Logo van McDonald's
McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Gezellige werkomgeving waarin de basisfilosofie bovenaan staat.

Een leuke baan met veel doorgroei mogelijkheden. Zelf ben ik in 2009 op de eerste trede binnen dit bedrijf begonnen en al gauw werd er potentie in mij gezien om door te groeien. Nadat ik de verschillende functie treden met succes heb doorlopen binnen dit bedrijf ben ik uiteindelijk als floor manager aan de slag gegaan. Deze functie vond ik in het begin heel uitdagend maar ook heel leuk om te doen. Het leukste aan mijn baan vind ik dan ook dat ik de basisfilosofie mag uitvoeren en als leider mijn team kan sturen om deze filosofie na te leven.

Pluspunten

Gratis maaltijden, leuke uitjes met de collega's en een prettige werksfeer.

Minpunten

Onregelmatige werktijden, Je dagelijkse ritmes worden hierdoor flink aangepast.

Bekijk alle reviews over 200.699

?

Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, alleen de werktijden vielen tegen. Heel erg onregelmatig

fijne collega's

Werkzaamheden zijn erg uiteenlopend wat ik persoonlijk fijn vind, een beetje variatie in het werk vind ik erg fijn. De collega's zijn erg aardig en fijn om mee te werken.

Gezellige collega's. Goeie sfeer tussen collega's & management tijdens het werken.

De sfeer tussen de collega's is erg fijn. Tussen collega's en management ook wel, maar dit zou beter kunnen. Er moet bijv. eerlijk gekeken worden hoe iemand werkt m.b.t. contractverlenging. Dit gebeurt hier niet! De managers werken samen, en tegen sommige crewleden.Loon zou wat hoger mogenBetere, nettere, ademende kledingHet zou niet verboden moeten worden op de werkvloer wat te drinken. Ook niet wanneer het minder warm is.De schoonmakers zouden meer aangestuurd worden wat schoon te maken na sluitingstijd.Er zou meer gelet moeten worden op de roosters en wanneer welk crewlid zou kunnen werken, naar school moet of verlof aangevraagd heeft.

Pluspunten

50% korting 1x per werkdag. Gratis frisdrank & warme dranken tijdens werktijden.

Minpunten

Slechte inzicht in roosters maken, te weinig crewleden op drukke dagen, niet erg uitnodigende werkkleding.

3,5

51.465
55.905
55.074
20.184
18.071

• McDonald's
  • Gezellige werkomgeving waarin de basisfilosofie bovenaan staat.