MB-ALL

Reviews over Doorgroei en promotie bij MB-ALL

Ik heb bijna 2 jaar voor MB-ALL mogen werken. Ik ben jong binnen gestroomd met weinig ervaring. In de tijd dat ik er heb gewerkt heb ik veel werkervaring/levenservaring op gedaan en daardoor heb ik door kunnen groeien binnen het bedrijf. In deze werkperiode heb ik weinig conflicten met collega's gehad en op kantoor hangt een ontspannen en relaxte sfeer. Doordat ik door heel Nederland heb mogen werken heeft mijn auto veel kilometers gemaakt. Achteraf heeft zich dit geloond. Ik heb een doorgroei naar de politie gemaakt en dit is de reden geweest dat ik MB-ALL heb verlaten. Iedereen bedankt voor de fijne samenwerking
Pluspunten
fijne collega's, leuk werk, werkervaring op doen
Minpunten
woon-werk vergoeding, veel km's met eigen auto.
Goede werkgever, onwijs leuke collega's en een fijne werk-privé balans. Het is een bedrijf dat groeit en waar je zelf ook de kans krijgt om te groeien. Ik heb hier met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
heerlijke lunch dagelijks klaargezet (opties voor vega en halal), fijn kantoor, goede voorzieningen, sportgelegenheid, dicht bij bushalte, gratis parkeergelegenheid
Ben erg fijn en vriendelijk ontvangen binnen MBALL. Als beginnende BOA heb ik er erg veel geleerd. Er zijn ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast zijn de medewerkers zijn erg behulpzaam om je aan een leuke opdracht te helpen. Ik zou de cultuur omschrijven als familiair.
MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering. MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten. Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei. Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf
Minpunten
Erg goed bedrijf, met vele doorgroei mogelijkheden, als je zelf maar wil en er voor wilt gaan. Ik ben blij dat ik deel uit mag maken van dit bedrijf. Ik heb nog nooit zo goede werkgever gehad en hoop op nog vele mooie jaren bij Mb-all.
Pluspunten
Meelevend
Minpunten
Geen minpunten.
door slechte ervaring bij een ander bedrijf ben ik naar MB-ALL gegaan, maar eerst door een zeer goed gesprek met P&O, heb ik meerdere personen werk verzorgt bij Mball. Toen begonnen in bij MB-ALL in 2 Gemeente. Er zijn veel mogelijkheden mogelijk bij MB-ALL doormiddel van cursussen te volgen. Ben nu niet meer werkzaam bij MB-ALL. Aan MB-ALL heb ik veel te danken, anders was ik niet zover gekomen. Heb nog steeds nauw contact met het bedrijf. Ik zal zeker de voorkeur geven aan dit bedrijf, voor mensen die aan het begin van zijn BOA carrière staan zoals studenten die een HTV opleiding volgen.
Pluspunten
Iedereen kent je
Gezellige collega’s en een directeur die je naam kent. Dit zelfs naar een explosieve groei in de afgelopen jaren. Wie goed werk leverd wordt hier voor beloond. Bij.v : auto van de zaak of vast dienst verband.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Afscheid nemen van collega’s die overgenomen worden in gemeente dienst.
Het gehele proces van kennismaking tot indiensttreding liep fijn en vlekkeloos. Er wordt geluisterd naar je wensen en met feedback wordt ook direct wat gedaan. Dankzij het personeel voel ik mij zeker thuis binnen het bedrijf. Binnen MB-ALL krijg ik alle ruimte om te leren, fouten te maken en om te groeien. Het fijne binnen deze organisatie is dat je niet wordt gezien als een nummertje, maar als een volwaardig lid binnen een volwassen familie. Het werken binnen MB-ALL is erg fijn, omdat er hulp wordt aangeboden en je zonder stress naar huis gaat.
Pluspunten
Ruimte om te groeien en een thuisgevoel
Tijdens mijn eerste dienstverband bij MB-ALL, gebeurde een persoonlijk vervelend feit, waarbij ik mijn bevoegdheid verloor. Mijn leidinggevende heeft altijd mij gestaan en mij gesteund, maar helaas kon het dienstverband niet worden voorgezet voordat mijn situatie werd opgelost. Toen ik uiteindelijk het recht aan mijn zijde kreeg ben ik gaan werken voor 1 van de grote beveiligingsbedrijven , maar kwam daar achter dat je vooral een nummer was en niet een mens. Blij was ik ook dat ik weer de kans kreeg om te mogen terugkeren, en vanaf het eerste telefonisch contact tot het bezoek aan het kantoor, voelde het zo goed, er was interesse in de persoon. MB-ALL is absoluut een commercieel bedrijf , maar wel 1 waar de menselijke maat de drijfveer is. En belangrijk een woord is een woord, mijn leidinggevende heeft mij nooit laten vallen en staat nu weer voor mij klaar, dat zijn dingen die MB-ALL een uniek bedrijf maakt, en waar ik trots onderdeel van uit mag maken.
Pluspunten
Warm persoonlijk contact
Minpunten
payroll als dat al een minpunt is
Niet om aan te raden bij deze bedrijf te solliciteren, Personeel denkt niet met je mee, Ze bieden je ook geen hulp aan bij problemen die, ondertussen tijdens je werkzaamheden is voorgekomen. En ze staan ook niet achter je, Je moet alles goed weten en kennen, Je mag geen fouten maken. Bij 1 fout willen ze meteen van je af, Ze maken gewoon misbruik van je omdat je een 0 uren contract heb, Je loopt achter de feiten, Je krijgt geen fatsoenlijke materialen mee. Personeel komt de gemaakte afspraken niet na, Maar de medewerker moet ten alle tijden de gemaakte afspraak na komen,
Pluspunten
Geen pluspunten bij Mb-All
Minpunten
Je werkt overal en nergens, Je kilometer vergoeding is zeer slecht. Je rijd ondertussen wel je eigen auto kapot voor Mball, omdat je overal geplaatst kan worden.
Men heeft geen of slechte vakkennis ivm ontheffingen mbt aangeboden vacatures. men leest geen of zeer oppervlakkig een cv en kijkt niet verder of denkt niet mee met een sollicitant slechte terugkoppeling. Standaard de dooddoener u past niet in het profiel terwijl het cv overgekwalificeert is.
Pluspunten
veel vacatures
Minpunten
slechte of geen terugkoppeling
Bij deze werkgever heb ik een oproep contract. Er is weinig werk.
Pluspunten
n.v.t.
Minpunten
n.v.t.
Bekijk meer reviews over MB-ALL
  1. Job Security & Advancement