MB-ALL

Reviews voor Recruiter (m/v) bij MB-ALL

MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering. MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten. Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei. Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf
Minpunten
Het gehele proces van kennismaking tot indiensttreding liep fijn en vlekkeloos. Er wordt geluisterd naar je wensen en met feedback wordt ook direct wat gedaan. Dankzij het personeel voel ik mij zeker thuis binnen het bedrijf. Binnen MB-ALL krijg ik alle ruimte om te leren, fouten te maken en om te groeien. Het fijne binnen deze organisatie is dat je niet wordt gezien als een nummertje, maar als een volwaardig lid binnen een volwassen familie. Het werken binnen MB-ALL is erg fijn, omdat er hulp wordt aangeboden en je zonder stress naar huis gaat.
Pluspunten
Ruimte om te groeien en een thuisgevoel