McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Een normale dag op het werk draait om de gasten zo snel mogelijk te helpen en aan de verwachtingen van de gast te voldoen. Wat inhoud de bestelling zo snel mogelijk, correct en vers aan de gast mee te geven. Ook maak in de producten van McDonalds. Zo sta ik op verschillende plekken in dit bedrijf, zowel in de keuken de producten te bereiden als kassa, of in de drive om de bestellingen op te nemen of juist mee te geven. Geen enkele dag is hetzelfde, doordat er altijd verschillende gasten komen om te bestellen, of ik werk op een ander station ingeroosterd. Zelf train ik nieuwe medewerkers en help hen de eerste dagen om zich veilig te voelen en te kunnen beginnen met de werkzaamheden. Daarbij toets ik de medewerkers om te kijken of ze de procedures weten van het station, wanneer het nodig is motiveer of corrigeer ik hen en probeer de sfeer zo goed mogelijk te houden op de werkvloer. Mijn collega's zijn erg divers. de leeftijd ligt vanaf 15 tot aan de 50. De meeste collega's die hier werken komen vaak als 16 jarige binnen en vertrekken wanneer ze 18 zijn. De leidinggevende helpen ons mee op de vloer. De directie van het bedrijf komt ons regelmatig controleren en helpt ons met het verbeteren van het bedrijf of de functies. Het moeilijkste aan mijn baan is dat de gasten vaak geen respect voor je hebben of je aanzien als een "niemand". Dit is niet altijd het geval maar vooral jongeren zien dit zo. Wanneer ik één foutje zou maken is er vaak een gemaakte opmerking: "dan had je maar een opleiding moeten volgen". ik krijg vaak het gevoel dat ik een niemand ben en alsof mensen dit -

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden, rekening houden met beschikbaarheid

Minpunten

onregelmatig werken, geen vaste dagen

Hard werkende keukenmedewerker

Mc Donalds was altijd super gezellig, alleen het management was slecht en de salarissen ook.

prettige werksfeer.maar weinig toekomst mogelijkheden.

prettige werksfeer.maar weinig toekomst mogelijkheden.

Pluspunten

lunch op werk

Minpunten

gezellige werksfeer waar hard gewerkt moet worden.

Ik heb een aantal jaar bij Mac Donalds gewerkt en met veel plezier de werksfeer was vrijwel altijd gezellig. Verder was het ook hard werken vooral in de rush uren. collega's vrijwel altijd leuk directie soms wat minder. Het waren vaak dezelfde werkzaamheden en opzich was het niet te moeilijk werk. Het leukste was toch wel de gezelligheid.

Pluspunten

korting

Minpunten

veel dezelfde werkzaamheden

3.5

Gebaseerd op 202,691 reviews
51.847
56.247
55.619
20.450
18.528

• McDonald's
  • Gezellig team, leuke functie, je word helaas wel neergekeken door buitenstaanders.