McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Fijne en gezellige werkplek

Het is een prettig bedrijf om te werken, met leuke collega's.

Pluspunten

korting op lunch

5.0

Werdruk ligt hoog Slecht contact Als het rustig is is het te doen

Werkdruk ligt enorm hoog, als je je af moet melden zijn ze niet bereikbaar en ze leggen veel druk op je. Af en toe als het rustig is is het wel te doen.

Pluspunten

Af en toe als het rustig is is het wel te doen.

Minpunten

Gezellig werkomgeving, betaalt te weinig

Ik werk bij de mcdonalds voor 2 maanden nu. ben zelf 15 jaar. Als je hier voor het geld komt kan je nu al weggaan want je verdient minimumloon. Managers zijn aardig en gezellig en je kan er een goed praatje mee maken. Als je aangeeft dat je bijvoorbeeld een wond hebt of iets anders willen ze dat graag oplossen (zelfs in de drukke avondrush).Zelf haal ik veel plezier nu uit m'n werk. Ik doe het vooral voor de werkervaring en de leuke collega's. Bij mijn mcdonalds werd er elke maand een gratis familie ontbijt geregeld, maar dat gaat nu niet door, door corona. Werk is erg afwisselend dat maakt het juist leuk. De ene keer moet je verkeer regelen en de andere keer sta je bij raam 2 van de drive. Ze zijn erg van de regeltjes, een 15-jarige mag niet: achter een kassa staan, voor of na 7 uur werken, in de keuken of drankjes voorbereiden, 'warm pakken' (1e deel van bestelling verzamelen), meer dan 2 uur op een schooldag werken. Voor ouders zijn deze regels fantastisch, maar voor mij niet. Komt wellis voor dat je met zo weinig personeel staat, dat er van andere mcdonalds personeel eenmalig bij ons filiaal komt werken. Een werkdag is leuk als de bestelling over het algemeen goed gaan en het kan soms echt verschrikkelijk zijn als dat niet gebeurt door collega's die hun werk niet serieus nemen. Vaak aan het einde van mij shift krijg ik een box of high five van een manager en zeggen ze bedankt.

Pluspunten

Korting/gratis eten, waardering, gezelligheid en variatie

Minpunten

Regels, weinig personeel en minimumloon

gezellige werkomgeving

het is hard werken maar erg gezellig met de collegas

3.5

Gebaseerd op 204,844 reviews