MB-ALL

Reviews voor MB-ALL in Utrecht

Leuke collega's, open werkomgeving en goed bereikbaar.
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Minpunten
Als je wilt werken als Handhaver en je heb je BOA en RTGT maar géén ervaring... terwijl je zou denken dat dat genoeg is... dan kun je beter niet hier gaan werken, want je krijgt nergens een kans. en krijg ook geen gevoel dat ze dat melden bij de opdrachtgever... dus echte hulp heb ik niet ervaren.
Met veel plezier werk ik bij MB-ALL. Als handhavingsjurist ben ik zowel gedetacheerd als werkzaam op losse projecten. Dit zorgt voor een breed scala aan werkzaamheden en een diversiteit aan werkomgevingen en collega's. Persoonlijk past dit goed bij me, hoewel dit natuurlijk ook de nodige flexibiliteit van je vraagt. MB-ALL is voor mij een zeer fijne werkgever, die gefocust is op de tevreden medewerker. Vanuit die filosofie kan je als werknemer werken in een prettige omgeving en worden er ook goede resultaten neergezet. Al met al een aanrader om eens kennis te maken met deze organisatie!
Pluspunten
collegialiteit; werksfeer; diversiteit; bespreekbaarheid arbeidsvoorwaarden/vrijheden
Minpunten
detachering moet wel bij je passen;
MB-ALL is een knus bedrijf waarin je als medewerker je direct comfortabel voelt. Als werkgever staat MB-ALL naast je in plaats van boven je. Het afwisselende werk zorgt ervoor dat je als medewerker in korte tijd veel kennis en ervaring op kan doen. Daarnaast biedt MB-ALL je voldoende incompany ontwikkelmogelijkheden.Kortom, een prettige werkgever om grote stappen te maken in je ontwikkeling.
Pluspunten
Knusse bedrijfscultuur, afwisselend werk, denken met je mee