McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Gezellig

Het is gezellig je krijgt allen je rooster laat in de week en elk rooster is anders. dan werk je om de dag dan werk je dagen achter elkaar. Of je werkt veel in de ochtend juist avonden.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Minpunten

Onregelmatige roosters

Verschrikkelijk

Nooit meer daar werken. Ik vroeg om uren op te bouwen ik mocht met 8 uur beginnen. Wat na een week al 38 uur werd. Daarbij hebben ze totaal geen inzicht in de werknemers. Je werkt jezelf helemaal kappot en ziek en je krijgt ook minimale uurloon. Kort samengevat de hulp die ze zeggen te geven heb ik nog nooit gezien.

Minpunten

Overwerken

Hoge werkdruk en erg stressvol

Ik heb in totaal 3 jaar lang bij de Macdonalds’s gewerkt. Er was van begin af aan een erg hoge werkdruk wat best stressvol kan zijn. Je moet op een erg hoog tempo werken en je moet erg nauwkeurig zijn. Met enige ervaring is dit opzich wel te doen, omdat er erg leuke collega’s waren die het werk enigszins minder erg maken. Wat wel erg tegenviel bij de Macdonalds’s waar ik werkte was het management. Dit was mijn bijbaan en ik deed dit naast mijn studie, maar er werd van mij verwacht dat ik wel 30 uur in de week wilde en kon werken en toen ik had aangegeven dat ik dat moeilijk te combineren vond met school bleven ze mij op allerlei manieren lastig vallen bijv. Bellen wanneer ik op school zat of op dagen dat ik niet beschikbaar was. Er werd mij zelfs gevraagd of ik school wel echt zo belangrijk is. Of ze vragen je een een uurtje/dagje te skippen om te werken.Ook moet je regelmatig overwerken zelfs wanneer je aangeeft dat het je niet uitkomt, dan dwingen ze je gewoon om te blijven.De werkdruk ligt voor fulltimers nog hoger, zij werken 50-60 per week en er word nog meer van hen verwacht dan van partimers.Er is geen werk/privé balans, je werk word niet gewaardeerd, het management is ronduit respectloos, de werkdruk is veel te hoog in vergelijking met het loon wat je krijgt, er zijn namelijk geen toeslagen en geen reisvergoeding. Meerdere mensen hebben een burn-out gekregen, of krijgen een breakdown van de stress. De gemiddelde leeftijd van de werknemers is 15-20 jaar. Je krijgt 50% korting als je besteld en dit alleen als je aan het werk bent en alleen als je meer uitgeeft -

Pluspunten

Collega’s, lunch korting

Minpunten

Hoge werkdruk, slecht management

dag op werk

Ik geleerd hoe en wat je moet in de bedrijf en voorbleeed de drink en ijs woord gemaakt. en hoe de bederijf is en hoe met mensen oming som was het lastig maar we deden ons best. ik zach elke cultuur daar binnen super aardig mensen de moelijkste was toen ik begonnen eten brengen naar mensen aan tafel als net hou. maar wat ik geleerd dat het netje moet houd en aardig moet doen recepteren.

3.5

Gebaseerd op 201,813 reviews