Logo van McDonald's
McDonald's
Bekijk alle reviews over McDonald's

McDonald's

Review over McDonald's van een medewerker

Een typische dag bij McDonald's bestaat uit het maken van een personeelsplanning van die dag, het communiceren met collega managers, het leiden/coachen/sturen van (soms wel) 30 personeelsleden en omgaan met gasten in de breedste zin van het woord. Daarnaast draagt de floormanager de verantwoordelijkheid voor verschillende voedselveiligheidsaspecten, geldzaken, veiligheid en welzijn van zowel gasten als medewerkers en is verantwoordelijk voor de dagelijkse/wekelijkse- en soms maandelijkse administratie. Omdat geen dag, gast of medewerker hetzelfde is moet een floormanager snel kunnen schakelen en snel prioriteiten kunnen stellen. Een floormanager moet tegen enorme druk en drukte kunnen en moet vooral goed met stress weten om te gaan. Het leukste is het omgaan met verschillende mensen van verschillende leeftijden, afkomsten, achtergronden en opleidingen. Het moeilijkste is het gebrek aan regelmaat en het feit dat er weinig doorgroeimogelijkheden zijn.

Pluspunten

onbeperkt eten en drinken

Minpunten

onregelmatigheid

Bekijk alle reviews over 200.699

?

Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, alleen de werktijden vielen tegen. Heel erg onregelmatig

fijne collega's

Werkzaamheden zijn erg uiteenlopend wat ik persoonlijk fijn vind, een beetje variatie in het werk vind ik erg fijn. De collega's zijn erg aardig en fijn om mee te werken.

Floormanager

Floormanager bij McDonald's, hierbij garandeer ik een goede customer-experience voor de klanten. Dit realiseer ik door middel van toezicht te houden op de juiste productiesystemen en het personeel. Ook ben ik het aanspreekpunt van de gasten en van de externe contacten (leveranciers, reparateurs etc). Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor: de klachtenafhandeling, bijhouden van personenarchieven, de sales-activiteiten en het begeleiden & coachen van (nieuw) personeel.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

gasten keken op je neer

3,5

51.465
55.905
55.074
20.184
18.071

• McDonald's
  • Als je ergens hard leert werken en leert omgaan met stress dan is het wel bij McDonald's.