MB-ALL

Reviews over Management bij MB-ALL

Ik Arjo van Dijk, heb weer werk gevonden dankzij MB-All Afdeling Toezicht te Utrecht, Ik was sinds 2015 en bijna 60 jaar in ww beland en heb tot 28 januari 2019, honderden sollicitaties verricht en ben ook 30 keer uitgenodigd voor gesprekken, wat geen baan opleverde. Ik stond al in de databank van MB-All te Utrecht en hier wisten ze mijn wensen. Ik ben namelijk een Toezichthouder- Boa met veel jaren opgedane vakkennis en werkervaring. Heb voor veel diverse gemeenten gewerkt waaronder Rotterdam en Amersfoort. Nu kreeg ik in januari telefonisch contact met Wendy Ebing, medewerkster Sociaal Return die mij een voorstel deed om als Boa te gaan werken als Boa voor de Gemeente Montfoort en voorlopig op partime basis. En voorlopig duurt dit project een jaar. Heb niet lang hoeven na te denken en heb ja gezegd. Nu werk ik al weer 7 weken voor de mooie Gemeente Montfoort en voel me als een vis in het water en ben blij dat ik deze kans krijg via MB-All . De bedoeling is dat ik nauw samen werk met de wijkagente en ook binnenkort samen op pad gaan zijn elkaars oren en ogen. Samen met andere partijen willen we de veiligheid en leefbaarheid voor de burger op een goed peil brengen. Zo zie je maar dat er toch gekeken wordt naar kennis en ervaring en niet naar leeftijd. En dat een man van 60 plus nog steeds kansen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie tussen projectleiders en de Boa's die in heel Nederland werken.
Minpunten
nog niet te noemen
Ben erg fijn en vriendelijk ontvangen binnen MBALL. Als beginnende BOA heb ik er erg veel geleerd. Er zijn ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast zijn de medewerkers zijn erg behulpzaam om je aan een leuke opdracht te helpen. Ik zou de cultuur omschrijven als familiair.
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Officiële reactie van MB-ALL
15 maart 2021
Hallo! Vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Dit is zeker niet zoals wij over willen komen. Is er een mogelijkheid dat we hier nog eens over door praten? Groeten Erwin
MB-ALL is een goed bedrijf die je kansen bied. Zowel voor opleidingen als voor werk in gemeentes, mball kan je goed op weg helpen. Ook ik als BOA via MBALL heb een top werkgever aan hun. Goede salaris, duidelijke instructies, en veel opties qua gemeentes. Ze denken goed met je mee en kijken altijd voor een passende gemeente danwel een passend alternatief. Ook bij problemen staat MBALL klaar om te helpen, en denken graag met je mee. Verder kennen veel mensen elkaar, dat maakt het ondanks een groot bedrijf toch een klein bedrijf. Deze werkgever beveel ik zeker aan.
Pluspunten
Goede communicatie, Goede Teamverband
Minpunten
Met veel plezier werk ik bij MB-ALL. Als handhavingsjurist ben ik zowel gedetacheerd als werkzaam op losse projecten. Dit zorgt voor een breed scala aan werkzaamheden en een diversiteit aan werkomgevingen en collega's. Persoonlijk past dit goed bij me, hoewel dit natuurlijk ook de nodige flexibiliteit van je vraagt. MB-ALL is voor mij een zeer fijne werkgever, die gefocust is op de tevreden medewerker. Vanuit die filosofie kan je als werknemer werken in een prettige omgeving en worden er ook goede resultaten neergezet. Al met al een aanrader om eens kennis te maken met deze organisatie!
Pluspunten
collegialiteit; werksfeer; diversiteit; bespreekbaarheid arbeidsvoorwaarden/vrijheden
Minpunten
detachering moet wel bij je passen;
MB-ALL is een knus bedrijf waarin je als medewerker je direct comfortabel voelt. Als werkgever staat MB-ALL naast je in plaats van boven je. Het afwisselende werk zorgt ervoor dat je als medewerker in korte tijd veel kennis en ervaring op kan doen. Daarnaast biedt MB-ALL je voldoende incompany ontwikkelmogelijkheden.Kortom, een prettige werkgever om grote stappen te maken in je ontwikkeling.
Pluspunten
Knusse bedrijfscultuur, afwisselend werk, denken met je mee
MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering. MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten. Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei. Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf
Minpunten
Gezellige collega’s en een directeur die je naam kent. Dit zelfs naar een explosieve groei in de afgelopen jaren. Wie goed werk leverd wordt hier voor beloond. Bij.v : auto van de zaak of vast dienst verband.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Afscheid nemen van collega’s die overgenomen worden in gemeente dienst.
Het gehele proces van kennismaking tot indiensttreding liep fijn en vlekkeloos. Er wordt geluisterd naar je wensen en met feedback wordt ook direct wat gedaan. Dankzij het personeel voel ik mij zeker thuis binnen het bedrijf. Binnen MB-ALL krijg ik alle ruimte om te leren, fouten te maken en om te groeien. Het fijne binnen deze organisatie is dat je niet wordt gezien als een nummertje, maar als een volwaardig lid binnen een volwassen familie. Het werken binnen MB-ALL is erg fijn, omdat er hulp wordt aangeboden en je zonder stress naar huis gaat.
Pluspunten
Ruimte om te groeien en een thuisgevoel
Tijdens mijn eerste dienstverband bij MB-ALL, gebeurde een persoonlijk vervelend feit, waarbij ik mijn bevoegdheid verloor. Mijn leidinggevende heeft altijd mij gestaan en mij gesteund, maar helaas kon het dienstverband niet worden voorgezet voordat mijn situatie werd opgelost. Toen ik uiteindelijk het recht aan mijn zijde kreeg ben ik gaan werken voor 1 van de grote beveiligingsbedrijven , maar kwam daar achter dat je vooral een nummer was en niet een mens. Blij was ik ook dat ik weer de kans kreeg om te mogen terugkeren, en vanaf het eerste telefonisch contact tot het bezoek aan het kantoor, voelde het zo goed, er was interesse in de persoon. MB-ALL is absoluut een commercieel bedrijf , maar wel 1 waar de menselijke maat de drijfveer is. En belangrijk een woord is een woord, mijn leidinggevende heeft mij nooit laten vallen en staat nu weer voor mij klaar, dat zijn dingen die MB-ALL een uniek bedrijf maakt, en waar ik trots onderdeel van uit mag maken.
Pluspunten
Warm persoonlijk contact
Minpunten
payroll als dat al een minpunt is
Niet om aan te raden bij deze bedrijf te solliciteren, Personeel denkt niet met je mee, Ze bieden je ook geen hulp aan bij problemen die, ondertussen tijdens je werkzaamheden is voorgekomen. En ze staan ook niet achter je, Je moet alles goed weten en kennen, Je mag geen fouten maken. Bij 1 fout willen ze meteen van je af, Ze maken gewoon misbruik van je omdat je een 0 uren contract heb, Je loopt achter de feiten, Je krijgt geen fatsoenlijke materialen mee. Personeel komt de gemaakte afspraken niet na, Maar de medewerker moet ten alle tijden de gemaakte afspraak na komen,
Pluspunten
Geen pluspunten bij Mb-All
Minpunten
Je werkt overal en nergens, Je kilometer vergoeding is zeer slecht. Je rijd ondertussen wel je eigen auto kapot voor Mball, omdat je overal geplaatst kan worden.
Bekijk meer reviews over MB-ALL