McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Floormanager

Floormanager bij McDonald's, hierbij garandeer ik een goede customer-experience voor de klanten. Dit realiseer ik door middel van toezicht te houden op de juiste productiesystemen en het personeel. Ook ben ik het aanspreekpunt van de gasten en van de externe contacten (leveranciers, reparateurs etc). Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor: de klachtenafhandeling, bijhouden van personenarchieven, de sales-activiteiten en het begeleiden & coachen van (nieuw) personeel.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

gasten keken op je neer

?

Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, alleen de werktijden vielen tegen. Heel erg onregelmatig

fijne collega's

Werkzaamheden zijn erg uiteenlopend wat ik persoonlijk fijn vind, een beetje variatie in het werk vind ik erg fijn. De collega's zijn erg aardig en fijn om mee te werken.

leuk werk, mits je met de juiste mensen werkt

Leuke medewerkers die helpen met de tijd doden. Voor de hoeveelheid werk die je doet voelt het soms alsof je te weinig betaald word. De management is ok, sommige managers weten niet wat ze doen, wat irritant kan zijn. Je krijgt een laag salaris, maar zodra je een promotie krijgt verdien je veel meer. Promotie krijgen is wel een probleem, de ene medewerker krijgt snel promotie en de andere krijgt nooit een kans voor promotie. samengevat: Leuk werk mist je de goede mindset hebt, en weet waaraan je begint.

3.5

Gebaseerd op 201,866 reviews