MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

variërende baan

23 september 2013
Leuke baan die nooit verveeld veel buiten, toezicht houden op de wetgeving. Contacten leggen met burgers en mensen die je nodig kan hebben voor vragen of voor een dilemma. boeit nog steeds.
Pluspunten
werken met de collega
Minpunten
niet
13 maart 2019
Toezichthouder-Boa (huidige medewerker) - Montfoort
Ik Arjo van Dijk, heb weer werk gevonden dankzij MB-All Afdeling Toezicht te Utrecht, Ik was sinds 2015 en bijna 60 jaar in ww beland en heb tot 28 januari 2019, honderden sollicitaties verricht en ben ook 30 keer uitgenodigd voor gesprekken, wat geen baan opleverde. Ik stond al in de databank van MB-All te Utrecht en hier wisten ze mijn wensen. Ik ben namelijk een Toezichthouder- Boa met veel jaren opgedane vakkennis en werkervaring. Heb voor veel diverse gemeenten gewerkt waaronder Rotterdam en Amersfoort. Nu kreeg ik in januari telefonisch contact met Wendy Ebing, medewerkster Sociaal Return die mij een voorstel deed om als Boa te gaan werken als Boa voor de Gemeente Montfoort en voorlopig op partime basis. En voorlopig duurt dit project een jaar. Heb niet lang hoeven na te denken en heb ja gezegd. Nu werk ik al weer 7 weken voor de mooie Gemeente Montfoort en voel me als een vis in het water en ben blij dat ik deze kans krijg via MB-All . De bedoeling is dat ik nauw samen werk met de wijkagente en ook binnenkort samen op pad gaan zijn elkaars oren en ogen. Samen met andere partijen willen we de veiligheid en leefbaarheid voor de burger op een goed peil brengen. Zo zie je maar dat er toch gekeken wordt naar kennis en ervaring en niet naar leeftijd. En dat een man van 60 plus nog steeds kansen krijgt.
Pluspunten
Goede communicatie tussen projectleiders en de Boa's die in heel Nederland werken.
Minpunten
nog niet te noemen
10 november 2017
Senior Boa/ toezichthouder, DHW controleur (voormalige medewerker) - Medemblik, Oostzaan
door slechte ervaring bij een ander bedrijf ben ik naar MB-ALL gegaan, maar eerst door een zeer goed gesprek met P&O, heb ik meerdere personen werk verzorgt bij Mball. Toen begonnen in bij MB-ALL in 2 Gemeente. Er zijn veel mogelijkheden mogelijk bij MB-ALL doormiddel van cursussen te volgen. Ben nu niet meer werkzaam bij MB-ALL. Aan MB-ALL heb ik veel te danken, anders was ik niet zover gekomen. Heb nog steeds nauw contact met het bedrijf. Ik zal zeker de voorkeur geven aan dit bedrijf, voor mensen die aan het begin van zijn BOA carrière staan zoals studenten die een HTV opleiding volgen.
Pluspunten
Iedereen kent je
24 november 2017
Recruiter Juridische handhaving en Beleid (huidige medewerker) - Maarssen
MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering. MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten. Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei. Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf