McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

geweldig

super team super sfeer ik vindt hier werken super je kan veel doen veel leren en je krijg goed betaald

Pluspunten

gratis lunch goed salaris

Minpunten

snacht werken

fijne collega's

Werkzaamheden zijn erg uiteenlopend wat ik persoonlijk fijn vind, een beetje variatie in het werk vind ik erg fijn. De collega's zijn erg aardig en fijn om mee te werken.

leuk bijbaantje

Heb er met plezier gewerkt. was een bijbaantje. Een leuk restaurant om te werken

Pluspunten

gratis lunches

Slecht management, slechte communicatie

Door een personeelstekort word je regelmatig opgebeld om op je vrije dag te werken. Heel vaak is dit onnodig omdat de situatie regelmatig verkeerd word ingeschat. Als er een klein iets verkeerd gaat heb je gelijk een boze manager.De "bedankjes" die je krijgt voelen niet als bedankjes. Omdat wij tijdens corona hebben gewerkt, heeft al het personeel een bon gekregen voor een etentje. Mij werd deze bon gegeven tijdens mijn dienst, midden in een gesprek met een gast. De manager keek chagrijnig, alsof ze mij het niet gunde. Zonder me aan te kijken zette ze het tasje met de bon op een tafel achter me en zei ze "Dankjewel voor je inzet" op een zeer ongeïnteresseerde toon.Vrij vragen kun je op je buik schrijven. Je mag alleen vrij als je zelf vervanging regelt, geen uitzonderingen. Ik werd op een schooldag ingepland, en na 3 weken lang te hebben aangegeven dat ik niet kan werken werd ik op school gebeld met de vraag waar ik was.Zelfs van dienst ruilen schijnt lastig te zijn. Toen ik had geruild met een collega is dit niet goed gecommuniceerd onder de managers. Ze belden me, ik moest werken. Ik gaf aan dat ik weken geleden deze dienst al had geruild, en dat het de dag van te voren nog een keer zou zijn aangegeven. Het antwoord was dat dit niet bekend was en dat de collega met wie ik had geruild er niet was. Eenmaal aangekomen is mijn collega gewoon aan het werk. Zij zou 20 minuten voor haar dienst al aanwezig zijn geweest. Hier heb ik nooit wat over gehoord, niet eens zoiets als een sorry.Toen ik aangaf dat ik een gesprek wilde met de manager, ging het ook verkeerd. Elke keer -

Pluspunten

personeelskorting van 50%, goed loon, redelijke uren

Minpunten

veel overuren, slechte onderlinge communicatie, slechte sfeer, eentonig werk

3.5

Gebaseerd op 202,631 reviews