MB-ALL

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij MB-ALL

Ik Arjo van Dijk, heb weer werk gevonden dankzij MB-All Afdeling Toezicht te Utrecht, Ik was sinds 2015 en bijna 60 jaar in ww beland en heb tot 28 januari 2019, honderden sollicitaties verricht en ben ook 30 keer uitgenodigd voor gesprekken, wat geen baan opleverde. Ik stond al in de databank van MB-All te Utrecht en hier wisten ze mijn wensen. Ik ben namelijk een Toezichthouder- Boa met veel jaren opgedane vakkennis en werkervaring. Heb voor veel diverse gemeenten gewerkt waaronder Rotterdam en Amersfoort. Nu kreeg ik in januari telefonisch contact met Wendy Ebing, medewerkster Sociaal Return die mij een voorstel deed om als Boa te gaan werken als Boa voor de Gemeente Montfoort en voorlopig op partime basis. En voorlopig duurt dit project een jaar. Heb niet lang hoeven na te denken en heb ja gezegd. Nu werk ik al weer 7 weken voor de mooie Gemeente Montfoort en voel me als een vis in het water en ben blij dat ik deze kans krijg via MB-All . De bedoeling is dat ik nauw samen werk met de wijkagente en ook binnenkort samen op pad gaan zijn elkaars oren en ogen. Samen met andere partijen willen we de veiligheid en leefbaarheid voor de burger op een goed peil brengen. Zo zie je maar dat er toch gekeken wordt naar kennis en ervaring en niet naar leeftijd. En dat een man van 60 plus nog steeds kansen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie tussen projectleiders en de Boa's die in heel Nederland werken.
Minpunten
nog niet te noemen
Goede werkgever, onwijs leuke collega's en een fijne werk-privé balans. Het is een bedrijf dat groeit en waar je zelf ook de kans krijgt om te groeien. Ik heb hier met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
heerlijke lunch dagelijks klaargezet (opties voor vega en halal), fijn kantoor, goede voorzieningen, sportgelegenheid, dicht bij bushalte, gratis parkeergelegenheid
MB-ALL is een goed bedrijf die je kansen bied. Zowel voor opleidingen als voor werk in gemeentes, mball kan je goed op weg helpen. Ook ik als BOA via MBALL heb een top werkgever aan hun. Goede salaris, duidelijke instructies, en veel opties qua gemeentes. Ze denken goed met je mee en kijken altijd voor een passende gemeente danwel een passend alternatief. Ook bij problemen staat MBALL klaar om te helpen, en denken graag met je mee. Verder kennen veel mensen elkaar, dat maakt het ondanks een groot bedrijf toch een klein bedrijf. Deze werkgever beveel ik zeker aan.
Pluspunten
Goede communicatie, Goede Teamverband
Minpunten
Met veel plezier werk ik bij MB-ALL. Als handhavingsjurist ben ik zowel gedetacheerd als werkzaam op losse projecten. Dit zorgt voor een breed scala aan werkzaamheden en een diversiteit aan werkomgevingen en collega's. Persoonlijk past dit goed bij me, hoewel dit natuurlijk ook de nodige flexibiliteit van je vraagt. MB-ALL is voor mij een zeer fijne werkgever, die gefocust is op de tevreden medewerker. Vanuit die filosofie kan je als werknemer werken in een prettige omgeving en worden er ook goede resultaten neergezet. Al met al een aanrader om eens kennis te maken met deze organisatie!
Pluspunten
collegialiteit; werksfeer; diversiteit; bespreekbaarheid arbeidsvoorwaarden/vrijheden
Minpunten
detachering moet wel bij je passen;
Ik heb bijna 2 jaar voor MB-ALL mogen werken. Ik ben jong binnen gestroomd met weinig ervaring. In de tijd dat ik er heb gewerkt heb ik veel werkervaring/levenservaring op gedaan en daardoor heb ik door kunnen groeien binnen het bedrijf. In deze werkperiode heb ik weinig conflicten met collega's gehad en op kantoor hangt een ontspannen en relaxte sfeer. Doordat ik door heel Nederland heb mogen werken heeft mijn auto veel kilometers gemaakt. Achteraf heeft zich dit geloond. Ik heb een doorgroei naar de politie gemaakt en dit is de reden geweest dat ik MB-ALL heb verlaten. Iedereen bedankt voor de fijne samenwerking
Pluspunten
fijne collega's, leuk werk, werkervaring op doen
Minpunten
woon-werk vergoeding, veel km's met eigen auto.
Ik werk nu 4 jaar voor mball, ik ben laag binnengestroomt, weinig ervaring en nog erg jong. Bij mball heb ik altijd de mogelijkheid gekregen om te kunnen werken aan mijn proffesionaliteit, dit mede omdat ik hier ook naar streefde. Momenteel werk ik voor meerdere gemeentes en krijg vanuit mball dan ook de vrijheid om mijn werk breed op te pakken. Het leuke aan mball is, is dat het naast juridische dienstverlening ook een commercieel bedrijf is, je houd dus met meerdere dingen rekening. Ook in de toekomst zie ik mij onder de juiste omstandigheden nog werken bij mball. Wat mij is opgemerkt aan mball, is dat als jij je 100% inzet voor het bedrijf je dat ook terug krijgt.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, divers, persoonlijk contact.
Minpunten
Grote afstanden naar werkgebied, geen marktconform salaris.
Gezellige collega’s en een directeur die je naam kent. Dit zelfs naar een explosieve groei in de afgelopen jaren. Wie goed werk leverd wordt hier voor beloond. Bij.v : auto van de zaak of vast dienst verband.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Afscheid nemen van collega’s die overgenomen worden in gemeente dienst.
Niet om aan te raden bij deze bedrijf te solliciteren, Personeel denkt niet met je mee, Ze bieden je ook geen hulp aan bij problemen die, ondertussen tijdens je werkzaamheden is voorgekomen. En ze staan ook niet achter je, Je moet alles goed weten en kennen, Je mag geen fouten maken. Bij 1 fout willen ze meteen van je af, Ze maken gewoon misbruik van je omdat je een 0 uren contract heb, Je loopt achter de feiten, Je krijgt geen fatsoenlijke materialen mee. Personeel komt de gemaakte afspraken niet na, Maar de medewerker moet ten alle tijden de gemaakte afspraak na komen,
Pluspunten
Geen pluspunten bij Mb-All
Minpunten
Je werkt overal en nergens, Je kilometer vergoeding is zeer slecht. Je rijd ondertussen wel je eigen auto kapot voor Mball, omdat je overal geplaatst kan worden.
Bekijk meer reviews over MB-ALL