McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

keukenhulp

leuke collega's goede managers en leuke sfeer. ik heb er 3 jaar gewerkt en altijd naar mijn zin gehad.

Keukenmedewerker McDonald's Landgraaf

Hoofdmanager demotiveert. Salaris is superlaag. Team kan leuk zijn, maar verschilt per periode. Werk is simpel en duidelijk. Nemen iedereen aan die solliciteert.

Pluspunten

50% korting op eten tijdens pauze. Rooster is flexibel op jouw wensen.

Minpunten

Management, drukte, salaris, werk blijft niet boeiend genoeg.

Leuke collega's (ook het enige leuke)

Een tijdje heb ik bij de Mc Donalds gewerkt. In het begin zijn ze blij met je en krijg je genoeg complimentjes. Na een tijdje houdt dit wel op en word de sfeer heel anders. Ze verwachten dat je alles maar kan en ook snel. Je krijgt geen complimentjes meer, je krijgt alleen commentaar. Een voorbeeld hiervan, ik draaide wel eens kassa en er komen veel kinderen die een mc flurry willen en betalen met een tientje. Dit kost je veel kleingeld. Op het moment dat je kleingeld op is krijg je alleen maar commentaar dat je beter kleingeld moet bijvragen en krijg je te horen dat het hun veel geld kost om weer een rolletje muntgeld in de kassa te doen.Voor de rest in de keuken is het ook geen pretje, het moet allemaal zo snel mogelijk en als je niet snel genoeg bent is het enige wat je krijgt: gezeik. Mc Donalds houdt totaal geen rekening met de medewerkers en het kan zomaar zijn dat je tot 8 uur op je rooster hebt staan en dan vervolgens tot 9 uur MOET werken. Je hebt geen keus, als zij willen dat je blijft, dan blijf je!Echter zit er nog iets positiefs aan. De collega's, de meeste collega's waar ik mee heb samengewerkt zijn echte toppers. Maar dat is ook wel het enige positieve punt. Kortom, geen bedrijf waar je wilt werken.

Pluspunten

Korting op lunches

Minpunten

Totaal geen rekening gehouden met medewerkers

Gezellige werksfeer

McDonalds leerde mij klantgericht de 'gasten' te benaderen en te voorzien van hun wensen. (eten en drinken). Ik leerde met het kassa systeem om te gaan, en de McDrive te doen. Ook heb ik ervaring in de keuken daar. Het was een super gezellige tijd, het is net een grote familie.

Pluspunten

Kortingen op eten.

Minpunten

Weinig pauze.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews