MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

Weer werk gevonden na jaren lang in ww te hebben gezeten dankzij MB-All

13 maart 2019
Ik Arjo van Dijk, heb weer werk gevonden dankzij MB-All Afdeling Toezicht te Utrecht, Ik was sinds 2015 en bijna 60 jaar in ww beland en heb tot 28 januari 2019, honderden sollicitaties verricht en ben ook 30 keer uitgenodigd voor gesprekken, wat geen baan opleverde. Ik stond al in de databank van MB-All te Utrecht en hier wisten ze mijn wensen. Ik ben namelijk een Toezichthouder- Boa met veel jaren opgedane vakkennis en werkervaring. Heb voor veel diverse gemeenten gewerkt waaronder Rotterdam en Amersfoort. Nu kreeg ik in januari telefonisch contact met Wendy Ebing, medewerkster Sociaal Return die mij een voorstel deed om als Boa te gaan werken als Boa voor de Gemeente Montfoort en voorlopig op partime basis. En voorlopig duurt dit project een jaar. Heb niet lang hoeven na te denken en heb ja gezegd. Nu werk ik al weer 7 weken voor de mooie Gemeente Montfoort en voel me als een vis in het water en ben blij dat ik deze kans krijg via MB-All . De bedoeling is dat ik nauw samen werk met de wijkagente en ook binnenkort samen op pad gaan zijn elkaars oren en ogen. Samen met andere partijen willen we de veiligheid en leefbaarheid voor de burger op een goed peil brengen. Zo zie je maar dat er toch gekeken wordt naar kennis en ervaring en niet naar leeftijd. En dat een man van 60 plus nog steeds kansen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie tussen projectleiders en de Boa's die in heel Nederland werken.
Minpunten
nog niet te noemen
10 november 2017
Senior Boa/ toezichthouder, DHW controleur (voormalige medewerker) - Medemblik, Oostzaan
door slechte ervaring bij een ander bedrijf ben ik naar MB-ALL gegaan, maar eerst door een zeer goed gesprek met P&O, heb ik meerdere personen werk verzorgt bij Mball. Toen begonnen in bij MB-ALL in 2 Gemeente. Er zijn veel mogelijkheden mogelijk bij MB-ALL doormiddel van cursussen te volgen. Ben nu niet meer werkzaam bij MB-ALL. Aan MB-ALL heb ik veel te danken, anders was ik niet zover gekomen. Heb nog steeds nauw contact met het bedrijf. Ik zal zeker de voorkeur geven aan dit bedrijf, voor mensen die aan het begin van zijn BOA carrière staan zoals studenten die een HTV opleiding volgen.
Pluspunten
Iedereen kent je
13 maart 2017
BOA Toezichthouder (huidige medewerker) - Breda
Tijdens mijn eerste dienstverband bij MB-ALL, gebeurde een persoonlijk vervelend feit, waarbij ik mijn bevoegdheid verloor. Mijn leidinggevende heeft altijd mij gestaan en mij gesteund, maar helaas kon het dienstverband niet worden voorgezet voordat mijn situatie werd opgelost. Toen ik uiteindelijk het recht aan mijn zijde kreeg ben ik gaan werken voor 1 van de grote beveiligingsbedrijven , maar kwam daar achter dat je vooral een nummer was en niet een mens. Blij was ik ook dat ik weer de kans kreeg om te mogen terugkeren, en vanaf het eerste telefonisch contact tot het bezoek aan het kantoor, voelde het zo goed, er was interesse in de persoon. MB-ALL is absoluut een commercieel bedrijf , maar wel 1 waar de menselijke maat de drijfveer is. En belangrijk een woord is een woord, mijn leidinggevende heeft mij nooit laten vallen en staat nu weer voor mij klaar, dat zijn dingen die MB-ALL een uniek bedrijf maakt, en waar ik trots onderdeel van uit mag maken.
Pluspunten
Warm persoonlijk contact
Minpunten
payroll als dat al een minpunt is
29 september 2016
Toezichthouder (voormalige medewerker) - Overal
Niet om aan te raden bij deze bedrijf te solliciteren, Personeel denkt niet met je mee, Ze bieden je ook geen hulp aan bij problemen die, ondertussen tijdens je werkzaamheden is voorgekomen. En ze staan ook niet achter je, Je moet alles goed weten en kennen, Je mag geen fouten maken. Bij 1 fout willen ze meteen van je af, Ze maken gewoon misbruik van je omdat je een 0 uren contract heb, Je loopt achter de feiten, Je krijgt geen fatsoenlijke materialen mee. Personeel komt de gemaakte afspraken niet na, Maar de medewerker moet ten alle tijden de gemaakte afspraak na komen,
Pluspunten
Geen pluspunten bij Mb-All
Minpunten
Je werkt overal en nergens, Je kilometer vergoeding is zeer slecht. Je rijd ondertussen wel je eigen auto kapot voor Mball, omdat je overal geplaatst kan worden.
  1. Weer werk gevonden na jaren lang in ww te hebben gezeten dankzij MB-All