvloer wat niet aan je wordt verteld tot dat je ermee geconfronteerd staat en dan zegt een manager tegen jou "dat zou je moeten weten" terwijl je zelf geen idee weet "hoe?" Regels die door managers gemaakt zijn, worden niet door elke manager nageleefd of er wordt door de andere manager omgedraaid. Heel verwarrend. Maar je leert daar mee te werken.

Pluspunten

Leuke collega's, altijd gezellig in de keukens

Minpunten

Geen vaste tijden

Verschrikkelijk

Nooit meer daar werken. Ik vroeg om uren op te bouwen ik mocht met 8 uur beginnen. Wat na een week al 38 uur werd. Daarbij hebben ze totaal geen inzicht in de werknemers. Je werkt jezelf helemaal kappot en ziek en je krijgt ook minimale uurloon. Kort samengevat de hulp die ze zeggen te geven heb ik nog nooit gezien.

Minpunten

Overwerken

Gezellig

Het is gezellig je krijgt allen je rooster laat in de week en elk rooster is anders. dan werk je om de dag dan werk je dagen achter elkaar. Of je werkt veel in de ochtend juist avonden.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Minpunten

Onregelmatige roosters

Gezellige collega’s

Leuke en gezellige mensen op de werk vloerHet is leuk om daar te werken omdat je eigenlijk de hele tijd wel bezig bent

3.5

Gebaseerd op 202,510 reviews