McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Mac donalds

Vaak druk en hecties, maar het management helpt vaak wel goed mee

Gezellig

Ik werk hier al veel jaar met plezier. Eerst als bijbaantje en nu fulltime naast mijn online studie

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Drukke dagen

Mishandeling

je word bij de McDonald's behandeld als een stuk St*** letterlijk in het begin word je goed behandeld en uiteindelijk word je gewoon weg gespoeld alsof je niks waard bent in het begin is iedereen aardig enz en uiteindelijk word je gewoon letterlijk aangeschreewd door de baas dan. De managers waren nog de reden dat werk leuk was

Pluspunten

Gratis drinken tijdens werk

Minpunten

salaris. Behandeling. Uitleg.

Gezellige maar drukke werkomgeving

Een gezellige werksfeer, met fijne collega's en waar vooral jongeren hier een bijbaantje hebben. Er komt weliswaar veel op je af, maar als je houdt van veel afwisseling en het niet erg vindt om de hele dag in de drukte te staan is dit gegarandeerd een leuke werkplek. Mensen die hier binnenkomen als Medewerker met een fulltime functie, kunnen naarmate ze verder groeien het met redelijk gemak schoppen tot manager, waarbij een cursus wordt aangeboden die zelf wordt vergoed door de McDonald's. Over het algemeen zijn de werkzaamheden leuk, zoals werken in de keuken of voor de kassa staan. Maar er zijn ook andere, veel minder leuke werkzaamheden waar je lang bezig kunt zijn met het schoonmaken van een enorm vieze omgeving. Men verwacht echter dat je binnen 20 minuten klaar bent. De arbeidsvoorwaarden zijn oké, maar niet echt fantastisch. Zo is er weinig ruimte voor verlof, is ziekmelden een heel gedoe en is het salaris niet echt fantastisch. Je krijgt weliswaar een redelijke personeelskorting, en de crewroom heeft een tv met een Playstation 3 waar je goed je pauzes mee kunt besteden.

Pluspunten

Goed geregelde arbeidskorting en leuke collega's

Minpunten

Stressvolle omgeving, matig salaris en (af en toe) vieze, tijdrovende klusjes die je zo snel mogelijk moet afhebben.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews