MB-ALL

Reviews over Toezichthouder (m/v) bij MB-ALL in Montfoort

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Ik Arjo van Dijk, heb weer werk gevonden dankzij MB-All Afdeling Toezicht te Utrecht, Ik was sinds 2015 en bijna 60 jaar in ww beland en heb tot 28 januari 2019, honderden sollicitaties verricht en ben ook 30 keer uitgenodigd voor gesprekken, wat geen baan opleverde. Ik stond al in de databank van MB-All te Utrecht en hier wisten ze mijn wensen. Ik ben namelijk een Toezichthouder- Boa met veel jaren opgedane vakkennis en werkervaring. Heb voor veel diverse gemeenten gewerkt waaronder Rotterdam en Amersfoort. Nu kreeg ik in januari telefonisch contact met Wendy Ebing, medewerkster Sociaal Return die mij een voorstel deed om als Boa te gaan werken als Boa voor de Gemeente Montfoort en voorlopig op partime basis. En voorlopig duurt dit project een jaar. Heb niet lang hoeven na te denken en heb ja gezegd. Nu werk ik al weer 7 weken voor de mooie Gemeente Montfoort en voel me als een vis in het water en ben blij dat ik deze kans krijg via MB-All . De bedoeling is dat ik nauw samen werk met de wijkagente en ook binnenkort samen op pad gaan zijn elkaars oren en ogen. Samen met andere partijen willen we de veiligheid en leefbaarheid voor de burger op een goed peil brengen. Zo zie je maar dat er toch gekeken wordt naar kennis en ervaring en niet naar leeftijd. En dat een man van 60 plus nog steeds kansen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie tussen projectleiders en de Boa's die in heel Nederland werken.
Minpunten
nog niet te noemen